Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MM-jääkiekko

Vierailija
24.05.2014 |

Noniin! Tänään sitten päästään pronssiotteluun. En kyl olis uskonut tästä vuodesta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä olo, ap? ;)

Vierailija
2/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Taas huomattiin, että pessimisti ei pety :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

venäjää ei tule huomenna päihittämään

Vierailija
4/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ole tyhmä olo. Olen oikeasti positiivisesti yllättynyt toissapäiväisestä ja tämänpäiväisestä. Sveitsin siivittäminä kuiteski päästiin jatkoon, et ei ihan puhtaasti omilla ansioilla.

Vierailija
5/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomi voittaa huomenna Venäjän, vanja tulee rajan yli ylivoimapelillä kuukauden sisällä. Paljon terästä ja ilmassa lyijyä.

Vierailija
6/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:19"]Ei, ei ole tyhmä olo. Olen oikeasti positiivisesti yllättynyt toissapäiväisestä ja tämänpäiväisestä. Sveitsin siivittäminä kuiteski päästiin jatkoon, et ei ihan puhtaasti omilla ansioilla.

[/quote]

Mitä tarkoitat Sveitsin siivittämänä? En ole seurannut aktiivisesti...

Vierailija
7/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sveitsi olisi hävinnyt pelin Latviaa vastaan, niin Suomi olisi tippunut jo alkulohkossa peleistä pois pisteen takia, eikä oltaisi päästy puolivälieriin saakka.

Vierailija
8/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:19"]Ei, ei ole tyhmä olo. Olen oikeasti positiivisesti yllättynyt toissapäiväisestä ja tämänpäiväisestä. Sveitsin siivittäminä kuiteski päästiin jatkoon, et ei ihan puhtaasti omilla ansioilla.

[/quote]

[/quote]

Sitä että Suomen omat pisteet eivät olisi riittäneet jatkoon omasta lohkostaan, ellei Sveitsi olisi voittanut Latviaa viimeisessä pelissä. Sveitsipä voitti, lähti kotiin kuten Latviakin, ja Suomi selvisi kahdeksan parhaan joukkoon. Neljän parhaan joukkoon Suomi selvisi pudottamalla Kanadan, ja finaaliin kaatamalla Tsekin. Hyvä SUOMI!!!

ei ap

Vierailija
9/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:19"]

[/quote]

Ei sitä tiedä. Jos Venäjän koutsi ei pääse huomenna aitioon, venäläiset alkavat tappelemaan/kiukuttelemaan tähtien peliminuuteista jne. On tätä nähty. Venäjä voitti Suomen alkusarjassa, mutta se ei tarkoita sitä että voittaisi huomenna, ja minä uskonkin ettei voita.

Vierailija
10/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:42"]

[/quote]

Ei sitä tiedä. Jos Venäjän koutsi ei pääse huomenna aitioon, venäläiset alkavat tappelemaan/kiukuttelemaan tähtien peliminuuteista jne. On tätä nähty. Venäjä voitti Suomen alkusarjassa, mutta se ei tarkoita sitä että voittaisi huomenna, ja minä uskonkin ettei voita.

[/quote]

Ja pakko lisätä vielä että voitonvarmuuteen ja ylimielisyyteen on moni joukkue kaatunut, ja näitähän ei Venäjältä puutu. Eivät ole hävinneet vielä peliäkään tässä turnauksessa, muistaakseni. Huomenna on tappion aika, uskon ma.

Vierailija
11/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:19"]Ei, ei ole tyhmä olo. Olen oikeasti positiivisesti yllättynyt toissapäiväisestä ja tämänpäiväisestä. Sveitsin siivittäminä kuiteski päästiin jatkoon, et ei ihan puhtaasti omilla ansioilla.

[/quote]

[/quote]

Jos Sveitsi ei olisi viimeisessä pelissä voittanut Latviaa, olisi Suomi pudonnut jo alkusarjassa ja Latvia pelannut Kanadaa vastaan torstaina.

Itsellä on ollut luottoa koko ajan, vaikka pahalta näyttikin. Mitä parjatumpi joukkue, sen paremmin on pärjätty. 2011:kin kaikki haukkuivat joukkueen pystyyn ennen kun yhtään peliä oli edes pelattu. Vaan mitenkäs silloinkin kävi?!

Vierailija
12/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä päihitetään aivan kuten Sotshissakin.

Vierailija
13/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kaltaiset pässit piis ampua avaruuteen. Niin junttia. Suomalaista junttia. Väärässä olit :)

Vierailija
14/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:58"]

ap:n kaltaiset pässit piis ampua avaruuteen. Niin junttia. Suomalaista junttia. Väärässä olit :)

[/quote]

Onneksi itse olet sivistynyt ulkomaalainen, joka osaa näköjään yhtä sivistyneesti antaa takaisin kritiikkiä. Sitä samaa kritiikkiä, jota ei olisi muka Leijonille saanut antaa.

Mut jaxuhalit sulle, mä olen ihan tyytyväinen kultaotteluun, vaikka olen edelleen vähän sitä mieltä, ettei se täysin itseansaittua ole.

Vierailija
15/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin pronssiotteluun?

Vierailija
16/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun näkis ;)

Vierailija
17/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, Suomi voittaa Tshekin 2-1 tai 3-2 ja finaalissa kurittoman Venäjän vähintään 2 maalin erolla. Suomella on tänä vuonna niin paska joukkue että Suomi voittaa MM-kultaa.

Vierailija
18/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta pelottaakin, että joudutaan pronssiotteluun. Toivottavasti pojat pitävät pelistä kiinni viimeisssäkin erässä, eivätkä sorru ylimielisyyteen.

Vierailija
19/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä jäkiekkoa. Jos Suomi voittaa tänään, pelaako Suomi seuraavaksi pronssista? Jos häviää sen, niin tulee neljänneksi.

Jo Suomi häviä tänään, Suomi tulee viidenneksi vai kuudenneksi?

Vierailija
20/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain jotain valittamista Suomen pelaamisesta? haukkujien kannattaisi nyt pitää turpansa kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan