Olen 45v nainen ja liittyessäni nettideittipalstalle tajusin surullisen asian...
en voi saada enää komeaa parhaassa iässä olevaa max 30v miestä vaan kaikki jotka ovat minusta kiinnostuneita ovat yli 50v pappoja :(
Kommentit (26)
rarehanu kirjoitti:
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Olen itse 45 ja netissä nuoret miehet suorastaan tyrkyttävät itseään minulle, pääosin tosin seksimielessä.
Moni mies olisi onnesta sekaisin, jos nuoret naiset tekisivät vastaavaa, mutta eihän ne paappoja himoitse.
Väärin, jos on tarpeeksi massia niin kyllä himoitsee.
Himoitsee miehen lompakkoa, ei munaa :D
Eikös naiset etsi yleensä vanhempaa? Olen 43 ja huomioita tulee eniten n 35-vuotiailta vaikka vanhemmatkin naiset kiinnostaisivat.
Ikis jatkaa joulunakin roskaansa.
Säälittävää. Olet säälittävä valehtelija.
mutta onneksi olemme olleet nuoria (vinks) eikä tää elämä vieläkään mitään ikävää ole. M48
Käyttäjä37185 kirjoitti:
rarehanu kirjoitti:
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Olen itse 45 ja netissä nuoret miehet suorastaan tyrkyttävät itseään minulle, pääosin tosin seksimielessä.
Moni mies olisi onnesta sekaisin, jos nuoret naiset tekisivät vastaavaa, mutta eihän ne paappoja himoitse.
Lauseessasi toi pääosin on väärin, se on pelkästään seksin takia.
Ärsyttääkö, että ikäiseni nainen saa alle tunnissa kotiinsa nuoren komistuksen panemaan, jos haluaa, ihan ilmaiseksi?
Luuletko, että yksikään nuori mies ei halua suhdetta vanhemman naisen kanssa, vaikka miehillä on vaikka mitä fetissejäkin?
Ei, kun itselläni on 17 vuotta nuorempi avopuoliso, ei tarvitse netistä etsiä jotain tautista tyyppiä.
No mä en enää edes haluaisi mitään kolmekymppistä, mutta miksi lapsetonta ja aidosti hyvää miestä ei löydy +40-vuotiaista? Haussa on raitis, savuton, sopivan sosiaalinen introvertti joka viihtyy sekä kotona että lenkki- ja metsäpoluilla.
On vaan häntäheikkejä (hyi, stana) tai sitten jotain ennen aikojaan rupsahtaneita sohviksia jotka tosiaan on keskittyneet kaljatölkin suuteluun viimeiset vuosikymmenet..
N40+