Olen 45v nainen ja liittyessäni nettideittipalstalle tajusin surullisen asian...
en voi saada enää komeaa parhaassa iässä olevaa max 30v miestä vaan kaikki jotka ovat minusta kiinnostuneita ovat yli 50v pappoja :(
Kommentit (26)
Olet mies, eikä sun aloituksissasi taaskaan, edes jouluna, ole muuta sisältöä.
Näin se joskus voi vaikuttaa olevan, mutta joskus voi osua kohdalle matchaavä 30- vuotias, ja yli 50:ssäkin on paljon hyviä.
Olet pelkkää roskaa parisuhdemarkkinoilla. Kaikki yli 40 v naiset ovat.
Naiset syövät omaa puutaan toisin kuin miehet.
a) et ole nainen
b) et ole 45
c) olet trolli
On sullakin ap murheet jouluaattona.
Vaikutat jotenkin mt-tapaukselta. Ota jotain rauhottavaa ja mene nukkumaan.
Olen itse 45 ja netissä nuoret miehet suorastaan tyrkyttävät itseään minulle, pääosin tosin seksimielessä.
Moni mies olisi onnesta sekaisin, jos nuoret naiset tekisivät vastaavaa, mutta eihän ne paappoja himoitse.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Äitini oli pitkään suhteessa itseään 18 vuotta nuoremman komistuksen kanssa.
Painotus sanalle OLI.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Äitini oli pitkään suhteessa itseään 18 vuotta nuoremman komistuksen kanssa.
Minä päivystän paikallisen lukion pihalla ja poimin sieltä joka viikko mukaani uuden tytön.
M31
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Olen itse 45 ja netissä nuoret miehet suorastaan tyrkyttävät itseään minulle, pääosin tosin seksimielessä.
Moni mies olisi onnesta sekaisin, jos nuoret naiset tekisivät vastaavaa, mutta eihän ne paappoja himoitse.
Väärin, jos on tarpeeksi massia niin kyllä himoitsee.
Käyttäjä37185 kirjoitti:
0/5.
Olen itse 45v. mies, enkä tommoiseen mummuun koskisi edes pitkällä peniksellänikään.
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Öööh, minkähän takia sitten suurin osa miehistä 50 v täytettyään vaihtaa rupsahtaneen samanikäisen vaimonsa puolet nuorempaan ja perustaa uuden perheen eikä se tuota heille mitään ongelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 45v. mies, enkä tommoiseen mummuun koskisi edes pitkällä peniksellänikään.
Olet SAMAN ikäinen :D Eli täysi vaari! t. N29v
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Lauseessasi toi pääosin on väärin, se on pelkästään seksin takia.
Tee ap testi: tee ensin feikkiprofiili 45-vuotiaan naisena, joka etsii nuoria miehiä hauskanpitoon. Sen jälkeen tee profiili 45-vuotiaana miehenä, joka etsii nuoria naisia hauskanpitoon.
Voin taata, että naiselle vyöryy vastauksia, mutta miehelle ei.
rarehanu kirjoitti:
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Lauseessasi toi pääosin on väärin, se on pelkästään seksin takia.
Ärsyttääkö, että ikäiseni nainen saa alle tunnissa kotiinsa nuoren komistuksen panemaan, jos haluaa, ihan ilmaiseksi?
Luuletko, että yksikään nuori mies ei halua suhdetta vanhemman naisen kanssa, vaikka miehillä on vaikka mitä fetissejäkin?
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Tee ap testi: tee ensin feikkiprofiili 45-vuotiaan naisena, joka etsii nuoria miehiä hauskanpitoon. Sen jälkeen tee profiili 45-vuotiaana miehenä, joka etsii nuoria naisia hauskanpitoon.
Voin taata, että naiselle vyöryy vastauksia, mutta miehelle ei.
Ei kai feikkiprofiilin tarvitse enää tehdä feikkiprofiilia.
Vierailija kirjoitti:
Olet mies, eikä sun aloituksissasi taaskaan, edes jouluna, ole muuta sisältöä.
Huokaus sentään kuinka helposti ikis manipuloi teitä 6-0.
Aloittaja on sama nainen joka aina kerjää haukkuja 40+ miehille. Teitä on pelottavan helppo vedättää.