Kuinka pitkän matkan jaksat hölkätä? Rehellisiä vastauksia
Itse jaksoin hölkätä hitaasti vain puoli kilometriä:( Ei ole ylipainoa
Kommentit (49)
10 km kevyesti. Pisin hölkkäämäni lenkki on 18 km.
Varmaan joku pari kilsaa? :( Ois tarkotus kohottaa kuntoa kesällä.
En ole koskaan kokeillut, kymppi menee normaalisti. Mutta en juoksekaan kovaa, noin 9 km/h.
Kovasti tsempaten ehkä 1 km. Masentavaa, mä olen sentään nuorempana ja ennen lapsia juossut (hölkännyt) marathoninkin.
7,5km viimeks meni hölkäten :) ois jaksanu enemmänkin kun löyty se oikea tempo mut vaunukyytiläinen heräs
15-22 km. Normilenkki kymppi. Vauhti hidas
Hölkätä jaksan varmaan hätätilassa noin 12 km. Helposti menee 5 km. Olen 44-vuotias. Polveni evät enää oikein pidä juoksusta, joten en paljon enää juokse, muuten kyllä kuntoilen. Nuorempana olen juossut yli 20 kilometrin lenkkejäkin.
hidasta hölkkää tasaisessa maastossa ehkä n. 2km:/
Juossut olen puolimaratonin vast'ikään, hölkäten menisi ehkä kymmenen km lisää. Juoksuharrastuksen aloitin vasta kolmen lapsen jälkeen yli kolmikymppisenä. Nyt kohta nelikymppinen ja parhaimmassa kunnossa koskaan.
7.5 km. Mulla niin töpöjalat että alan hölkätä jo vajaan 7 km/h vauhdissa ja 9km/h tuntuu jo juoksulle :P
En ole kokeillut. Viime kesänä huvikseni vähän hölkkäsin metsäpolkua ehkä kilometrin verran. Jonkin aikaa olisin vielä jaksanut, mutten kovin pitkään. En varmaankaan kahta kilometriä.
Hölkkään ehkä max. 5 kertaa vuodessa. Veikkaisin, että joku 4-5 km voisi mennä, kovasti huohottaen kylläkin. Pitäisikin testata joku päivä
4 kilsaa nyt, tavoite olis 10 kesän loppuun mennessä. tsemppiä, mä aloitin 2kk sitten 0.5km ja tohon oon päässy lisäämällä joka kerta hiukan matkaa :)
Nyt ehkä kilmometrin, viime syksynä n. 7-8km. Kunto laskee kyllä nopeasti, kun ei tee mitään. Nyt juoksen vaan intervalleja, enkä kyllä edes halua enää sellasta tasaista hölköttelyä, vaikka kohta taas varmaan jaksaisinkin.
16km, seuraavaksi varmaan puolimaralle. Treeniä, treeniä vaan, sillä se kunto kasvaa kellä vaan. :)
ainakin 5km menee helposti juoksuvauhtia, joten hölkäten menee varmaan se 10km.