Kuinka pitkän matkan jaksat hölkätä? Rehellisiä vastauksia
Itse jaksoin hölkätä hitaasti vain puoli kilometriä:( Ei ole ylipainoa
Kommentit (49)
2 km. Tuli pari viikkoa sitten kokeiltua, kun aloitin taas juoksulenkillä käymisen. Olin kyllä yllättynyt kun en mikään juoksija ole koskaan ollut. Talvella olen kyllä sauvakävellyt ja kahvakuulaillut 3-4 kertaa viikossa.
Melko tasan 2km meni viimeksi mutta siitä on jo pari kk aikaa. Nivelrikko on kiukutellu tässä jo muutaman viikon, joten olen pysytellyt kävelylenkeissä.
Ehkä jaksa hölkätä 7km hyvin hitaasti. Yleensä hölkkään 5km aikaan 40 min.
50 m roskiskatokselle. Ja sinnekin vain jos sataa vettä.
Näin kuumalla en yhtään mut viileässä kaksi kilsaa todistetusti ja oikealla motivaatiolla n. 5 kilsaa mut en nauttis siitä.
En ole juoksija tyyppiä ollenkaan ja ihailen niitä jotka juoksee vähintään kymmenen kilsaa jopa useamman kerran viikossa.
42,195 km. Pidempää en ole kokeillut.
Ehkä 200m. Vihaan juoksemista ja urheilua. Miksi juosta ympäri kylää ilman päämäärää. Älytöntä puuhaa.
no just varmaan makkariin ja vessaan ja toisinpäin :)
no just varmaan makkariin ja vessaan ja toisinpäin :)
43 km - maratonin ja jäähdyttely päälle.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:39"]
[/quote]
Hölkkäämällä tulisi aikaraja vastaan, kyllähän tuota jo juoksuksi kutsutaan.
En mä voi hölkätä yhtään, pissa karkailee housuun :/
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:39"]
[/quote]
Hölkkäämällä tulisi aikaraja vastaan, kyllähän tuota jo juoksuksi kutsutaan.
[/quote]
Hölkkäkin on juoksemista.
n. 5 km. Pinnistelemällä enemmänkin mutta sellainen mukava peruslenkki on tuo 5 km
Vain reilut 2km. :( Hoikka nuori nainen, harmittaa vietävästi huono kunto. Vinkkejä kestävyyden kehittämiseen kaivataan!
Tällä siitepölymäärällä ja huonolla kunnolla varmaa jonkun 100-150m max!
Joskus ottaa jo 50 metrin kävely pientä ylämäkee vastaan niin pahasti henkee, et ei mitää tolkkua. :( Ja siitepölyllä se suurin vaikutus tässä ongelmassa. :(
Juoksin puol maratoonin syksyllä:)
Jääkaapille, jos on just alkamassa joku ohjelma ja on kiire! Superkiireessä hölkkään vielä takasinkin sohvalle. Treeni on tuottanut tulosta.