Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen joululahja: 5000 euroa esteettiseen kirurgiaan

Vierailija
24.12.2020 |

Mitä tuolla summalla saisi Suomesta tai Virosta? Mieluinen lahja 😊

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan muijaan meni 12000€ ja sillä saatiin vaan kiristettyä hymy ensimmäistä kertaa kasvoille.

Sinullahan on kaunis muija sitten ollut. Itellä meni 8000€ siihen että lääkäri suostui edes vilkaisemaan.

Vierailija
22/25 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaan muijaan meni 12000€ ja sillä saatiin vaan kiristettyä hymy ensimmäistä kertaa kasvoille.

Sinullahan on kaunis muija sitten ollut. Itellä meni 8000€ siihen että lääkäri suostui edes vilkaisemaan.

Niin ja ehdotti sellaista firmaa muijalleni kuin Lassila&Tikanoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän tolla saa paljon mitään. Yhden pienen korjauksen. Mikä sulla on tärkeysjärjestyksessä ensimmäisenä niin tee se.

Itse ottaisin pari laminaattia etuhampaisiin, tulisi oikominen ja valkaisukin siinä samalla. Koko hymyyn tuo summa ei edes riittäisi.

Vierailija
24/25 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän tolla saa paljon mitään. Yhden pienen korjauksen. Mikä sulla on tärkeysjärjestyksessä ensimmäisenä niin tee se.

Itse ottaisin pari laminaattia etuhampaisiin, tulisi oikominen ja valkaisukin siinä samalla. Koko hymyyn tuo summa ei edes riittäisi.

Alkuun siis pääse kuiteskin. Ehkä jatkoa tulevaisuudessa. Ap

Vierailija
25/25 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä mieluinen lahja (tarvittais kyllä lottovoitto tuollaiseen). Hampaiden esteettinen oikominen ja valkaisu itsessään veisi tuon. Ja sitten haluaisin kokeilla laserhoitoa raskausarpiin. Silmäluomenikin roikkuvat.

Samoin minulle, mutta ei ole miestä lahjoittamassa moista. Haluaisin kiristää roikkuvat posket, muuten olen kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän