Miehen joululahja: 5000 euroa esteettiseen kirurgiaan
MitĂ€ tuolla summalla saisi Suomesta tai Virosta? Mieluinen lahja đ
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaan muijaan meni 12000⏠ja sillÀ saatiin vaan kiristettyÀ hymy ensimmÀistÀ kertaa kasvoille.
Sinullahan on kaunis muija sitten ollut. ItellÀ meni 8000⏠siihen ettÀ lÀÀkÀri suostui edes vilkaisemaan.
Niin ja ehdotti sellaista firmaa muijalleni kuin Lassila&Tikanoja.
Siis eihÀn tolla saa paljon mitÀÀn. Yhden pienen korjauksen. MikÀ sulla on tÀrkeysjÀrjestyksessÀ ensimmÀisenÀ niin tee se.
Itse ottaisin pari laminaattia etuhampaisiin, tulisi oikominen ja valkaisukin siinÀ samalla. Koko hymyyn tuo summa ei edes riittÀisi.
Vierailija kirjoitti:
Siis eihÀn tolla saa paljon mitÀÀn. Yhden pienen korjauksen. MikÀ sulla on tÀrkeysjÀrjestyksessÀ ensimmÀisenÀ niin tee se.
Itse ottaisin pari laminaattia etuhampaisiin, tulisi oikominen ja valkaisukin siinÀ samalla. Koko hymyyn tuo summa ei edes riittÀisi.
Alkuun siis pÀÀse kuiteskin. EhkÀ jatkoa tulevaisuudessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllÀ mieluinen lahja (tarvittais kyllÀ lottovoitto tuollaiseen). Hampaiden esteettinen oikominen ja valkaisu itsessÀÀn veisi tuon. Ja sitten haluaisin kokeilla laserhoitoa raskausarpiin. SilmÀluomenikin roikkuvat.
Samoin minulle, mutta ei ole miestÀ lahjoittamassa moista. Haluaisin kiristÀÀ roikkuvat posket, muuten olen kaunis.
Sinullahan on kaunis muija sitten ollut. ItellÀ meni 8000⏠siihen ettÀ lÀÀkÀri suostui edes vilkaisemaan.