Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen joululahja: 5000 euroa esteettiseen kirurgiaan

Vierailija
24.12.2020 |

MitĂ€ tuolla summalla saisi Suomesta tai Virosta? Mieluinen lahja 😊

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan muijaan meni 12000€ ja sillĂ€ saatiin vaan kiristettyĂ€ hymy ensimmĂ€istĂ€ kertaa kasvoille.

Sinullahan on kaunis muija sitten ollut. ItellĂ€ meni 8000€ siihen ettĂ€ lÀÀkĂ€ri suostui edes vilkaisemaan.

Vierailija
22/25 |
24.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaan muijaan meni 12000€ ja sillĂ€ saatiin vaan kiristettyĂ€ hymy ensimmĂ€istĂ€ kertaa kasvoille.

Sinullahan on kaunis muija sitten ollut. ItellĂ€ meni 8000€ siihen ettĂ€ lÀÀkĂ€ri suostui edes vilkaisemaan.

Niin ja ehdotti sellaista firmaa muijalleni kuin Lassila&Tikanoja.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Siis eihÀn tolla saa paljon mitÀÀn. Yhden pienen korjauksen. MikÀ sulla on tÀrkeysjÀrjestyksessÀ ensimmÀisenÀ niin tee se.

Itse ottaisin pari laminaattia etuhampaisiin, tulisi oikominen ja valkaisukin siinÀ samalla. Koko hymyyn tuo summa ei edes riittÀisi.

Vierailija
24/25 |
24.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eihÀn tolla saa paljon mitÀÀn. Yhden pienen korjauksen. MikÀ sulla on tÀrkeysjÀrjestyksessÀ ensimmÀisenÀ niin tee se.

Itse ottaisin pari laminaattia etuhampaisiin, tulisi oikominen ja valkaisukin siinÀ samalla. Koko hymyyn tuo summa ei edes riittÀisi.

Alkuun siis pÀÀse kuiteskin. EhkÀ jatkoa tulevaisuudessa. Ap

Vierailija
25/25 |
24.12.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllÀ mieluinen lahja (tarvittais kyllÀ lottovoitto tuollaiseen). Hampaiden esteettinen oikominen ja valkaisu itsessÀÀn veisi tuon. Ja sitten haluaisin kokeilla laserhoitoa raskausarpiin. SilmÀluomenikin roikkuvat.

Samoin minulle, mutta ei ole miestÀ lahjoittamassa moista. Haluaisin kiristÀÀ roikkuvat posket, muuten olen kaunis.