Miehen joululahja: 5000 euroa esteettiseen kirurgiaan
Mitä tuolla summalla saisi Suomesta tai Virosta? Mieluinen lahja 😊
Kommentit (25)
Omaan muijaan meni 12000€ ja sillä saatiin vaan kiristettyä hymy ensimmäistä kertaa kasvoille.
Tuolla summalla saa Virosta 25 kpl sinun näköisiä naisia.
Saisiko tuolla hinnalla miehelle lisää paksuutta munaan, vatsan rasvaimun ja hiusistutuksen Virossa?
Ihana lahja mieheltä sulle toi miehen valmius itsensä muokkaamiseen kivuliaasti vain sun iloksi :D
Käy yhdellä kunnollisella Suomessa
Vaginan kiristys, huulitäytteet, rintojen kohotus/silarit, vatsanahan kiristys, buttlift.
Oikeesti? Ilahduit? No, meitä on moneen junaan... Vaikka provohan tämä, toivottavasti!
Käy poistattamassa sädekehäsi tuolla summalla.
5000e ei kyllä hirveästi saa. Taitaa saada just ja just luomien kohotuksen/leikkauksen, miksi sitä nyt kutsutaan.
Olisi kyllä mieluinen lahja (tarvittais kyllä lottovoitto tuollaiseen). Hampaiden esteettinen oikominen ja valkaisu itsessään veisi tuon. Ja sitten haluaisin kokeilla laserhoitoa raskausarpiin. Silmäluomenikin roikkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? Ilahduit? No, meitä on moneen junaan... Vaikka provohan tämä, toivottavasti!
Olin kyllä toivonut jotain tälläistä. Ap
Oot ilmeisesti aika hirveä suorotta.
Tohon ei olis paljoo tarvinnu laittaa päälle kun olis saanu jo uudenkin auton. Meinaan että vanhaa ropaamaan tollasella rahamäärällä, onks siinä järkee?
Hanki tran'supen'is. Mies varmasti ilahtuisi shemalesta!
Ihan kiva. Itellä olis niin paljon tekemistä ettei mikään raha enää riitä.
Minä loukkaantuisin, jos mies antaisi lahjaksi rahaa kauneuskirurgiaan. Tulisi fiilis, ettei hän ole tyytyväinen minuun tällaisenaan. Olitko siis mieheltä itse toivonut tuota lahjaa?
Jos mieheni antaisi minulle tuollaisen lahjan, saisi pakata klmpunsa ja kampsunsa siltä seisomalta!
Unelmien lahja olisi minusta! Valitettavasti mies pitää tällaista turhanpäiväisyytenä ja siksi antaa samasta arvosta minulle mieluummin lahjaksi jotain mitä en tahdo, vaikka 50 imuria.. :(
Riittäneekö kohdallasi mihinkään? Lärvistä on hyvä aloittaa.