Olen 20-vuotias naikkonen, onko jotain kysyttävää? :)
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 00:10"]
Kelpaisko sulle tummatukkai 29v mies lihaksikas olen 188cm 96kg siis tietty jos et seurustelis
[/quote]
Jos hän olisi mun tyyppinen, kemiat klikkais, eikä mikään luonnevikainen. Pitkät miehet on jees! ap
[/quote]
Lisään vielä, että vaikka tyyppi oliskin lähemmäs 30-vee, hän ei saisi olla mikään senilöitynyt ja/tai liian eri elämäntilanteessa kanssani. Tulee jotenkin Anna ja Sebastian-vibat tästä nyt :'D
No nuorenapa sinäkin olet jo urasi aloittanut, kun 20-vuotiaana nimität itseäsi jo naikkoseksi. Tiedätkö, millaisesta naisesta tuota sanaa käytetään?
Ymmärrätkö tarkkaan naikkonen-sanan merkityksen?
Miksi valitsit juuri sen, etkä esimerkiksi akka, muija, ämmä ja vaikuttiko valintaan naisnimitysten suhde miehiin?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:10"]
No nuorenapa sinäkin olet jo urasi aloittanut, kun 20-vuotiaana nimität itseäsi jo naikkoseksi. Tiedätkö, millaisesta naisesta tuota sanaa käytetään?
[/quote]
Tiedän kyllä. :D Tiedän ja ymmärrän myös sen, että toisille sanojen merkitysarvot painavat enemmän kuin toisille, mutta itse suhtaudun kevyesti oikeastaan kaikenlaisiin ilmaisuihin naisesta, oli se sitten ämmä, eukko, lortto, lunttu, akka, nainen, tyllerö, naikkonen, typykkä, neitonen, neito, hupakko jne. Kuten aiemmin jo mainitsin, naikkonen on mielestäni sellainen vitsikäs nimi, eikä sen ole tarkoitus loukata ketään (vaikka itse itseäni nyt naikkoseksi kutsuinkin, heh.) ap
Mennäänpä jo itse asiaan: oletko posliini?
miten saan menkat loppuun nyt...... lähen huomenna turkkiin nii ei hirveesti tekis mieli lähtä menkoilla sinne... nyt on kuudes päivä, onko se edes normaalia.....
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:18"]
Ymmärrätkö tarkkaan naikkonen-sanan merkityksen?
Miksi valitsit juuri sen, etkä esimerkiksi akka, muija, ämmä ja vaikuttiko valintaan naisnimitysten suhde miehiin?
[/quote]
Vastaus tähän taisi tullakin jo ylempänä! :) Ja jo monta viestiä taaksepäin selitin, että meinasin käyttää toistakin nimitystä, mutta naikkonen oli musta leppoisan kuuloinen. Ei mitään sen isompaa stooria siis! ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:32"]
Mennäänpä jo itse asiaan: oletko posliini?
[/quote]
Joo, kyllä olen. - ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:38"]
miten saan menkat loppuun nyt...... lähen huomenna turkkiin nii ei hirveesti tekis mieli lähtä menkoilla sinne... nyt on kuudes päivä, onko se edes normaalia.....
[/quote]
Aijaijai! Mä en yleensä usko mihinkään vippaskonsteihin, mutta väitän, että oon saanut pahimmat mollukat ja puolukat liikkeelle juoksemalla! Sitten on näitä kaikenmaailman "syö ananasta niin johan hillosirkus loppuu!!", mutta kukin voi itse kyseenalaistaa mikä tepsii mikä ei. Miksi et siirtäny menkkoja jos tiesit että on reissu tiedossa? - ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 00:10"]
Kelpaisko sulle tummatukkai 29v mies lihaksikas olen 188cm 96kg siis tietty jos et seurustelis
[/quote]
Jos hän olisi mun tyyppinen, kemiat klikkais, eikä mikään luonnevikainen. Pitkät miehet on jees! ap