Olen 20-vuotias naikkonen, onko jotain kysyttävää? :)
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:51"]
Eikö sinulla ole parempaa tekemistä perjantai-iltana?
[/quote]
No itse asiassa ei, koska olen ensiviikkoon asti melkoisen peeaa. :D (siksi perjantaimättönikin rajoittuu kuningas-makaronilaatikkoon...) Säästän rahan lisäksi myös voimia huomiselle, sillä menen juhlistamaan ystäväni synttäreitä. Jään siis tänään nuolemaan näppejäni kun ei raaski kuvettakaan kaivaa. - ap
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 14:05"]
Annatko persettä?
Mies 65v.
[/quote]
Jokaiseen reikään vaan, mitä eksoottisempi ja pienempi (kuten nenäreikä tai mustapään kolo), sen parempi. AP
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:51"]Onko kivaa painaa kaksi kiloa enemmän kuin minä, vaikka ole 12 senttiä lyhyempi?
T.23-vuotias naikkonen
[/quote]
Ootpa laiheliini.
Näyttäisitkö tissit jos nyt saisit Ranch dippiä ja sipsipussin?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 14:08"]
Mistä on tullut tapa kutsua itseä( ja nuoria naisia yleensä) naikkoseksi? Sana ei ehkä ole aivan synonyymi huoralle, mutta ei paljon puutu.
[/quote]
En tiedä, mistä tapa on tullut. ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:51"]
Onko kivaa painaa kaksi kiloa enemmän kuin minä, vaikka ole 12 senttiä lyhyempi?
T.23-vuotias naikkonen
[/quote]
No ei kai se kivaa ole, voisin kyllä mielelläni olla pari kiloa kevyempikin! :) Kuitenkin olettaen että ulkomuotoni ei siitä huomattavasti muuttuisi. Toisaalta, olen vissiin normaalipainoinen ja ennen kaikkea niin tyytyväinen, että minulla on viimein jopa rinnat ja pylly, sillä olin 17-vuotiaaksi asti melkoinen keijukainen lyhyine tappijalkoineni. Tunnen nyt olevani sopusuhtainen!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:09"]
[/quote]
En, koska en pidä sipseistä. Tuokaa mulle dippiä ja jotain muuta naposteltavaa, niin voisin vaikka viuhahtaa talon ympäri - 10 kertaa. ap
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 15:43"]
Voittaako Suomi tänään Venäjän ja seuraatko lätkää? Pitkää päätyyn vai jäähylle?
[/quote]
Toivon todella että tänään päästäisin juhlimaan kultaa, mutta pelkään pahoin, että Venäjä vie. En ole kuitenkaan luopunut toivosta :D Ja kyllä, seuraan lätkää, vaikken siitä hirveästi ymmärräkään mitään. Mun on niin vaikea saada jakeluun, että miten Suomi voi olla jo nyt pelaamassa kullasta, kerta he hävisivät alussa niin monta peliä?! - ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:24"]
[/quote]
En, koska en pidä sipseistä. Tuokaa mulle dippiä ja jotain muuta naposteltavaa, niin voisin vaikka viuhahtaa talon ympäri - 10 kertaa. ap
[/quote]
Pelaat kovilla panoksilla, kymmenellä viuhahduksella saa jo vaikka mitä!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:24"]
[/quote]
[/quote]
Pelaat kovilla panoksilla, kymmenellä viuhahduksella saa jo vaikka mitä!
[/quote]
Tällä hetkellä tuntuu, että tekisin vaikka ilmaiseksi, kun on niin hirrrrveen kuuma! Mutta en valita.
Kelpaisko sulle tummatukkai 29v mies lihaksikas olen 188cm 96kg siis tietty jos et seurustelis
Vaikutat ihanalta. Pakko kysyä miten saat itsesi kokonaan posliiniksi? Kovasti haluaisin itsekkin, mutta jotkut karvat tuolla alakerrassani ovat niin outoja ettei ne lähde höyläämällä (en tajua tai en osaa?) mutta ovat kuitenki aika hankalassa paikassa etten uskalla epilaattorilla surruutella..
Oletko sisäistänyt, että nyt nuorena naisena elät automaattisesti unelmaa, jossa kaikki liehittelevät sinua, mutta 10 vuoden kuluttua et kiinnosta enää ketään, ellet saa aikaan jotain merkittävää?
Mistä on tullut tapa kutsua itseä( ja nuoria naisia yleensä) naikkoseksi? Sana ei ehkä ole aivan synonyymi huoralle, mutta ei paljon puutu.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 15:43"]
Voittaako Suomi tänään Venäjän ja seuraatko lätkää? Pitkää päätyyn vai jäähylle?
[/quote]
Toivon todella että tänään päästäisin juhlimaan kultaa, mutta pelkään pahoin, että Venäjä vie. En ole kuitenkaan luopunut toivosta :D Ja kyllä, seuraan lätkää, vaikken siitä hirveästi ymmärräkään mitään. Mun on niin vaikea saada jakeluun, että miten Suomi voi olla jo nyt pelaamassa kullasta, kerta he hävisivät alussa niin monta peliä?! - ap
[/quote]
Vituttaako?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 14:03"]
Oletko sisäistänyt, että nyt nuorena naisena elät automaattisesti unelmaa, jossa kaikki liehittelevät sinua, mutta 10 vuoden kuluttua et kiinnosta enää ketään, ellet saa aikaan jotain merkittävää?
[/quote]
Kuulostipas tuo nyt kärjistetyltä, mutta tiedostan kyllä seikan. Siksi yritän ns. nauttia nuoruuden eduista ja kauneudesta pitämällä itsestäni huolta ja jalostamalla luonnettani, sillä siinä vaiheessa kun silmäpussit ovat tissien kanssa samalla korkeudella ja iho on samea kuin sammakolla, on minulla ainakin se tärkein, eli sisin kunnossa. Poden jo nyt pientä ikäkriisiä, sillä toisinaan minua luullaan 15-vuotiaaksi, toisinaan reilusti yli parikymppiseksi. :D Lieneekö se silmäryppyjeni vika vai mikä? Pelkään myös sitä, että mikäli eroan kumppanini kanssa, parhaimmat pariutumisvuoteni ovat silloin jo takanapäin. Niin, ja en siis harkitse mitään eroa missään tapauksessa, sillä luulen löytäneeni elämäni miehen, mutta tajuatte ehkä pointin. ap