Vaimo kävi kaupassa, voi ei!!!
Pyysin vaimoa hakemaan kinkkuun neilikoita ja jouluhalkon. Oli käynyt kukkakaupassa ostamassa neilikoita ja huoltoasemalta halkoja.
Itse pitää taas lähteä ostoksille kesken aattokiireiden.
Kommentit (179)
Minä valitin, että ei ole kalkkunaa. No nyt on. Naapurit valittavat hajusta ja äänestä.
Pyysin tuomaan vaimoa saksanpähkinöitä, alkoi heti pakata matkalaukkuja.
Pyysin vaimoa tuomaan munkkeja. Ette ikinä arvaa ketä istui myöhemmin keittiössä.
Meillä ei vaimo ehtinyt jouluksi kotiin, kun lähti hakemaan viikko sitten kiinalaista ruokaa.
Meillä lapset tykkää nauravista nakeista. Naapuri oli nähnyt vaimoni kaupassa kertomassa eineshyllyn äärellä vitsejä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei vaimo ehtinyt jouluksi kotiin, kun lähti hakemaan viikko sitten kiinalaista ruokaa.
Et ikinä arvaa mitä vaimoni roudasi kotiin kun ehdotin, että syötäisiin tänään kiinalaista.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin tuomaan vaimoa saksanpähkinöitä, alkoi heti pakata matkalaukkuja.
Meillä on ihanan rauhallista nyt, kun naapurin rouvan joulupöytään on aina kuulunut Italiansalaatti.
Minä pyysin tuomaan vapaan kanan munia. Vaimo sitten roudasi lähikapakasta kuusi sinkkumiestä.
Pyysin vaimoa tuomaan jotain makeaa glögin kanssa, toi Hermesetasta.
Pyysin vaimoa tuomaan hapankorppuja, nyt sitten vietetään joulua Lenita Airiston ja anopin kanssa.
Lapset halusivat joulupöytään ranskalaisia. Tässä on nyt pieni ongelma, kun kukaan noista ei puhu englantia eikä me osata ranskaa.
Pyysin vaimoa tuomaan Reissumiestä, nyt joku hippi liftari istuu meidän joulupöydässä.
Nää oli hyviä, kiitos! Mua ainakin piristi.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin vaimoa tuomaan jotain makeaa glögin kanssa, toi Hermesetasta.
Itse pyysin tuomaan jotain pientä suolaista, tuli merisuolaa.
Vierailija kirjoitti:
Nää oli hyviä, kiitos! Mua ainakin piristi.
Kiva kuulla, kiitos. Joku kollega kyllä vielä auttaa, kiitos myös hänelle.
Ap
Vaimo lähti Marimekon ystävämyyntiin. Pelkään, montako nyt on ostanut! Ja mitä sukupuolta.
Vaimo lähti hakemaan joulujuomia, pyysin että tuo jotain hapantakin. Roudasi äitinsä meille jouluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se taipuu halon.Ei halkon.
Ei halko mihinkään taivu.
Se riippuu paksuudesta ja kosteustasosta.
En uskaltanut avata vaimon tuomia mehiläiskynttilöitä, kun jo paketti surisi!
Vaimoni on kova stressaamaan jouluna. Lähti sitten kauppaan ja huikkasin, että "älä unohda joulumieltä". Soitti sitten tunnin päästä, että "ei hän löydä täältä kaupasta joulumieltä".