Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo kävi kaupassa, voi ei!!!

Vierailija
24.12.2020 |

Pyysin vaimoa hakemaan kinkkuun neilikoita ja jouluhalkon. Oli käynyt kukkakaupassa ostamassa neilikoita ja huoltoasemalta halkoja.

Itse pitää taas lähteä ostoksille kesken aattokiireiden.

Kommentit (179)

Vierailija
81/179 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo juuri valmistelee keittiössä jouluherkkuja mädistä ja makeista hedelmistä :D

Vierailija
82/179 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole tänä vuonna ollenkaan kynttilöitä. Vaimo kertoi että hänellä on aina tapana polttaa kynttilää molemmista päistä eikä ollut löytänyt yhtään oikeanlaista kynttilää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/179 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tapana viettää amerikkalainen joulu. Viime muutossa katosi lahjasukka joka on aina laitettu takkaan mihin lahjat tulee. Tänä vuonna jäädään ilmeisesti ilman lahjoja, kun vaimo soitti kaupasta, että on vain parillisia sukkia myynnissä.

Vierailija
84/179 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meinasin viime jouluna kuolla, kun vaimo alkoi paistaa kinkkua. Ohjeessa luki että työnnä mittari sian paksuimpaan kohtaan, mutta ei luuhun asti.

Noooh, kohta on muijan vuoro kärsiä kun laitan lahnan uuniin.

Vierailija
85/179 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on riidelty kun vaimo vaatii noudatettavan sukunsa perinteitä. Ensin kuulemma pitää käydä saunassa ja sitten syödään vasta. Minusta se on aivan omituinen perinne. Ei meidän lapsuudenkodissa koskaan vastoja syöty. 

Vierailija
86/179 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin vaimolle, että lapset voisivat napostella niitä pieniä suolakaloja tänään aamulla kun katsovat TV:tä, eikä aina niitä rasvaisia sipsejä. Muksut ihmetteli aamulla miksi akvaario on tyhjä.

Vierailija
87/179 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei löytänyt kaupasta ollenkaan jouluhaukea, oli kuulemma myynnissä ihan tavallista haukea vaan.

Vierailija
88/179 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykätään lukea vaimon kanssa jouluna. Lähti eilen käymään kirjastossa ja kysyi tuoko minulle mitään luettavaa. Huikkasin, että tuo jotain pientä ja kevyttä. Ei kuulema ollut sen nimistä kirjaa.

Vierailija
89/179 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tykkää laulaa aina aattoiltana. Saan joka joulu flunssan kun ilta menee parvekkeella, ettei naapurit luule että pahoinpitelen häntä.

Vierailija
90/179 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin vaimoa tuomaan kaupasta kaljaa. Se meni panemaan talonmiestä.

Vierailija
91/179 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo oksentaa nyt koko ajan. Oli lukenut, että joulusaunaan ei saisi mennä täydellä vatsalla.

Vierailija
92/179 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin miestäni tuomaan kaupasta vihreitä kuulia. Palasi kolmen tunnin päästä tyhjin käsin kierrettyään kaikki lelukaupat ja tavaratalojen leluosastot. Vihreät lasikuulat eivät kuulemma ole enää suosittuja leluja ja siksi niitä ei enää myydä missään.

Vierailija
93/179 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on joka vuosi kunnon perhejoulu. Muistutin vaimoa, kun rupesi paistamaan kinkkua että sialla pitää olla sitten sinappihuntu. Päästään kohta syömään, kun isäni on käynyt ensin pesulla.

Vierailija
94/179 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni tietää, että tykkään komedioista. Kysyi mitä haluan joululahjaksi ja kerroin, että jotain pientä ja naurettavaa. Sanoi, että minulla on jo sellainen. Noooh. Aattoiltana paketista paljastui kuitenkin Mauri Pekkarinen.

Vierailija
95/179 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin viime uutena vuotena pyytämään vaimoa tuomaa viisi pulloa kuohuvaa. Ei ole tarvinnut ostaa Fairya koko vuonna.

Vierailija
96/179 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, joko riittäisi vai vieläkö jatketaan?

Ap

Vierailija
97/179 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muistutin vaimoa että pitää viedä kukat haudoille. Oli vienyt sitten jukkapalmut ja rahapuutkin haudoille.

Vitsisi muistuttavat vitsikilpailuissa pärjänneen turpean polkkatukkaisen miehen tekstejä. Vain typerät genitaalit ja kakkatsoukit (ehehehehe) puuttuvat.

Vierailija
98/179 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin kaveria kirjoittamaan vitsin nettiin. Kirjoittikin tämän jutun. Nyt on entinen kaveri ja asunnoton.

Vierailija
99/179 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä muistutin vaimoa että pitää viedä kukat haudoille. Oli vienyt sitten jukkapalmut ja rahapuutkin haudoille.

Vitsisi muistuttavat vitsikilpailuissa pärjänneen turpean polkkatukkaisen miehen tekstejä. Vain typerät genitaalit ja kakkatsoukit (ehehehehe) puuttuvat.

Olen pahoillani, että minulla ei ole tarjota sinulle pissakakka -huumoria. Polkkatukkakin puuttuu.

Ap

Vierailija
100/179 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhempani asuvat Laihialla ja tulivat tänä vuonna meille jouluksi. Pyysin nätisti etteivät tulisi tyhjin käsin. Kas kummaa kun avasin oven niin pitivät toisiaan käsistään.