Vaimo kävi kaupassa, voi ei!!!
Pyysin vaimoa hakemaan kinkkuun neilikoita ja jouluhalkon. Oli käynyt kukkakaupassa ostamassa neilikoita ja huoltoasemalta halkoja.
Itse pitää taas lähteä ostoksille kesken aattokiireiden.
Kommentit (179)
Meillä ei ole tänä vuonna ollenkaan kynttilöitä. Vaimo kertoi että hänellä on aina tapana polttaa kynttilää molemmista päistä eikä ollut löytänyt yhtään oikeanlaista kynttilää.
Meillä on tapana viettää amerikkalainen joulu. Viime muutossa katosi lahjasukka joka on aina laitettu takkaan mihin lahjat tulee. Tänä vuonna jäädään ilmeisesti ilman lahjoja, kun vaimo soitti kaupasta, että on vain parillisia sukkia myynnissä.
Itse meinasin viime jouluna kuolla, kun vaimo alkoi paistaa kinkkua. Ohjeessa luki että työnnä mittari sian paksuimpaan kohtaan, mutta ei luuhun asti.
Noooh, kohta on muijan vuoro kärsiä kun laitan lahnan uuniin.
Meillä on riidelty kun vaimo vaatii noudatettavan sukunsa perinteitä. Ensin kuulemma pitää käydä saunassa ja sitten syödään vasta. Minusta se on aivan omituinen perinne. Ei meidän lapsuudenkodissa koskaan vastoja syöty.
Ehdotin vaimolle, että lapset voisivat napostella niitä pieniä suolakaloja tänään aamulla kun katsovat TV:tä, eikä aina niitä rasvaisia sipsejä. Muksut ihmetteli aamulla miksi akvaario on tyhjä.
Anoppi ei löytänyt kaupasta ollenkaan jouluhaukea, oli kuulemma myynnissä ihan tavallista haukea vaan.
Tykätään lukea vaimon kanssa jouluna. Lähti eilen käymään kirjastossa ja kysyi tuoko minulle mitään luettavaa. Huikkasin, että tuo jotain pientä ja kevyttä. Ei kuulema ollut sen nimistä kirjaa.
Vaimo tykkää laulaa aina aattoiltana. Saan joka joulu flunssan kun ilta menee parvekkeella, ettei naapurit luule että pahoinpitelen häntä.
Pyysin vaimoa tuomaan kaupasta kaljaa. Se meni panemaan talonmiestä.
Meillä vaimo oksentaa nyt koko ajan. Oli lukenut, että joulusaunaan ei saisi mennä täydellä vatsalla.
Pyysin miestäni tuomaan kaupasta vihreitä kuulia. Palasi kolmen tunnin päästä tyhjin käsin kierrettyään kaikki lelukaupat ja tavaratalojen leluosastot. Vihreät lasikuulat eivät kuulemma ole enää suosittuja leluja ja siksi niitä ei enää myydä missään.
Meillä on joka vuosi kunnon perhejoulu. Muistutin vaimoa, kun rupesi paistamaan kinkkua että sialla pitää olla sitten sinappihuntu. Päästään kohta syömään, kun isäni on käynyt ensin pesulla.
Vaimoni tietää, että tykkään komedioista. Kysyi mitä haluan joululahjaksi ja kerroin, että jotain pientä ja naurettavaa. Sanoi, että minulla on jo sellainen. Noooh. Aattoiltana paketista paljastui kuitenkin Mauri Pekkarinen.
Erehdyin viime uutena vuotena pyytämään vaimoa tuomaa viisi pulloa kuohuvaa. Ei ole tarvinnut ostaa Fairya koko vuonna.
Jaahas, joko riittäisi vai vieläkö jatketaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä muistutin vaimoa että pitää viedä kukat haudoille. Oli vienyt sitten jukkapalmut ja rahapuutkin haudoille.
Vitsisi muistuttavat vitsikilpailuissa pärjänneen turpean polkkatukkaisen miehen tekstejä. Vain typerät genitaalit ja kakkatsoukit (ehehehehe) puuttuvat.
Pyysin kaveria kirjoittamaan vitsin nettiin. Kirjoittikin tämän jutun. Nyt on entinen kaveri ja asunnoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä muistutin vaimoa että pitää viedä kukat haudoille. Oli vienyt sitten jukkapalmut ja rahapuutkin haudoille.
Vitsisi muistuttavat vitsikilpailuissa pärjänneen turpean polkkatukkaisen miehen tekstejä. Vain typerät genitaalit ja kakkatsoukit (ehehehehe) puuttuvat.
Olen pahoillani, että minulla ei ole tarjota sinulle pissakakka -huumoria. Polkkatukkakin puuttuu.
Ap
Appivanhempani asuvat Laihialla ja tulivat tänä vuonna meille jouluksi. Pyysin nätisti etteivät tulisi tyhjin käsin. Kas kummaa kun avasin oven niin pitivät toisiaan käsistään.
Meillä vaimo juuri valmistelee keittiössä jouluherkkuja mädistä ja makeista hedelmistä :D