Vaimo kävi kaupassa, voi ei!!!
Pyysin vaimoa hakemaan kinkkuun neilikoita ja jouluhalkon. Oli käynyt kukkakaupassa ostamassa neilikoita ja huoltoasemalta halkoja.
Itse pitää taas lähteä ostoksille kesken aattokiireiden.
Kommentit (179)
Pyysin vaimoa käymään kauopassa, ei käyny.
Sanoi syyksi että kirjoitaisin kumminkin heti väsynyttä läppää tylsistyneille miehettömille av mammoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan miesten vitsien laatu on mykistävä. On kai taas niin tehnyt kipeää kuulla, miten monessa perheessä mies on pilannut joulun sammumalla kuusen alle jne.
Älä yleistä. Kyllä minä näitä kommentteja ihan yksin lisäilen ja tuon jouluiloa niille joilla on huumorintajua.
Ap
Ekaa kertaa jopa MYÖNNÄT, että valtaosa kommenteista on omiasi XDDDDD 😂😂😂 miten noloa... Kuten myös se, että esität miekkosta päivästä toiseen etkä tajua, että kaikki normaaliälyiset tietävät sinun olevan nainen.
Ei ketään kiinnosta onko ap nainen vai mies tai se että on kirjoittanut kommentit itse. Pääasia että on hyvät jutut. Sinä tässä nolo olet.
Sanoin vaimolle et " Vaimo, Paas kansi pöydälle", niin sit se sano et ei oo viel ehtiny. Mut jossain vaiheessa myöhemmin iltaa oli sit käyny paskomassa.
Pyysin vaimoa ostamaan kuusi pullaa. No, nyt sitten syödään sahanpurunmakuisia tekeleitä ...
Sanoin vaimolle käyväni kaupassa, kun tulin kaupasta kotiin, niin hän alkoi kirjoittaa kauppalistaa...
Mun avec ei tuonu mtn,hö!
Sincc
Anoppi oli pyytänyt appiukolta, tekisit sinäkin jotain, voisit edes pöydän kattaa. Nyt heillä on keittiönpöydän yllä hieno katos.
Pyysin vaimoa katsomaan lapsen perään kun vein roskat ulos.
Kun tulin sisään lapsella oli endoskooppi rectumissa
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei anna panna anusaukkoon kun on niin takakireä.
Sehän onkin homojen hommaa. Vai oliko nimitys vaimo vain kuvainnollinen.
Kauhulla odotan uuden vuoden aattoa, kun vaimo haluaa tietää mitä näkee tinassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan miesten vitsien laatu on mykistävä. On kai taas niin tehnyt kipeää kuulla, miten monessa perheessä mies on pilannut joulun sammumalla kuusen alle jne.
Älä yleistä. Kyllä minä näitä kommentteja ihan yksin lisäilen ja tuon jouluiloa niille joilla on huumorintajua.
Ap
Kiitos Ap!
Onnistuit viihdyttämään minua ainakin. Hyvää joulua ja onnellista (parempaa) uutta vuotta!
Vierailija kirjoitti:
Uskot, että kaikki kirjoittajat ovat oikeasti miehiä, ja kaikilla on oikeasti vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Kauhulla odotan uuden vuoden aattoa, kun vaimo haluaa tietää mitä näkee tinassa.
tää on hyvä
Kenen vaimoa pyysit käymää kaupassa?
Mun vaimo ei koskaan tee ruskeaa kastiketta, kun meillä ei ole ruskeita vehnäjauhoja! Mistäs teet!
Vaimo ei suostu uuden autoni kyytiin, kun se haluaa takatyöntöisen auton nyt, vanha oli etuvetoinen.
Vierailija kirjoitti:
Oma vaimoni hukkui tehdessään sipulikeittoa, kun reseptissä luki, että sipuli ei itketä jos ne kuorii veden alla.
Osanottoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma vaimoni hukkui tehdessään sipulikeittoa, kun reseptissä luki, että sipuli ei itketä jos ne kuorii veden alla.
Osanottoni.
Kiitos paljon.
Itse kuorin sipulit anopin hautajaisissa, kun siellä ei itketä.
Ap
Heh, jos Ismo Leikola laukoisi näitä samoja ja niitä haukuttaisiin, samat tyypit moittisivat muita huumorintajuttomuudesta. Osa on ikivanhoja vitsejä, muutama mauttomia mutta loput ihan kivaa hömppää ja uutta fingerpori-tyylistä juttua. Osalla teistä on liian kireät pipot :).