Vaimo kävi kaupassa, voi ei!!!
Pyysin vaimoa hakemaan kinkkuun neilikoita ja jouluhalkon. Oli käynyt kukkakaupassa ostamassa neilikoita ja huoltoasemalta halkoja.
Itse pitää taas lähteä ostoksille kesken aattokiireiden.
Kommentit (179)
Vitsailin kerran sänkyjuttu mielessä jouluhalkoa. Nainen siihen ettei se ole halkoa nähnytkään. Ei sen jälkeen harrastettu ja naisesta tuli ex. Tulipa selväksi ettei riittänyt sille.
Tiedän ap tunteen. Ite pyysin tuomaan rosmariinia, vaimo toi oivariinia.
Minä pyysin eukkoa tuomaan vihreitä kuulia, oli ostanut limettejä.
Itse pyysin tuomaan manteleita niin sain taateleita.
Mä huikkasin vaimolle kun lähti jouluostoksille, että älä unohda laatikoita. Toi sitten muuttolaatikoita. Nyt pakkailee onneksi tavaroitaan.
Minä pyysin vaimoa tuomaan saaristolaisleipää. Noooh, vaimoa ei kuulunut kaupasta kotiin ja soitin. Oli ajanut Turun saaristoon ja etsi sieltä kovasti kauppaa.
Minulla on teoria. Nykyihminen on puoliksi teletappi, puoliksi ihan mikä tahansa hauvarotu.
Ite pyysin muijan tuomaan jätkänkynttilöitä. Tuli sitten poliisin kyydillä kotiin, kun oli pöllinyt jonkun jätkän kynttilät.
Palstan miesten vitsien laatu on mykistävä. On kai taas niin tehnyt kipeää kuulla, miten monessa perheessä mies on pilannut joulun sammumalla kuusen alle jne.
Vierailija kirjoitti:
Palstan miesten vitsien laatu on mykistävä. On kai taas niin tehnyt kipeää kuulla, miten monessa perheessä mies on pilannut joulun sammumalla kuusen alle jne.
Kova itsehali sinulla menossa mutta en usko että täällä paljon miehiä on.
Rumaa ylipäänsä syyttää kommenteista niitä jotka ei edes ole paikalla. Epäkypsää.
Sanoin vaimolle että kämppä pitää siivota jouluksi. Oli sitten mennyt siivoamaan siskonsa asunnon, kun meillä on kuulemma koti eikä kämppä.
Pyysin vaimoa ostaan macaroneja jälkiruoaksi, arvatkaa mitä toi?
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä. Kyllä minä näitä kommentteja ihan yksin lisäilen ja tuon jouluiloa niille joilla on huumorintajua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se taipuu halon.Ei halkon.
Ei halko mihinkään taivu.
Minä muistutin vaimoa että pitää viedä kukat haudoille. Oli vienyt sitten jukkapalmut ja rahapuutkin haudoille.
Minä pyysin vaimoa tuomaan lämmikettä glögin kanssa. Haki sitte K-raudasta lasivillaa säkillisen.
Huikkasin vaimolle kun lähti kauppaan, että muista palauttaa pullot samalla. Oli sitten palauttanut ostamani punaviinit takaisin Alkoon. Samalla meni myös lasten tuttipullot.
Tyttöystävä kävi kaupassa. Pyysin tuomaan paljon Juomu-Näkkejä, toi Maitonäkkiä.