Varattuun ihastuminen melkein sattuu :(
Kun ei voi lähestyä/koskea. Tunteet on niin vahvat että meinaa järki kadota. Ja tämän henkilön kanssa joudun olemaan päivittäin tekemisissä. Selkeästi huomaa että molemmat varomme jotenkin toisiamme, jännitteen ritinän melkein kuulee, en ole ikinä kokenut tämmöistä! Voiko tämä olla vain omassa päässäni?
Ja ei, en mene sotkemaan kenenkään liittoa. Kärsin vaan.
Kommentit (49)
Ei ihastuminen aina vaikuta omaan parisuhteeseen. Ihastumisia tulee ja menee, ne menevät kyllä ajallaan ohitse. Minä olen ikävä kyllä ihastuvaa sorttia, kerran vuodessa vähintään ihastun toiseen mieheen. En kuitenkaan petä. Mulla tuo ihastuminen tuo omaankin parisuhteeseen lisää intoa. Alkuun ehkä pikkuisen kylmää kautta, mutta sitten pian ne tunteet taas siirtyy omaan rakkaaseen ja sitä kautta omaan mieheen suhde syvenee.
kyllä mustasukkaisuus painaa todella. En usko kokevani mitään tuon kaltaista. Minä rakastan miestäni ja hän minua, hän ei halua kokeilla muita enkä minäkään, enkä todellakaan halua että mieheni käy tökkimässä muiden naisten eritekoloja!
Onhan se totta että lapsien kannalta noin on parempi... Lapset kuitenkin vaistoavat yllättävän paljon eivätkä he varmasti nauti jos äiti ja isä hyppelee tiäs missä.
En ole mikään kritisoimaan sinua tai suhdettasi. Jokainen pari tekee niinkuin tahtoo. Kunhan kerroin etten minä todellakaan hyväksyisi tuollaista ja ihmettelin miten miehesi tuohon pytsyy thats it.
Paljon onnea teille suhteeseenne, toivottavasti se kestää :)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:13"]Hah hah jotkut vetää taas herneitä urakalla! :)
Yksi elämä eikä tunteitaan voi aina hallita. Joskus joku rakastuu varattuun ja joskus saa myös vastarakkautta. Elämä on ♥.
[/quote]
Toivon todella että näin tapahtuu sinulle. Miehesi rakastuu toiseen ja jättää kylmästi. Sitten voit vaikka ripustaa seinällesi taulun Elämä on <3
[/quote]
Niin voi käydä myös minulle, mutta sitten niin on vain tarkoitettu. ♥ :) Ja minä tapaan jonkun toisen, vaikka sinun miehesi.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:13"]Hah hah jotkut vetää taas herneitä urakalla! :)
Yksi elämä eikä tunteitaan voi aina hallita. Joskus joku rakastuu varattuun ja joskus saa myös vastarakkautta. Elämä on ♥.
[/quote]
Toivon todella että näin tapahtuu sinulle. Miehesi rakastuu toiseen ja jättää kylmästi. Sitten voit vaikka ripustaa seinällesi taulun Elämä on <3
[/quote]
Niin voi käydä myös minulle, mutta sitten niin on vain tarkoitettu. ♥ :) Ja minä tapaan jonkun toisen, vaikka sinun miehesi.
[/quote]
Älä unta näe ;) meillä on se ero et me tehdää suteen etee kaikkemme eikä ajatella vaa et elämä on. Mä myös rakastan miestäni, ilmeisesti sä et kun ei haittaa vaikka se lähtis :D toivottavasti sun mies on yht tyhmä ku sä ja jos ei ni hakis järkevämmä naise ja sä voisit vaiks saad tasostas seuraa ;)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:13"]Hah hah jotkut vetää taas herneitä urakalla! :)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Älä unta näe ;) meillä on se ero et me tehdää suteen etee kaikkemme eikä ajatella vaa et elämä on. Mä myös rakastan miestäni, ilmeisesti sä et kun ei haittaa vaikka se lähtis :D toivottavasti sun mies on yht tyhmä ku sä ja jos ei ni hakis järkevämmä naise ja sä voisit vaiks saad tasostas seuraa ;)
[/quote]
Niinhän sitä luulisi. :)
Elän täydellisessä avioliitossa, juuri rakennetussa talossamme pienen vauvamme kanssa enkä voisi olla onnellisempi. Olemme olleet yhdessä jo 10 vuotta ja silti ymmärrän olla kiitollinen joka päivästä, sillä huomisesta ei kukaan tiedä. Rakkautta kaikille.♥
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:13"]Hah hah jotkut vetää taas herneitä urakalla! :)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Elän täydellisessä avioliitossa, juuri rakennetussa talossamme pienen vauvamme kanssa enkä voisi olla onnellisempi. Olemme olleet yhdessä jo 10 vuotta ja silti ymmärrän olla kiitollinen joka päivästä, sillä huomisesta ei kukaan tiedä. Rakkautta kaikille.♥
[/quote]
Siinä sulle monta syytä miks et sais mun miestä ;) tuski kobi onnelinen oot jos mun miesyä havittelet.... Sairas pikemminkin toivottavasti miehes kasvattaa lapsenne niin ettei tuo tartu :S
"Ei ihastuminen aina vaikuta omaan parisuhteeseen. Ihastumisia tulee ja menee, ne menevät kyllä ajallaan ohitse. Minä olen ikävä kyllä ihastuvaa sorttia, kerran vuodessa vähintään ihastun toiseen mieheen. En kuitenkaan petä. Mulla tuo ihastuminen tuo omaankin parisuhteeseen lisää intoa. Alkuun ehkä pikkuisen kylmää kautta, mutta sitten pian ne tunteet taas siirtyy omaan rakkaaseen ja sitä kautta omaan mieheen suhde syvenee."
En ymmärrä tällaisia ihmisiä, jotka vertaavat ylläolevaa tilannetta ap:n tapaukseen. Itse olen oikeasti rakastunut ainakin suhteen ulkopuoliseen henkilöön enkä voi sanoa, kuin että se oli ihan helvettiä, kun toista ei voinut saada. Joku typerä ihastuminen ei ole sellaisen rinnalla mikään ongelma.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:13"]Hah hah jotkut vetää taas herneitä urakalla! :)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siinä sulle monta syytä miks et sais mun miestä ;) tuski kobi onnelinen oot jos mun miesyä havittelet.... Sairas pikemminkin toivottavasti miehes kasvattaa lapsenne niin ettei tuo tartu :S
[/quote]
Aika katkeraa rakkautta sinulla...?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 19:24"]
Ja lässyn lässyn. Miksi tehdä väkisin ongelmia. Ei tämä ihastus ole sen kummempi kuin keskiverto ihmiset yleensä, kehittelet vain päässäsi jotain superrakkautta. Että mä en kestä näitä yksinkertaisuuksia, kaikki ihastumiset on heti suuri rakkauksia.
[/quote]
älä ole katkera ap:lle kyllä sinäkin joskus tulet tuntemaan :)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:13"]Hah hah jotkut vetää taas herneitä urakalla! :)
[/quote]