Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni osti kaupasta graavilohta. Kerroin hänelle , että ex vaimo osti aina kylmäsavulohta.

Vierailija
24.12.2020 |

Suuttui ja tönäisi kuusen nurin. Onneksi en ollut vielä tuonut lahjoja esiin suulista tai olisivat särkyneet.
Pitkästä aikaa on molempien sukulaisia tulossa joulupöytään Turusta ja Helsingistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kömpelö satu.

Vierailija
2/7 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä Porvoossa huonot jutut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa! Hyvää joulua ap:lle ja ex vaimolle. Toivottavasti tulee lisää raporttia joulunvietosta.

Vierailija
4/7 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö ex-vaimosi tehnytkään kylmäsavulohta itse?? Mun ex-vaimo teki, kunhan oli ensin käynyt perhostelemassa lohen. Asumme Pohjois-Karjalassa.

Vierailija
5/7 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graavisiikaa olisi pitänyt kyllä olla.

Sano se ex-vaimollesi. (paitsi ettet taida olla enää väleissä? Kuten et kohta nykyisenkään kanssa)

Vierailija
6/7 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-15/0

Vierailija
7/7 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Miksi et ite hae sitä kylmäsavulohta jos sitä haikailet, tai peräti eksää. Ei tainnut eksäkään sinua jaksaa katsella, kun vaan päältä arvostelet toisten tekemisiä. Mun miehen eksä on saanu tuua vaikka malediiveiltä kaviaaria, ihan sama - minä en sellaista syö ja täten ei ole tarvetta hankkiakaan. Jos olis samanlainen ukko ku sinä, saisit syödä haluamasi määrän napanöyhtääsi siellä sohvanpohjalla. Onneks ei oo noin uusavutonta miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan