Ihan kamala esitys Saara
Kyllä vet niin överiksi Saara Aalto "Ei itkeä saa, ei meluta saa..", huh ei jatkoon🦝🦝🦝
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandraa on ihana kuunnella, mutta tää...älä esitä Saara niin kovasti!
Diandrasta on tullut aito iskelmälaulaja, jota on nyt Ylellä näytetty ihan riittävästi. Ei kovin kummoinen laulaja ole hän Saaran rinnalla.
Minusta Diandralla on herkkyyttä äänenkäytössä ja tulkinnassa, jota juuri Saaralta puuttuu. Saara osaa toki laulaa amerikkalaiseen tyyliin kovaa ja korkealta, mutta herkät sfäärit puuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Saaran esitys oli kaamea, ja lisää sellaista on varmasti luvassa. Onneksi Naskalit -kuoro Suomen Turusta näytti, miten joululauluja lauletaan hyväntuulisesti ja teeskentelemättä.
Ihan yhtä pöllö esityshän sekin oli.
Vierailija kirjoitti:
Diandra on juuttunut pullukan pikkutytön rooliin. Grow up woman, sä käyt jo neljättäkymmentä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandrasta on tullut aito iskelmälaulaja, jota on nyt Ylellä näytetty ihan riittävästi. Ei kovin kummoinen laulaja ole hän Saaran rinnalla.
Minusta Diandralla on herkkyyttä äänenkäytössä ja tulkinnassa, jota juuri Saaralta puuttuu. Saara osaa toki laulaa amerikkalaiseen tyyliin kovaa ja korkealta, mutta herkät sfäärit puuttuvat.
Saara lauloi loistavasti joulukonsertissa Teemu Roivaisen kanssa, eikä todellakaan amerikkalaiseen tyyliin kovaa ja korkealta.
Noita molempii tullut liikaa joka kanavalta. D ääni hyvä, mut jokin estää kasvamasta isoksi tähdeksi. S ei ole kaksinen ollut koskaan + yliyritys. (sivusta)
No niin, nyt Saara pilaa seuraavan joululaulun. Kuinka monta joululaulua Saara pystyy yhdeksän tunnin aikana pilaamaan? Eikö ohjelmaan olisi voitu ottaa Susannan seuraksi joku hyvä-ääninen mieslauluja?
Olen varma, että Saaralla ei ole sielua. Se tyhjä katse kertoo kaiken
Siis, aivan hirveää! Luuleeko Saara itse, että tuo kuulostaa hyvältä? Sietämätöntä venytystä.
Se että tässä ohjelmassa on superluonteva ja rento Susanna oikein korostaa Saaran takakireyttä ja epäaitoutta.
Vierailija kirjoitti:
Haastattelussa Aalto kertoo myös syitä siihen, miksi lähti kilpailemaan Britannian X Factor -ohjelmaan.
– Ihmiset kysyivät, että miksi osallistun ohjelmaan. Asia on vain niin, että Suomi on todella pieni maa. Sen väkiluku on vain viisi miljoonaa, joka on puolet Lontoon väkiluvusta. Siellä (Suomessa) ei ole mitään. Minun piti vain päästä sieltä pois. Britannia on minulle täydellinen paikka, Aalto sanoo Daily Starin mukaan.
Vieläkö se raukka jauhaa sitä kilpailua.
Alkaa jo kuulostaa ihan juntilta joka pääsi hiukan vilkaisemaan maailmaa ja ei toivu siitä.
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt Saara pilaa seuraavan joululaulun. Kuinka monta joululaulua Saara pystyy yhdeksän tunnin aikana pilaamaan? Eikö ohjelmaan olisi voitu ottaa Susannan seuraksi joku hyvä-ääninen mieslauluja?
Vaihda kanavaa!
Eihän tuo Susannakaan nyt mikään ihmeellinen juontaja ole, omituinen kiekuva puhetyyli ja hösellys, mutta täytyy nyt vaan kestää tai lopettaa ohjelman katsominen.
Miksi Yle yrittää tekohengittää tuota luuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastattelussa Aalto kertoo myös syitä siihen, miksi lähti kilpailemaan Britannian X Factor -ohjelmaan.
– Ihmiset kysyivät, että miksi osallistun ohjelmaan. Asia on vain niin, että Suomi on todella pieni maa. Sen väkiluku on vain viisi miljoonaa, joka on puolet Lontoon väkiluvusta. Siellä (Suomessa) ei ole mitään. Minun piti vain päästä sieltä pois. Britannia on minulle täydellinen paikka, Aalto sanoo Daily Starin mukaan.
Alkaa jo kuulostaa ihan juntilta joka pääsi hiukan vilkaisemaan maailmaa ja ei toivu siitä.
Joku palstailija sitä tässä jauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara Aallon super-vihaaja tässä viettää jouluaattoa 2020!
Vierailija kirjoitti:
Se että tässä ohjelmassa on superluonteva ja rento Susanna oikein korostaa Saaran takakireyttä ja epäaitoutta.
Juuri niin. Susannan ja vieraiden takia tätä ohjelmaa katselen. Saaran "laulujen" aikana vaihdan kanavaa.
Upea tulkinta kappaleesta Kerran joulukuun aikaan. Ihana sovitus ja hienosti laulettu.
Teinien kanssa katsottiin yksi lauluesitys, tuomiona liika yrittäminen, tekopirteys ja myötähäpeää nostattavat maneerit.