Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua erota, en halua salasuhdetta, MITÄ MINÄ TEEN?

Vierailija
23.05.2014 |

Meillä ei mene kauhean hyvin miehen kanssa. Ei ole mitään väkivältaa, ei päihderiippuvuuksia eikä mitään velkoja tai raha-ongelmia. Arki vain on takunnut jo kohta muutaman vuoden, pienistäkin asioista tulee riitaa ja olen kokenut olevani liikaa vastuussa "kaikesta".

Olen illat koulussa, päivät ja viikonloput kotona. En ole päässyt käymään juuri missään, eikä me miehen kanssa olla tehty kahdestaankaan paljoa mitään. Ei saada usein hoitajia ja minua ei enää edes huvita kahdestaan olo - se ei oikeastaan tunnu muulta kuin ärsyttävältä ja riita olisi taattu. Meillä on kaksi päiväkoti-ikäistä lasta ja asunnon remontointi kesken. 

Onko ero ratkaisu? Olen väsynyt kaikkeen enkä jaksaisi muuttoa tai väistämätöntä sossun luukkua (nyt ei siihen mitään tarvetta, eron tullessa kyllä). Enkä haluaisi jättää miestä tämän asunnon kanssa pulaan tällaisena talousaikana. 

En jaksaisi mitään sivusuhdettakaan, vaikka seksin puute ajoittain kalvaa ja tuntuu. Neuvot suhteen piristämisestä jollain kahdenkeskisellä viikonlopulla on turhia, ongelmat on jossain syvemmällä. Parisuhdeterapiaan en millään haluaisi mennä. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaako jomman kumman mieltä jokin menneisyydessä tapahtunut esim. valehtelu? Jos sieltä vaivaa jokin teidän suhdetta. Toivottavasti selvitätte asianne, sillä tuo ei onneksi vielä kuulosta siltä että ei olisi korjattavissa :)

Vierailija
2/12 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 17:25"]

Painaako jomman kumman mieltä jokin menneisyydessä tapahtunut esim. valehtelu? Jos sieltä vaivaa jokin teidän suhdetta. Toivottavasti selvitätte asianne, sillä tuo ei onneksi vielä kuulosta siltä että ei olisi korjattavissa :)

[/quote]

En tiedä... miehestä en tiedä, mikä häntä vaivaa. Hän haluaa seksiä hyvin harvoin, ja harvoin tekee aloitetta edes kaupassa käymiseen, saati mihinkään muuhun. Meillä on täällä kotona kaikki kesken ja se vaivaa minua, ei ole enää voimia mihinkään eikä meillä ole oikeastaan ketään kuka tulisi avuksi tekemään remonttia loppuun. 

En osaa sanoa mikä minua vaivaa (enkä osaa puhua miehen puolesta, jos kysyn häneltä niin puhe kääntyy minuun ja minun huonoihin puoliin, niin kuin jos ne saisi pyyhittyä pois kaikki olisi meillä hyvin) :( Minä olen vain jotenkin pettynyt ja surullinen ja väsynyt. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin klassinen nainen. Luulee että lapset = onnea ja auvoa, ja sit pikkulapsiaikana väsytään ja halutaan ero. Kummasti se mies oli elämän rakkaus ja ainoa oikea ennen kuin ne lapset väännettiin väkisin!

Vierailija
4/12 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 17:34"]

Niin klassinen nainen. Luulee että lapset = onnea ja auvoa, ja sit pikkulapsiaikana väsytään ja halutaan ero. Kummasti se mies oli elämän rakkaus ja ainoa oikea ennen kuin ne lapset väännettiin väkisin!

[/quote]

En ole luullut mitään tuollaista. Ap.

Vierailija
5/12 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä voisin tulla helpottamaan sitä seksin puutetta, ilman mitään suhteita ;). Missäs päin Suomea asut?

Vierailija
6/12 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 17:39"]

Hei mä voisin tulla helpottamaan sitä seksin puutetta, ilman mitään suhteita ;). Missäs päin Suomea asut?

[/quote]

Ei kiitos. Ap.

Vierailija
7/12 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 17:39"]

[/quote]

Ei kiitos. Ap.

[/quote]

Oletko nyt ihan varma? Pystyn panemaan useita tunteja yhtäjaksoisesti... saat orgasmitakuun.

Vierailija
8/12 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan paisit puutteessat sen ukkos kanssa. Seksi voi myös herätellä tunnepuolta.

Itse miehenä tunnustan, että aloitteet on jäänyt vähiin ihan siitä syystä, etten usko kestäväni enää pakkeja. Kun lapset oli ihan pieiniä, tuli riittävän usein pakit. Enkä toisaalta halua häiritä vaimoani, kaipa hän aloitteita teksi, jos häntä kiinnostaisi.

Vierailija
9/12 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:04"]

Mitä jos vaan paisit puutteessat sen ukkos kanssa. Seksi voi myös herätellä tunnepuolta.

Itse miehenä tunnustan, että aloitteet on jäänyt vähiin ihan siitä syystä, etten usko kestäväni enää pakkeja. Kun lapset oli ihan pieiniä, tuli riittävän usein pakit. Enkä toisaalta halua häiritä vaimoani, kaipa hän aloitteita teksi, jos häntä kiinnostaisi.

[/quote]

Meillä se olen kyllä minä, joka ne pakit saa. Ap. 

Vierailija
10/12 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua erota, et salasuhdetta, et pariterapiaa, et lisää kahdenkeskistä aikaa. Siis haluat vain valittaa ja pitää kaiken ennallaan. 

Jos haluat tilanteeseen muutosta, sinun on ensiksi päätettävä tehdä jotakin.

Vierailija
11/12 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ihme jos väsyttää ja uuvuttaa jos remontti ja pieniä lapsia ym ym

menkää juttelemaan jonnekin jos oikeasti haluat asioihin muutosta

jo yksin käyminen saa muutosta aikaan mut parempi tietty yhdessä

Vierailija
12/12 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset