Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pukeutuisit kesäisen nätisti ja siististi kaupungille...

Vierailija
23.05.2014 |

...jos ainoat kengät, joilla pystyt kävelemään selkäkipujen pahenematta, olisivat tällä hetkellä supervaimennetut kolhot sporttilenkkarit?

Mitään yhtään siistimpiä kävelykenkiä, joissa olisi tarpeeksi vaimennusta, ei nyt ole eikä esim. mitkään tennarit tai urheilukauppojen vapaa-ajankenkäosasto käy, vaan nuo ovat ainoa kenkävaihtoehto.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:45"]

Kuka välittää pukeutumisestasi? Ei mun silmään ainakaan pistä kuin hyvin hienot ja hyvin erikoiset vaatteet.

[/quote]

En minäkään kiinnitä toisten vaatteisiin huomiota. Juuri tänä aamuna mietin, että kun eilen kävin kaupungilla, niin ei jäänyt yhtään mieleen, millaisia vaatteita ja kenkiä ihmisillä oli. 

Vierailija
2/16 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:45"]

Kuka välittää pukeutumisestasi? Ei mun silmään ainakaan pistä kuin hyvin hienot ja hyvin erikoiset vaatteet.

[/quote]

Ihan itseni takia tahtoisin näyttää siistiltä ja niin nätiltä kuin nyt on mahdollista näillä eväillä, mitä mulle on annettu. Mulla on elämäntilanteen vuoksi itsetunto naisena tällä hetkellä tosi maassa muutenkin, ja asiaa ei ainakaan auta jos hiihtelen ihmisten ilmoillakin jossain kulahtaneissa verkkareissa itseäni häveten. Harvemmin kukaan nyt tulee näin aikuisena aukomaan päätään tuntemattomien ulkonäöstä, mutta kyllä ihmisten keskuudessa liikkuessa ihan tuntemattomienkin suhtautuminen on erilaista siisteihin ihmisiin ja sitten sellaisiin, jotka eivät ole selvästi kiinnittäneet ulkoiseen olemukseensa yhtään minkäänlaista huomiota. Kyllä se vaikuttaa ihan siihen, miten sua katsotaan kadulla vai käveleekö ihmiset suunnilleen päin, minkälaista palvelua saat... Voi kuulostaa säälittävältä, mutta tällä hetkellä ystävällinen hymy kivannäköiseltä mieheltä voi olla juttu, joka pelastaa mun viikon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

darl, ne katseenkestävät tyypit, joita  todella katsellaan, eivät kysele tällaisia. Joten on aivan sama mitä päällesi laitat, et kuulu siihen porukkaan, jossa silmiä lepuutetaan ja olet siinä mielessä näkymätön.

Vierailija
4/16 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö löydy mitään vaimennettuja pohjallisia, jotta saisit edes vähän asiallisemmat kengät jalkaan (esim. siistit tennarit)? Tavan urheilulenkkarit eivät mielestäni kyllä sovi kuin lenkkeilyyn.

Vierailija
5/16 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi haluatte pukeutua miehikkäissiin hameisiin? ja niihin kamaliin meisten sandaaleihin?

Vierailija
6/16 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppaan, sillä minulla on jalkavaivoja ja usein vain yhdet kengät joita voin käyttää. :)

Mieleeni tuli parikin vaihtoehtoa:

-tee lookistasi suosiolla sporttinen. Eli jalkaan sporttiset caprit, sitten jokin värikäs istuva sporttipaita, hiukset ponnarille tms., rento laukku ja kevyt meikki. Ihan ok kaupunkipukeutumista.

-Housut lähellä kenkien väriä, se vie huomiota pois kengistä. Ja sitten jotakin kiinnostavaa yläosaan, kuten näyttävä kaulakoru, hiuskoriste, näyttävät aurinkolasit niin että katse hakeutuu ylös eikä siihen mitä sinulla on jalassa.

-Kolmas, radikaali vaihtoehto on tehdä kengistä asun keskipiste ja saada ne näyttämään tarkoituksellisilta. Päälle jotain yksinkertaista ja neutraalia, kuten farkkucaprit, musta toppi ja simppeli laukku.

Paljon tekee jo se jos jaksat huolehtia siitä että olemuksesi on siisti, puhdas ja huoliteltu.Kädet hoidettu, hiukset hyväkuntoiset ja kivasti leikatut, kengät ja kassi puhtaat. Jos perusasiat ovat kunnossa, voi näyttää hyvältä lenkkareissakin.

Vierailija
7/16 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:58"]

darl, ne katseenkestävät tyypit, joita  todella katsellaan, eivät kysele tällaisia. Joten on aivan sama mitä päällesi laitat, et kuulu siihen porukkaan, jossa silmiä lepuutetaan ja olet siinä mielessä näkymätön.

[/quote]

Mulla on nyt tosiaan aika paljon murheita elämässä, ympärillä muutenkin paljon pahoinvointia, sairautta ja rumuutta, niin tuntuu kivalta vaihtelulta edes joskus vapaa-ajalla keskittyä turhiin, positiivisiin ja pinnallisiin asioihin. Vaikken ole kauniskaan eikä musta sellaista tule, niin kyllä minäkin ihan eri tavalla saan positiivista, kivaa huomiota kun vähän yritän edes näyttää nätimmältä. Varmaan oma olotila ja psyykkiset jutut vaikuttaa tuohon vähintään yhtä paljon kuin varsinainen muutos ulkonäössä, sellaista piristystä nyt kuitenkin kaipaan.

On kiva voida vaan mennä jonnekin, missä on nuorehkoja, miellyttävännäköisiä ja hyvinvoivanoloisia ihmisiä (kontrastina niille ihmisille, joiden kanssa joudun muuten viettämään suurimman osan arjestani) ja edes jollain tavalla sulautua porukkaan etten sieltä nyt ihan huutomerkkinä paista, kuvitella hetken olevani yksi heistä. Tavallaan siis näkymättömyys onkin sitä mitä haen, etten nyt ainakaan kovin negatiivisesti erottuisi.

En odota, että kukaan tulisi treffikutsuja esittämään tai että raksamiesten katseet kääntyisivät ja autot ajaisivat kolareita lipuessani kaikessa upeudessani ohi, kunhan nyt tyypit ei katsoisi että mikähän puliakka tuo on :)

Vierailija
8/16 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:07"]

miksi haluatte pukeutua miehikkäissiin hameisiin? ja niihin kamaliin meisten sandaaleihin?

[/quote]

Miksi miehet eivät halua pukeutua ihaniin naisten jalantappokorkkareihin, joilla ei pysty kävelemään ja joilla paskalla tuurilla saa elinikäiset vauriot sekä jalkoihinsa että selkäänsä?

Ja lenkkareiden kanssahan ne naiselliset pitsimekot näyttääkin tosi hyvältä...

Vierailija
9/16 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisit jotkut kivat caprit tai pitkä lahkeisemmat sortsit ja kivan kesäpaidan. Sit rento kesälaukku olalle ja menoksi.

Vierailija
10/16 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkareiden kanssa sopii mainiosti vaikkapa beessit/mustat caprit (jotka on oikeasti ihan tyylikkäitä, varhaisaikuisellakin) ja nätti toppi. Hieman sporttinen tyyli, mutta sitä voi tasoittaa nätillä ja siistillä kampauksella ja kevyellä meikillä.

Näin minä lenkkarit jalassa pukeutuisin. :)

Vierailija
11/16 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeksi pitkat leveelahkeiset esim. pellavahousut, jakun, farkkutakni tai neuleen kanssa. eli peitat mahd. paljon rumia mukavia kenkia.

Vierailija
12/16 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkarit ovat nyt aika suosittuja ja niitä näkee erilaisten vaatteiden kanssa. Joku mekkokin voisi olla ihan ok. Farkut tietysti aina. 

Vierailija
13/16 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin sellaisen sporttisen hameen (niitä mitä urheilukaupat tai esim. Partioaitta myy) ja t-paidan. Tai shortsit. Tai urheilulliset caprit.

Vierailija
14/16 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^kaksi yhtäaikaista caprien kannattaja, joten hopihopi, kauppoloille!

Vierailija
15/16 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti, capreja mulla onneksi onkin joitain, myös pellavaisia jotka eivät ehkä ole niin sporttisen oloisia. Täytyy siis panostaa nätteihin paitoihin!

Vierailija
16/16 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme