Mitä olette syöneet tänään?
Itse olen syönyt tuplajuustoaterian, pussillisen sipsiä ja 400 grammaa karkkia. Limua on mennyt puolitoista litraa. Ihana sunnuntai.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt ruokaa ja juonut maitua.
Pelasitko myös Veikkauksen kenua?
Mustalinssikeittoa. Jälkiruoaksi mandariini ja muutama pala tummaa suklaata.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Mustalinssikeittoa. Jälkiruoaksi mandariini ja muutama pala tummaa suklaata.
Ei kuulosta kauhean herkulliselta.
Reissumiessiivu
Keitetty kananmuna
Pieni pizzan jäännöspala eiliseltä
Caesarsalaatti, kaupan valmis
Marjasmoothie
Banaani
Cappuccino
Suklaakeksi
Katkarapuja, aiolimajoneesilla ja tillillä, kauraleipää. Oli hyvää, jälkiruoaksi hedelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli koko potui ja iiiiiso jauhenliha pihvi. Aatelin vielä paistaa räiskäleitä, saas nähdä...
Aamupala: kahvia, juustoleipä, appelsiinimehu, tomaatti, jogurtti mustikoilla, paahtoleipä kirsikkahillolla.
Banaani.
Kinkkurulla (joulunjälkeisestä alesta) ja juureksia paistopussissa uunissa, kaaliraastetta, tomaattia, piimää.
Pirkka porkkanakakkua pakkasesta.
Iltapalana varmaan jogurttia.
Ison pakastimen tyhjennys menossa, jotta vanppuna voi vaihtaa pienempään ennen marjakauden alkua.
Aamulla söin kaksi keitetty kananmunaa, puolikkaan avokadon ja appelsiinin, lounaaksi 200 g paistettua kalaa ja keitettyä kukka- ja parsakaalia. Kohta alan syödä linssikeittoa.
Aamulla omena, päivällä Hesen juustohamppari ja äsken tein salaatin ja valmistin sen kanssa riisiä ja kanaa. Illalla ennen nukkumaanmenoa ehkä vielä syön voileivän, samalla kun teen eväät töihin.
Aamukahvin kera voileivän. Ruokana kanapyörykät pippurikastikkeella perunoiden kera.
Eilistä broileripastaa, yhden kinkku- juustovoileivän, leipäjuustosalaattia. Puolikkaan palan kääretorttua ja muutaman salmiakkikarkin. Yhden pienen benecol-jugurttijuoman, kahvia rasvattomalla maidolla. Kolme tahinitäytteistä taatelia.
Puuroa raejuustolla ja mehukeitolla + banaanilla, kahvia
Maitorahkaa mehukeitolla ja kaurahiutaleilla, kolme ruispalaa oivariinilla
Pepsimax pieni tölkki ja fazerin sininen pieni patukka
Kaksi tortillapizzaa, jossa tonnikalaa, juustoa ja tomaattia, maitua kaveriksi
6km lenkki ja kahvakuula liikuntana
Aamulla perunarieskaa ja makkaraa kahvin kanssa.
Tuossa tovi sitten söin pariloitua ankanrintaa, pilahviriisiä ja rakuunaporkkanoita. Ruokajuomana Cherry-Cocis (sokeriversio). Joskus on kiva laittaa ihan itselleen.
Kaksi sellaista pyöreää lihapiirakkaa joiden väliin laiton hk:n sinistä ja SiipiWeikkojen x-hot kastiketta.