Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun oma taso ei vain riitä niihin itseä miellyttäviin kumppaniehdokkaisiin?

Vierailija
24.12.2020 |

Kun huomaat aina vain saman kaavan toistuvan; Ne joista kiinnostut eivät kiinnostu sinusta, ja ne jotka kiinnostuvat sinusta eivät ole kiinnostavia.
Kun tuosta muodostuu ennemmin sääntö kuin poikkeus, voi siitä päätellä jotakin.

Miten te muut olette pystyneet "tyytymään" niihin epäkiinnostaviin/epäviehättäviin kumppaneihin?
Olen itse jopa yrittänyt pakottaa itseni pitämään näistä alun perin epäviehättävistä, ja tapaillut/seurustellut useammankin kerran kuukausien ajan...Mutta lopputuloksena suhde aina katkeaa minun toimestani, kun en vain pysty pakottamaan sitä kiinnostusta jos sitä ei ole.

Luulisin että en ole yksin tämän ongelman kanssa...Mitä ihmettä tässä oikein voi tehdä?

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla yksin. Ainoa järkevä ja eettisesti kestävä ratkaisu.

Vierailija
2/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät yksin ja selibaatissa.

En voisi loukata ketään ihmistä seurustelemalla hänen kanssaan, jos hän ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä psykoterapia saattaa auttaa. Kuulostaa projisoidulta itseinholta.

Vierailija
4/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä psykoterapia saattaa auttaa. Kuulostaa projisoidulta itseinholta.

Avaisitko tätä hieman

T: kiinnostunut

Vierailija
5/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin pitää olla ilman.

Vierailija
6/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdi sitä juoluna yksin palstalla.

Vierailija
7/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa nyt ei ole mitään järkeä alkaa elämään jonkun kanssa väkisin! Kuulostaa siltä että sun pakko vaan saada joku rinnallesi? Miksi et voisi olla yksin?

Vierailija
8/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtämällä sen että maailman muut ihmiset eivät ole sinun käytettäväksesi ja sinua varten tänne annettu.

Vierailija
9/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka mones aloitus tää on samasta aiheesta? Mikä vika kaikissa edellisissä vastauksissa on ollut, kun pitää samaa märehtiä uudestaan ja uudestaan? Et sä sitä instabeibiä täältä ainakaan löydä ja toi sun jankutus vauva-palstalla kyllä kertoo aika paljon sustakin. Et ehkä sittenkään ole läheskään niin tasokas kuin itse kuvittelet 🙄

Vierailija
10/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että tarvitset terapiaa. Eikö ole parempi olla yksin kuin kumppanin kanssa, josta et edes pidä? Eihän tuossa ole mitään järkeä. 

Vierailija
11/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tasoa voi kohottaa vaikka lopettamalla saman aiheen toistuvan spämmäyksen tähän kertaan. Monesko kerta tämä on kun samaa asiaa kysyt - onko sulla oppimisvaikeuksia vaiko alkava muistisairaus ap?

Vierailija
12/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella että se joku kiinnostava kiinnostunut on saattanut mennä ohitse noiden kuukausien aikana jotka tuhlasit olemalla epäkiinnistavan kanssa. Sellaisia tulee jokaisen elämässä hyvin harvoin vastaan. Ehkä sinun jokainen mahdollisuus meni jo.

Vierailija
13/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että tarvitset terapiaa. Eikö ole parempi olla yksin kuin kumppanin kanssa, josta et edes pidä? Eihän tuossa ole mitään järkeä. 

Toi ap on kyselly samaa jo vuosia eikä ole ollut tyytyväinen saamiinsa vastauksiin. Jotain terapiaa se denialismiinsa ja harhoihinsa tarttee.

Vierailija
14/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elät yksin ja selibaatissa.

En voisi loukata ketään ihmistä seurustelemalla hänen kanssaan, jos hän ei kiinnosta.

Entä jos osaa esittää hyvin, eikä hän tajua että on varavaihtoehto?

Eihän siitä silloin kärsi muu kuin ap itse

Vierailija
15/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo ainakin on törkeää toista ihmistä kohtaan, että esität kiinnostunutta, mutta oikeasti vaihtaisit heti tilaisuuden tullen.

Vierailija
16/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on harhaa.

Vierailija
17/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on lopulta aika harvinaista että löytyy joku jonka kanssa kiinnostukset kohtaa. Jotkut eivät kohtaa sellaista koskaan. Ainoa ratkaisu on elää itsensä näköistä elämää. Sitä kautta se kumppanikin sitten löytyy - jos on löytyäkseen. Ilmankin voi olla ja jopa onnellinen.

Vierailija
18/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kommentoijat täällä varmaan luulevat olevansa se ykkösvaihtoehto kumppanilleen :D

Hohoi, herätys todellisuuteen!

Vierailija
19/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kommentoijat täällä varmaan luulevat olevansa se ykkösvaihtoehto kumppanilleen :D

Hohoi, herätys todellisuuteen!

huomasin saman 

Vierailija
20/115 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap avaa hieman enemmän millaisia etsit ja millainen itse olet. Oman havaintoni mukaan kouluttamattomat miehet etsivät treenattuja naisia ja eivät tajua, että jos näillä naisilla on akateeminen koulutus, se pelkkä miehen treenaaminen ei riitä.