Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16-vuotias tyttäreni " seurustelee" 31-vuotiaan miehen kanssa!

Vierailija
31.07.2006 |

Olen koko kesän tiennyt, että jonkun kanssa seurustelee kun on niin salaperäinen ja paljon poissa kotoa ym. Olenkin kysellyt kuka poika se on ja onko samasta koulusta. Tänään tyttö paljasti, että ei ole kertonut siksi, kun se " poikaystävä" onkin jo 31-vuotias mies! Olen sanaton. Tyttö sanoi rakastavansa miestä ja mikään ei heitä voi erottaa ym. Sanoi myös haluavansa muuttaa miehen luokse ja kun sanoimme, ettei missään tapauksessa niin tyttö lukittui huoneeseensa. Emme tunne tätä miestä, mutta tyttö sanoi, että on maailman herttaisin ihminen ja aivan ihan ym. soopaa suolsi suustaan ulos. Olen järkyttynyt ja shokissa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän eriasia jos tytär on 16 ja sen mies 31, ku että äiti on synnyttäny 15 vuotiaana ja isäkin on samanikänen! ei se tarkota että äiti olisi antanu esimerkkiä sillä. Ärsyttää ku te tuollain alatte syytteleen äitiä!

olen sinun puolellasi ja minuakin järkyttää tuollainen suhde niinkuin tyttärelläsi on! se mies on ihan varmasti joku hyväksikäyttäjä, sillä ei kukaan täysjärkinen yli kolmekymppinen katsoisi pikkutyttöjä! se on ihan varma.

Joskus 40 vuotta sitten se on ollut ihan eriasia, jos nyt joku alkaa omien vanhempien ikäerosta jotain sanomaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan