Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vietätte jouluaaton?

Vierailija
24.12.2020 |

Itse vielä rauhassa makoilen sängyssä. Kohts ylös, ulos ja lenkille. Tämän jälkeen joulusauna ja runsas aamupala riisipuuroineen. Tämän jälkeen kuorrutan yhden kakun. Loppupäivä rentoa oleilua perheen kanssa.

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettäähän se kaltevalla pinnalla.

Vierailija
102/133 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, ja käytiin miehen porukoilla joulupöydässä. Tylsää, olisin tahtonut juoda itseni tuhtiin humalaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli n.10 hlöä. Tultiin porrastetusti paikalle. Kaikilla oli samanlaiset vaatteet. Istuskeltiin, juteltiin, katseltiin telkkaria. Syötiin. Ajoittain ajeltiin kaikki pareittain autolla sinne ja tänne vierailemaan pääasiassa ihmisten kodeissa, meidät pyydettiin paikalle.

Vierailija
104/133 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla heti herättyä karvapalleroille ruoka ja terassin ovi auki. Katson pihalintujen ruokatilanteen, joka vähenemään päin. Ruoan lisäys ja saunaan. Lämpörentoutuspöllyn jälkeen lasi tai kaksi ( kuka näitä laskee) punaviiniä. Puhelut ja viestit elämän tärkeimmille ihmisille.

Karvapalloille tv auki ja pelit käyntiin. Lisää viiniä ja katsaus päivän uutisista. Liian masentavaa tähän hetkeen, joten leffa pyörimään netistä. Karvapallot edelleen viihtyy tv:n ääressä:) Karvapallerot siirtyy näköjään ulos paremman ohjelman toivossa, minä otan päikkärit.

Herätys on ihana, toinen karvapallo tarpoo jalkaa toinen koittaa tunkea tassua suuhun, voi elämä! Ei auta, ruokaa molemmille, itselle myös.

Uudestaan saunaan, viiniä ja musiikkia. Nostalgisissa tunnelmissa luen vanhoja päiväkirjojani ja mietin, olenko oppinut mitään? No, hyvin vähän.

Hyvää ja armollista illanjatkoa, itse kullekin.

Vierailija
105/133 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, kuten muutkin joulut. En ole kokenut koskaan joulua, eikä sitä ole koskaan ole tullut aikuistumisen myötäkään laitettua. Lapsuudenkodissa joulu oli pullo Pöytäviinaa ja perusarkiruokaa. Lahjoja ei jaeltu.

Vierailija
106/133 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä, kuten muutkin joulut. En ole kokenut koskaan joulua, eikä sitä ole koskaan ole tullut aikuistumisen myötäkään laitettua. Lapsuudenkodissa joulu oli pullo Pöytäviinaa ja perusarkiruokaa. Lahjoja ei jaeltu.

Halaus.

Vierailija
107/133 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä.

Vierailija
108/133 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on lopuillaan.. huomenna eri päivä

Vierailija
109/133 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla syötiin joulupuuro ja kylmäsavulohileivät, sitten käytiin porukalla jouluseikkailulla lähimetsässä, jonka jälkeen pelattiin Kimbleä. Iltapäivästä mentiin valmiiseen joulupöytään Lapland Hotelsiin (oli muuten hyvä buffet).

Kun tultiin kotiin laulettiin joululauluja ja otettiin glögiä. Seuraavaksi tonttu jakoi lahjat ja käytiin joulusaunassa. Lahjojen jako kestää ja kestää kun yksitellen avataan lahjat (muut seuraa ja laulaa samalla) 😃

Nyt töllötetään telkkua ja vielä Iltapala ja suklaan syöntiä tiedossa. Joulunvietossa vanhempani, siskoni ja hänen miehensä, minun mieheni ja siskoni koira. Ihana oli seurata koiran iloa lahjoja avatessaan. Sai ison joululuun ja älypelin.

Vierailija
110/133 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona. Ei eroa mitenkään alkuviikosta (olen lomalla). Normaalisti olen pukkikeikkaa tehnyt, niin pääsee mukavasti perheettömänäkin joulutunnelmaan, mutta koronan vuoksi jäi sekin väliin. Huomenna sukulaisille jouluaterialle.

Vierailija
111/133 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, kun on syöpötellyt koko päivän monenmoista herkkua on hyvä käydä nukkumaan. Huomenna anoppilaan käymään.

Vierailija
112/133 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla puuroa ja joulutorttuja, lapset katselivat Joulupukin kuumaa linjaa. Sitten lähikauppareissu ja pihalle leikkimään, pukki poikkesi siinä. Siirryttiin sisälle, lapset iloitsivat lahjoista, minä laitoin jouluruokia ja pienimmän päiväunille. Sitten jouluruokailu ja loppuilta rentoa oleilua. Ihanaa kun on joulu.

Vierailija
113/133 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvisen akan poika lähtee kohta putkaan. Poliisi on tulossa.

Vierailija
114/133 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako ale ma? Jouluaatto yksin koronan takia, en tuntenut itseäni yksinäiseksi. Tänään taas ulos reippailemaan ja jos ehtis lukea iltasanomat minkä ostin eilen.

Vierailija
115/133 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelmana oli, että olen aaton yksin kotona. Toteumana oli: Kävin aamulla kaupassa, koska maito oli vähissä ja kävin myös hautuumaalla kävelemässä. Muuten olin yksin kotona ja hönötin. En edes tietokonetta avannut ja palstaillut. Kehenkään en ollut yhteydessä.

Olen hyvissä väleissä lapsuudenperheeseeni, omiin lapsiini ja naisystävääni. Ymmärsivät kaikki antaa minun olla rauhassa.

T: introvertti kiltti m

Vierailija
116/133 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsemme syntyy koska tahansa ja minä suunnilleen tennarit jalassa valmiina auttamaan vaimoa kohti autoa ensin ja sittten sairaalalle. Itse olisin jo sairaalan ovea hakkaamassa mutta ei kuulema aivan vielä kannata.

Pakko jatkaa tännekin. Tyttö syntyi viime yönä. 

Vierailija
117/133 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli eka joulu kun ei oltu miehen vanhempien luona vaan omassa kodissa, koska korona. Aamulla keitin puuron ja mies teki karjalanpaistia. Mulla hermot kiristyi, kun puuronsyönnin aloittaminen venähti. Lopulta puolenpäivän maissa päästiin syömään ja vedettiin myös lohi- ja kinkkuleipää. Sitten mies kuorrutti kinkkua jne ja minä katsoin teeveestä frendejä. Myöhemmin pilkoin rosollia ja mies pelasi tietokoneella. Klo 18 maissa syötiin jouluateria, sitten levättiin hetki ja katsottiin jotain joulukonserttitaltiointia youtubesta. Sitten jaettiin lahjat. Sitten mies pelasi tietokoneella ja minä katsoin frendejä. Klo 21 jälkeen kävimme hautausmaakävelyllä. 

Arvosana 4,5/5. 

Vierailija
118/133 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnitelmana oli, että olen aaton yksin kotona. Toteumana oli: Kävin aamulla kaupassa, koska maito oli vähissä ja kävin myös hautuumaalla kävelemässä. Muuten olin yksin kotona ja hönötin. En edes tietokonetta avannut ja palstaillut. Kehenkään en ollut yhteydessä.

Olen hyvissä väleissä lapsuudenperheeseeni, omiin lapsiini ja naisystävääni. Ymmärsivät kaikki antaa minun olla rauhassa.

T: introvertti kiltti m

Sulla on kyllä fiksuja ihmisiä ympärillä. Ymmärtävät kunnioittaa suunnitelmiasi loukkaantumatta.

Vierailija
119/133 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsemme syntyy koska tahansa ja minä suunnilleen tennarit jalassa valmiina auttamaan vaimoa kohti autoa ensin ja sittten sairaalalle. Itse olisin jo sairaalan ovea hakkaamassa mutta ei kuulema aivan vielä kannata.

Pakko jatkaa tännekin. Tyttö syntyi viime yönä. 

Tämä oli tämän joulun paras ja liikuttavin asia :). Onnea koko perheelle!

Vierailija
120/133 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvit keitin ja kävin koiran kans lenkillä. Ystävä tuli toissapäivänä Joulun ajaksi minun luo, haluaa eroon huumeista. Nukkunut eilisen päivän ja taitaa nukkua tämänki päivän. Mukava kuitenki että yrittää ja toivottavasti myös onnistuu. Ja mukavaa kun käy lenkillä koirani kans kun mie oon iltavuorossa töissä koko Joulun ajan.

Hoitaja 58v.

Hei Hoitaja 58v.! Ihan uteliaisuuttani kyselen että miten sulla ja ystävälläsi on joulu mennyt? Onko ystävälläsi ollut kovat vieroitusoireet? Onko sulla jolu mennyt mukavasti töissä? Kiva lukea että löytyy sydämellisiä ihmisiä kuten sinä. Autat ystävääsi vaikka jouluna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi