Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kipu on mielestäsi pahinta sietää?

Vierailija
23.05.2014 |

Mun mielestä päänsärky. Sillo ei pysty mitään tekemään, kun on oikein kova hedeik. :-/

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilevynpullistuman aiheuttama hermokipu. Kärsin puoli vuotta niin hirveästä kivusta, että pelkäsin että pää sekoaa. Ei pelkästään särystä, vaan myös unenpuutteesta. Ainoa asento, jossa selkään ei sattunut niin paljoa, oli nimittäin seisominen/kävely ja kävellessä on aika vaikeaa nukkua. Muistan lopun elämääni, kuinka itkin kivusta makuullani, kun jouduin taas lähtemään yön ties kuinka monennelle kävelylle. Monta kertaa kävi mielessä, että kävelen vaikka auton alle, kunhan pääsen tästä hirveästä kivusta. En vain jaksanut enää. 

Pohdin myös vakavissani, että olisin selvittänyt, mistä saisin ostaa laittomia huumeita - ihan mitä vaan, jolla pääsisin pois oman vartalon tuntemuksista. Käytin minulle määrättyjen opiaattien lisäksi käsikauppalääkkeitä, mutta jos kipu niillä lievenikin, ei se silti poistunut.

Olen suunnattoman onnellinen, että selkäni on parantunut (ilman leikkausta, vieläpä!) mutta jossain takaraivossa kytee aina pelko, että vaiva joskus uusii. 

Vierailija
2/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:49"]Mun mielestä päänsärky. Sillo ei pysty mitään tekemään, kun on oikein kova hedeik. :-/

[/quote]

Ts mitä kipua siedät huonoiten? Mikä kipu on pahinta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neekerivihlonta.

Vierailija
4/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammassärky. Siihen kun harvoin auttaa edes särkylääke, ainakaan minulla.

Vierailija
5/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsakrampit

Vierailija
6/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys ilman puudutteita.

Vierailija
7/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu. Päänsärky-vatsakipu-hammassärky - vaihtoehdoista valitsen hammassäryn. Oli niin hetkittäin kova ettei pystynyt ajattelemaan eikä puhumaan vaikka hampaassa ei juurta avattaessa ollut mitään näkyvää tulehdusta.

Vierailija
8/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se särky, mikä on milloinkin päällä. Mulla on ollut järkyttäviä päänsärkyjä, jolloin on tuntunut kuin mikään ei ikinä voisi enää helpottaa oloa. Sillä hetkellä en ole voinut kuvitella pahempaa särkyä. Mutta toisaalta olen myös kärsinyt kovista selkäsäryistä, jotka tuntuvat lamauttavan kaiken. Myös hammassärky on joskus tuntunut kaikkein pahimmalta.

En pysty laittamaan kovia särkyjä pahemmuusjärjestykseen.

Vierailija
9/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys ilman puudutusta ei ole mitään verrattuna siihen jos olkapää lähtee sijoiltaan. Olen pyörtynyt siitä kivusta kun sitä laitetaan takaisin, tosin välillä on annettu morfinia tai nukutettu. Se on sellaista hermokipua.

Vierailija
10/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen kipu.

Vierailija
11/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen kipu aivan ilman muuta. Se on raadollista.

Vierailija
12/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisten aikaan vuotosuojista johtuva kalvava kipu jonka aikana ei voi edes liikkua, ainoa mikä auttaa on ottaa side/tampooni pois. Vain kuukuppi ei aiheuta tätä.

Vierailija
13/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 01:00"]

Synnytys ilman puudutteita.

[/quote]

Ihan leikkiä verrattuna kuukautiskipuihin..

Vierailija
14/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 01:23"]Kuukautisten aikaan vuotosuojista johtuva kalvava kipu jonka aikana ei voi edes liikkua, ainoa mikä auttaa on ottaa side/tampooni pois. Vain kuukuppi ei aiheuta tätä.

[/quote]

Siis miten side aiheuttaa kipua?

Vierailija
15/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun epiduraalin jälkeen jää durakanava vuotamaan. Suorastaan helvetillinen olo. pienikin liikahdus heittää valtavan kivun ja pahoinvoinnin koko kroppaan. Ja oksentaa et voi, koska se sattuu päähän vielä enemmän.

Vierailija
16/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammassäryn takia tullut valvottua muutamat yöt ja tuskalla vedettyä työpäivät läpi, kun buranatkaan ole auttaneet. Valitsen sen.

Vierailija
17/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisistä kivuista kammottavimpana olen kokenut suun alueen kivut.
Muualla ei mikään hätkäytä, mutta  suussa mulla on suorastaan epänormaalin kovat tuntemukset. Hammaslääkärikin hämmästy että mua sattu kivusta kun ientaskuista ronkittiin hammaskiveä, sattu, vaikka hän pisti semmosta geelimäistä pintapuudutetta... suuni vaan on tosi herkkä.
hassu silleen, kun muualla ei mikään kipu oo tuntunu erityisen pahalta - teininä tuli viilleltyäkin ja hakattua itsetuhosena rmitä erilaisin keinoin satutettua itteään eri puolille kehoa ja se oli lähinnä henkistä kipua helpottavaa ja endorfiinejä tuovaa... vaan kun suun sisällä tapahtuu jotain, ihan pientäkin, niin se SATTUU. Aivan kamalasti. Hassua. Kai se on se akilleen kantapääni :D

Vierailija
18/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän lyöminen johonkin! Eli siis nenäkipu. :D

Vierailija
19/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielurisojen poiston jälkeinen kipu kun en saanut (= en osannut pyytää) kunnon kipulääkkeitä.Tavanomaisista kivuista hammassärky. En ole synnyttänyt ja en halua edes ajatellakaan sitä mahdollista kipua.

Vierailija
20/94 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun välilevyn pullistuma puhkeaa ja neste valuu hermojen päälle. kemiallinen hermokipu nam.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi