Mies käytti lasta 1 v kuvassa ja himputti!!!
laitoin siis vaatteet valmiiksi. Oli sitte laittanut hellehatun väärin päin kuviin, arvaa vaan harmittaako???
käykö teille koskaan näin?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 08:14"]
Sun ei ole pakko tilata niitä kuvia, voit pyytää uuden kuvauksen. Ai niin mutta kun se ei oo nyt virallisena 1-v päivänä, voi nyyyyh.
[/quote]
Ai sen hatun takia voi pyytää uuden kuvauksen? Ilmaiseksi? No ei todellakaan voi.:D
Valokuvaajan asia ei ole huomauttaa asioista, hänhän ei voi tietää mikä puoli on oikea ja käytetäänhän lippiksiäkin väärinpäin. Sen näköisenä kuin muksu tulee kuvaan, se myös kuvataan kun vanhemmat ovat tämän niin tyylitelleet.
Jos mietin tavanomaista hellehattua niin oliko se siis saumat ylöspäin vai miten koska eihän se mitään haittaa jos se on toisella tavalla väärinpäin?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 07:37"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 06:47"]Mun miehen exä hermostui kun lapsella oli huvipuiston ranneke kuvissa. Vaatteet siis niin kuin pitikin mutta se rannekkeen perkele! Siinä meni monta viikonloppua vääntäessä saako mies tavata lastaan vai ei. Perjantai-iltana viime tipassa aina kuului, että nyt ei käy. Kävi vihdoin sitten, kun exän piti päästä itse rimpsalle. Mutta hyvin oppi ukko: rannekket lähtee ranteista kun huvipuiston ulkopuolelle astutaan.
[/quote]
:D
Hauska :) ihmettelen ettei kuvaaja sanonut mitään siitä rannekkeesta, mielestäni olisi pitänyt
[/quote]
Siis miksi olisi pitänyt? Lapset voi haluta itsekin pitää ranneketta muistona, ei valokuvaajalla ole asiaa puuttua lapsen vaatetukseen tai asusteisiin, siitähän vasta soppa syntyiskin. "valokuvaaja arvosteli jenni-pertin hattua!!!"
Ei hemmetti, miten mä luinkaan tuon otsikon pieleen ja monta kertaa...
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 21:38"]Lähtis mies vaihtoon, niin et vaan vingahdus kuuluis. Ja ei muuten tapais lasta enää koskaan.
[/quote]
Taisit katsoa eilisen tv4 leffan JÄTÄ SE!
Pienet lapset, pienet murheet... Väärin päin oleva hattu voi näyttää ihan suloiselta kapinoivan murrosikäisen rippikuvan vieressä :)
Antakaa nyt miehillennekin vähän armoa, ei elämä oikeasti ole noin vakavaa.
Booooring!
Mutta onneksi mies ei sentään käyttänyt lasta kuvassa hyväkseen.
miten joku voi kuvitella et sais uudet kuvat? :DD eli laatu on hyvä, kuvat on muuten hyviä mut hattu huonosti? luuletko että saisit tilattua leipurilta uuden kakun jos sun koriste ei omasta mokasta sovikaan sen päälle väreiltään?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 06:47"]
Mun miehen exä hermostui kun lapsella oli huvipuiston ranneke kuvissa. Vaatteet siis niin kuin pitikin mutta se rannekkeen perkele! Siinä meni monta viikonloppua vääntäessä saako mies tavata lastaan vai ei. Perjantai-iltana viime tipassa aina kuului, että nyt ei käy. Kävi vihdoin sitten, kun exän piti päästä itse rimpsalle. Mutta hyvin oppi ukko: rannekket lähtee ranteista kun huvipuiston ulkopuolelle astutaan.
[/quote]
Minä haastaisin tuollaisen exän oikeuteen kiusanteosta ja lapsen henkisestä pahoinpitelystä ja vaatisin itselleni lapsen huoltajuutta.
Miten ihminen voi olla noin sairas mieleltään?
Siis sellasiakin hattuja myydään missä saumatkin on ylöspäin.:D Ellei nyt lappu oo vilkunnut niin ei kukaan huomaa. lapun voi pyytää vielä muokkaamaan kuvista pois mutta uusia kuvia ette kyllä täl perusteella saa.
Vaikka mulla hyvä mies onki, en koskaan antaisi hänen viedä lapsia valokuvaamoon itsekseen vaan olisin itse varmistamassa että vaatteet ja asusteet on kuosissa.
Nimim. Kontrollifriikki
Miten sä nyt pärjäät? sullahan nyt elämä mennyt totaallisen pilalle. Voimia!
Eipä tarvitse ihmetellä, että niin monet (minäkin) lukee otsikon väärin, kun se on kirjoitettu väärin! "1v-kuvissa" siinä pitäisi lukea.
Oli varmaan joku merkkihattu, Baby Gap tms. ja ap:ta harmittaa, koska nyt merkki ei näy kuvissa.
Minäkään en kyllä päästäisi miestä viemään lapsia kuvauksiin yksinään, vaikken mikään kontrollifriikki olekaan. Kuitenkin aika kalliita ne kuvat, niin kiva sitten jos lapsella on kuvassa ketsuppia naamassa tms. jota mies ei kuitenkaan huomaisi.
Minäpä sairastuin ja jouduin sairaalaan päivää ennen muksun kuvausta. Mies vei sitten tytön kuvaan; olinhan katsonut vaatteet pinnejä myöden valmiiksi. Koevedokset nähdessäni en tiennyt itkisinkö vai nauraisinko. Isi oli läimässyt sen pinnen keskelle otsaa pitämään etuhiuksia kummalla nyytillä otsaa vasten. Päädyin nauramaan!
Teki sen tahallaan. Halusi sulle pahan olon.
Sun ei ole pakko tilata niitä kuvia, voit pyytää uuden kuvauksen. Ai niin mutta kun se ei oo nyt virallisena 1-v päivänä, voi nyyyyh.