Mies käytti lasta 1 v kuvassa ja himputti!!!
laitoin siis vaatteet valmiiksi. Oli sitte laittanut hellehatun väärin päin kuviin, arvaa vaan harmittaako???
käykö teille koskaan näin?
Kommentit (36)
Huono kuvaaja jos ei ole huomannut
Kuka idiootti ylipäätään laittaa lapselle mitään hattua kuviin?
Lähtis mies vaihtoon, niin et vaan vingahdus kuuluis. Ja ei muuten tapais lasta enää koskaan.
Siis takaperin vai nurinpäin? Jos takaperin, niin kuka sitä muka huomaa?
Anteeksi mutta mulla kesti muutama sekunti ennenkuin hahmotin otsikon merkityksen. Sitä ennen kuvittelin sen tarkoittavan jotain rivoa.
Niin ja siis joo, hyvinkin meilläkin vois käydä noin.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:05"]
Anteeksi mutta mulla kesti muutama sekunti ennenkuin hahmotin otsikon merkityksen. Sitä ennen kuvittelin sen tarkoittavan jotain rivoa.
Niin ja siis joo, hyvinkin meilläkin vois käydä noin.
[/quote]
Minä kanssa ymmärsin otsikon ensin ihan päin mäntyä xE Piti pari kertaa lukee etä tajus
Miehet on perseestä. Onneksi me naiset aina hoidetaan homma kuin homma kotiin.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 05:05"]Miehet on perseestä. Onneksi me naiset aina hoidetaan homma kuin homma kotiin.
[/quote]Naisetkin on perseestä, paitsi keisarileikatut.
Mun miehen exä hermostui kun lapsella oli huvipuiston ranneke kuvissa. Vaatteet siis niin kuin pitikin mutta se rannekkeen perkele! Siinä meni monta viikonloppua vääntäessä saako mies tavata lastaan vai ei. Perjantai-iltana viime tipassa aina kuului, että nyt ei käy. Kävi vihdoin sitten, kun exän piti päästä itse rimpsalle. Mutta hyvin oppi ukko: rannekket lähtee ranteista kun huvipuiston ulkopuolelle astutaan.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 06:47"]Mun miehen exä hermostui kun lapsella oli huvipuiston ranneke kuvissa. Vaatteet siis niin kuin pitikin mutta se rannekkeen perkele! Siinä meni monta viikonloppua vääntäessä saako mies tavata lastaan vai ei. Perjantai-iltana viime tipassa aina kuului, että nyt ei käy. Kävi vihdoin sitten, kun exän piti päästä itse rimpsalle. Mutta hyvin oppi ukko: rannekket lähtee ranteista kun huvipuiston ulkopuolelle astutaan.
[/quote]
:D
Hauska :) ihmettelen ettei kuvaaja sanonut mitään siitä rannekkeesta, mielestäni olisi pitänyt
Jätä se! Jatkossa laittaa kuitenkin paidankin väärinpäin, kengät vääriin jalkoihin ja ostaa kaupasta värää jogurttia
Minulla on 3-viotiskuvassa mekko väärin päin. Tosi söpöltä näytän silti. :) Isä ei ollut hyvä, mutta ei kyllä liity tähän pukemisasiaan se.
Tuohan on vaan sellanen hauska muisto vanhempana kun lapsen kanssa katselet kuvia :) " voi hehheh kun se isäs oli idiootti laittaessaan tuon hatun väärin päin, voi että mua ärsytti se sillon"
Huono kuvaaja jos ei ole huomannut