Katseleeko miehesi helteillä naisten paljaita reisiä ja tissivakoja?
Kommentit (35)
En oo koskaan huomannut että mies tiirailisi, mutta mie kyllä kattelen :D Välillä näkyy todella kauniita naisia :)
Katselen reisiä, perseitä ja muodokkaita keinuvia lantioita. Tissejä myös. Tänään näin takaa päin yhden kävelevän naisen, jolla oli kapea uuma, mutta mahtava iso pyöreä pylly ja ihanat paksut reidet. Oli pikkuisen selluliittia, mutta ei haitannut, sillä se sopi hyvin niihin täydellisiin muotoihin. Arvosanaksi lävähti 10/10. Silmät nauliintuivat siihen näkyyn niin, että onneksi en ajanut pyörällä ketään päin.
t. Mies (ehkä jonkun teistä?)
Todennäköisesti katselee, mutta on onnistunut tekemään sen niin, etten ole kiinnittänyt asiaan huomiota.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 14:45"]
[/quote]
Ihmettelisin jos näin ei tapahdu.
Minulla ei ole miestä, mutta kyllä katselen. Kysy vaikka vaimoltani. Sekin kyllä katselee. :)
Totta kai. Katseltavaksihan naisen vartalo on tarkoitettu.
Reisiä ja jalkoja se taitaa enemmän katsella, tykkää enemmän niistä :) Minä puolestaan olen enemmän tissien perään.
t. bi
En ole kiinnittänyt huomiota, ainakin omiani katselee niin varmaan myös muiden
Minä katselen naisten häpykumpua. T. Mies
Ja minä naisten perseitä.
Mies myös
Totta kai katselee mutta enemmän häpykummun seutua kuin rintoja.
Ei mutta miesten kyrpiä mieheni sen sijaan tuijottaa.
mieheni on näkövammainen, rajoittunut näkökyky.
katselee kyllä usein miehiä, erehdyksessä.
ymmärrän kyllä, koska suomalaiset naiset muistuttavat aina enemmän miehiä.
Katselen miesten takapuolia ja käsien lihaksia. t. Naisen mies
Ei kovin avoimesti ainakaan tuijottele kun en ole huomannut. Saahan sitä ihailla, mutta sellaista silmät kiiluen kuolaamista en hyväksyisi, en olisi alkanut seurustelemaan sellaisen kanssa joka tuijottelisi jo ekoilla treffeillä muita naisia.
Katselee..hymisee silleen hmmm...ja maiskuttelee suutaan
Katselee (vaikkakin muka 'vahingossa' tai 'muissa ajatuksissa') ja katselee pilviselläkin säällä, sekä kolealla, kesällä ja talvella ja aina kun niitä tissivakoja tai reisiä joku haluaa esitellä.
Ei ole sokea tai kuollut, joten kyllä.