En voi käyttää lyhkäsiä housuja kesällä, koska karvat
Minulla on niin järkyttävän huonossa kunnossa jalkojeni iho. Karvani ovat todella TODELLA tummat ja niitä on joka kohdassa nilkasta napaan. Kun sheivaan, jää iholle mustat pisteet karvoista. Kun epiloin, punottaa pisteet ja karvat kasvaa sisään :( Ei auta kuorinnat tai rasvaukset. Mikä tähän vaivaan pitäisi tehota??
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 14:32"]
Eihän se karvojen vaalennus niihin juuriin tehoa, ne näkyy silti mustina pisteinä...
[/quote]
No mielestäni juuri ei kyllä ole koskaan näkyvissä kun se on ihon sisässä. Sheivauksella kun jää aina pieni sänki niin aattelin, että jos se sänki olisi vaaleaa niin se ei näkyisi (ainakaan hetkeen yhtä selvästi)
En tiedä! Kunhan ehdotin, ei tarvitse lynkata. Itsellä kun ei ole samaa ongelmaa.
19
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 14:18"]
Ei varmaan lohduta yhtään, mutta olen vuosia epiloinut sääriäni, ja pikkuhiljaa karvoja tulee aina vaan vähemmän ja hennompina.
[/quote]
nyt heräsi mielenkiinto, millaisella laitteella surisutat? Haluatko suositella meillekkin?
Mulla on Braunin Silk-epil, yli kymmenen vuotta vanha ainakin. Varmaan nykyään on olemassa parempiakin vastaavia vehkeitä.
On Ap kokeillut ainakin kaikki kuorinnat, sheivaukset, vahat, epiloinnit, voiteet, valoimpulssit ja mitä vielä.. :/ Tosin tänään kävin lenkillä SHORTSEISSA, sillä otin asenteen "mitä sitten" Mutta kyllä se silti hieman hävetti :D
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 14:01"] Silk´n Glide HPL™ ihokarvanpoistolaite ootko tällaista kokeillut? Mietin jos itse ostaisin, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia muilta. [/quote]
Minäkin olen miettinyt jonkun impulssilaitteen hankkimista. Reilu satanen olisi pieni hinta, jos sillä pääsisi eroon punoituksesta ja jatkuvasta sheivaamisesta. Mutta, mutta... Kokemuksia kuulisin mielelläni!
Esim. Onko turvallinen käyttää vai voiko aiheuttaa esim. ihomuutoksien vaaraa pidempiaikaisessa käytössä? Ja niissä ilmeisesti on joku tietty määrä väläytyksiä, ja sitten joutuu hankkimaan uuden, en ole vielä ymmärtänyt minkä osan? Ja paljonko se maksaa? Kuinka monta kertaa keskimäärin pystyy esim. sääret käsittelemään tolla 30000 välähdyksellä?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 13:52"]Ap: lle
en ole kokeillut kun perinteistä sheivaamista, sitten sain ihme idean ostaa niitä lämminvahaliuskoja joka oli kunnon aivopieru!! Ai kauheeta mitä se kipu oli!! Istuin vessan lattialla pää punaisena itkun ja naurun sekoituksena ja purkki lensi suoraan roskiin sen yhden kokeilukerran jälkeen! Muistona siitä jäi moneksi viikoksi pitkä kaistale punaista ihoa :D
pinseteillä olen nyppinyt mutta se vaatii jo hieman viiniä seuraksi, hidasta, mutta saimpahan moneksi viikoksi sääret joita ihailin pitkään. Mutta ei enää. Liian kivuliasta oli sekin vaiva.
vaahdot ja muut purnukat testattu, ihan huuhaa hommaa. Onnea heille joille se töhnä tehoaa. Muihin en ole vielä päässyt kokeilemaan, osittain asuntolainan takia joka vie lompakosta ison loven kuukaudessa, mihinkään lääkärien laasereihin ei nyt ole rahaa laittaa, ehkä sitten myöhemmin. Joku on maininut että solarium olisi oiva tapa saada nämä kiusalliset karvanäpyt piiloon mutta siinäkin tulee stoppi kun joudun karttamaan niin aurinkoa kun solariumia aurinkoihottuman takia.
Voi meitä :D pieni vaiva mutta silti!!!!
[/quote]Miksi ihmeessä et epiloi jos pinseteilläkin saat hyvän tuloksen?
sheivaa ja laita ihon väriset sukkikset?
halvin vaihtoehto ja niin mä teen aina
mulla tuohon ei auta kun kunnon rusketus! ei näy ne tummat pisteet niin selkeästi......
Minusta tuntuu että kellään tutuistani ei ole tätä ongelmaa, joka siis on sekä minulla että teillä, arvon keskustelijat. Olemmeko yksin paikkakunnillamme? Voimmeko edes lohduttautua pitkillä, tummilla ja jos nyt ei paksuilla niin ainakin keskivertomaantiehiirtä hitusen runsaammilla hiuksillamme?
Eihän se karvojen vaalennus niihin juuriin tehoa, ne näkyy silti mustina pisteinä...