Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kovasti tutustua johonkuhun ihmiseen, muttet jostakin syystä voi?

Vierailija
23.07.2014 |

Itsellä tuollainen tilanne. Eräs ihminen pyörii jatkuvasti mielessä ja haluaisin tutustua häneen paremmin, mutta tietyistä syistä minkäänlainen syvempi tuttavuus hänen kanssaan ei ole oikein sopivaa. En siis edes yritä. Surettaa...hän on niin ihana!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi?

Vierailija
2/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.. mutta erään väärinkäsityksen vuoksi en kehtaa. Hän luuli minun ehdottelevan sivusuhdetta, hän on avoliitossa ja minä avio-.. muutoin olen kokenut platoniset kaverisuhteet luenteviksi, mutta nyt hävettää liikaa. Harmi, sillä tuntui että hän muutoin ymmärsi minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveästi haluaisin tutustua Channing Tatumiin, mutta olosuhteet pitävät meidät erossa vaikka todennäköisesti meidät on tarkoitettu toisillemme. 

Vierailija
4/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 01:06"]

Miksi et voi?

[/quote]

Sitä en viitsi kertoa edes anonyymina.

Vierailija
5/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 01:06"]

Miksi et voi?

[/quote]

Nyt jää[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 01:06"]

Miksi et voi?

[/quote]

[/quote] No nyt jää vaivaamaan. Kerro kerro!:)

Vierailija
6/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän varattu tai oletko sinä varattu? Kauanko olet hänet tuntenut? Avaa nyt edes vähän syytä jos voisimme auttaa..

Vierailija
7/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 01:17"]

Onko hän varattu tai oletko sinä varattu? Kauanko olet hänet tuntenut? Avaa nyt edes vähän syytä jos voisimme auttaa..

[/quote]

No kun tilanne on kertakaikkiaan mahdoton, avaaminen ei auttaisi mitään. Lähinnä haluaisin vertaistukea, kuulla juttuja mahdollisilta muilta samankaltaisessa tilanteessa olevilta ja miten tästä selviää... Tämä tuntuu niin hirveältä :/

Vierailija
8/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans sellainen tilanne. Mäkin haluaisin olla vain kaveri, mutta mies pelästyi, että haluan enemmän (no, tavallaan haluankin, mutta haluan muutakin joten rakkauden voi jättää pois tai romanttisuuden) ja asia on silläkin tavalla hankala, että mä olen perheellinen (avoliitossa). En osaa sanoa tälle miehelle, että haluan olla vain ystävä, kun hän on melkein sellainen erakko muutenkin ja pelkään, että hän tulisi loukanneeksi minua tai siis satuttaisin itseäni vain lisää, jos toivon enää mitään. 

Tutustuin häneen jo 10 vuotta sitten ja silloin alunperin häneen rakastuin ja sen hänelle kerroin. Häntä kai pelotti mennä suhteeseen ja siitä ei tullut mitään. Sitten emme nähneet aikoihin ja minä perheellistyin. Nyt kun näimme uudelleen, rakastuin taas ja vaikka nyt en ole sanonut sitä hänelle, pelottaa lähestyä sen enempää, mitä hänkään lähestyy, koska olen jo yhdet (tai tavallaan kahdet) sydänsurut hänen takiaan saanut. Ikävää vain, ettei hänellä ole edelleenkään ollut ketään, eli se pelko on tosi vahvaa. Ennen kuin tunsimme hän oli seurustellut kerran, ja se oli kai mennyt jotenkin niin että tämä hyvin herkkä mies oli kokenut ettei hän riitä tai jotain ja pakenee nykyäänkin vaan. 

Koen, että mä sit vaan ahdistelen häntä ja kun mulla on vielä mieskin niin aivan kuin olisin etsimässä sivusuhdetta, vaikka ei tämä sitä oo. Voisin olla pelkkä ystävä, mutta en kai sit osaa.

Ja lisään vielä, että todella paljon haluaisin tutustua häneen ja ajattelen häntä paljon, mutta teen tavallaan surutyötä sen asian kanssa, mitä tunteita ja ajatuksia tämä menetys minussa nostattaa. En ole päättänyt mitä teen jatkossa. Epätietoisuus on raastavaa (siis ettei päätä, että en enää yritä vaan unohdan), mutta it's not over 'til it's over, eli katson asiaa niin kauan, kunnes se oikeasti on mahdotonta (tai etenee jonnekin!)

Vierailija
9/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on.

Vierailija
10/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vois tutustua??

Vierailija
11/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 01:32"]

Miksei vois tutustua??

[/quote]

no miten vois kolmosen tilanteessa?

Vierailija
12/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 01:33"]

Miksei vois tutustua??

[/quote]

[/quote]

Viestiä pistämällä vaikkapa?

Vierailija
13/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 01:42"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 01:33"]

Miksei vois tutustua??

[/quote]

[/quote]

Viestiä pistämällä vaikkapa?

[/quote]

Mutta miten sen voi tehdä ilman että tulee uutta väärinkäsitystä?

Vierailija
14/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, lähteekö hän kanssasi motelliin..

Vierailija
15/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen jo riittävästi ihmisiä, en halua tutustua uusiin.

Vierailija
16/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 01:17"]

[/quote]

No kun tilanne on kertakaikkiaan mahdoton, avaaminen ei auttaisi mitään. Lähinnä haluaisin vertaistukea, kuulla juttuja mahdollisilta muilta samankaltaisessa tilanteessa olevilta ja miten tästä selviää... Tämä tuntuu niin hirveältä :/

[/quote]

Mahdotonta tilannetta ei olekaan. Puhu hänen kanssaan asiasta.

Vierailija
17/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne! Tunnetaanko me toisemme? ;) Vihjaa edes ihan vähäsen.

Vierailija
18/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyttäkö vain haluat vai jotain muuta? Oletteko eri sukupuolta?

Vierailija
19/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 07:36"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 01:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mahdoton tilanne voi olla jos molemmat varattuja ja tosiaan halua muuta kuin ystävyyttä. Silloin parempi unohtaa. Muutoin en ymmärrä!! Mikä voi estää? Ehkä hän haluaa samaa? Siitä vaan rohkeasti!!

Vierailija
20/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 07:43"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 07:36"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mahdoton tilanne voi olla jos molemmat varattuja ja tosiaan halua muuta kuin ystävyyttä. Silloin parempi unohtaa. Muutoin en ymmärrä!! Mikä voi estää? Ehkä hän haluaa samaa? Siitä vaan rohkeasti!!

[/quote]

Minä vähän luulen, että jos molemmat olis olleet varattuja, ap olis sen täällä kertonut. Ei ole kovin tavatonta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi