Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodin henkilökunnan muistamine

Vierailija
22.05.2014 |

Meillä siis on 2,5-vuotias tyttö jäämässä päiväkodista pois kevätjuhlan myötä. Jään äitiyslomalle ja lomien jälkeen ei ole töitä tiedossa, siksi jää kokonaan pois. Olisiko tyhmä ajatus, että maalaa vesiväreillä kortin/pienen taulun ja hoitajille tekisi helmistä rannekorut tai kaulakorut. Osaa kuitenkin itse pujottaa helmiä naruun. En mitään kukkaa haluaisi viedä, vaan tuollainen lapsen itse tekemä juttu olisi minun mielestä kiva muisto hoitajille. Mitä mieltä ootte?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta :). Muistutan kuitenkin, että hali ja kiitos riittää! Lto

Vierailija
2/4 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynpä minäkin samaan syssyyn. Tykkäättekö hoitajat, jos saatte itsetehdyn kakun taukohuoneeseen? Ei siis lastenleipomaa, vaan ihan äidin tekemän, esimerkiksi laadukas suklaa- tai juustokakku? Vai jääkö itsetehty syömättä?

t: kotikokki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää syömättä, kelpaa! Sama lto, tosin nyt äitiyslomalla odottamassa synnytystä, ja mikä vaan maistuisi. :)

Vierailija
4/4 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva ajatus.

Meillä minä tein itse kukkaruukkuja mielestäni sopivilla teksteillä (olen viime aikoina  "hurahtanut" betonitöihin) ja lapset istuttivat niihin kukkien siemeniä jo yli kuukausi sitten. Kukkivia tuoksukyönnöksiä käsityönä tuotetuissa betoniruukuissa ja lasten itsetekemät kortit siis viedään. 

Ja ei - en loukkaannu enkä revi pelihousujani, jos lahja ei opelle/asuntoonsa/elämäntilanteeseensa sovi ja päätyy siksi roskiin.  Se on ihan ok, koska siinä vaiheessa olenkin jo ilmaissut, että olemme kiitollisia siitä miten opettaja on lapsemme kasvatustyössä rinnallamme vuoden ajan kulkenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi