Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 kk ilman alkoholia ja paljon oivalluksia

Vierailija
01.05.2026 |

Olen käyttänyt alkoholia enemmänkin nautiskeluun, kuin humalaan, maku edellä. Mut tavaksi on tullut saunasiiderit, viikonloppuisin pari lasia viiniä iltaisin ja kuoharit jos juhlan paikka. Nyt päätin olla hetken ilman alkoholia ja voin nyt tosi hyvin, olen tosi yllättynyt. Oon löytänyt alkoholittoman hyvän kuivan siiderin, muutaman hyvän valkkarin ja kuohuviinin, joista nautin ja saan ihan saman hyvän ja rentouttavan hetken. Oon aika innoissani, nukun paremmin, jakson paremmin, paino on tippunut ja mulla on koko ajan hyvä olo. Suosittelen kokeilemaan jos yhtään mietityttää alkon käyttö.

Kommentit (8)

1/8 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma!

Vierailija
2/8 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää. Olet riippuvainen alkoholista, vaikka et mikään suurkuluttaja ole ollutkaan. Alkoholittomat siiderit, viinit ja oluet ovat täysin tarpeettomia simulantteja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien pitäisi kokeilla tuota. Ja jos 4kk ilman ei onnistu tai odottaa koko ajanjakson että pääsee juomaan, silloin tietää että on ongelma.

Vierailija
4/8 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo ilman alkoa on teeskentelyä!

Vierailija
5/8 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oltiin uudestavuodesta pääsiäiseen ilman alkoholia. Valitettavasti en huomannut mitään positiivista, paitsi ehkä rahan säästyminen. Alkoholittomia oluita ostettiin vain saunailtoihin.

Vierailija
6/8 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes nuorena pää oikein kestänyt alkoa. Tai siis, sain siitä hillittömät kiksit ja pystyin heti juomaan huomattavan suuria määriä. Krapulat oli aina henkisesti järkyttäviä. Olin 30v kun päätin lopettaa ja kyllähän se todellakin kannatti. 

Vierailija
7/8 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien pitäisi kokeilla tuota. Ja jos 4kk ilman ei onnistu tai odottaa koko ajanjakson että pääsee juomaan, silloin tietää että on ongelma.

Mulla käynyt niin, että en halua enää juoda alkoholia ja ekat 'kompastuskivet' koettu, baari-ilta, pitkät illalliset ystävä porukalla, näissä aiemmin olisin juonut samoin kuin seuralaiset, ainoa vähän hankala oli ulkomaanmatka, kun ravintoloissa ei aina ollut hyviä holittomia vaihtoehtoja, mutta sekin meni hyvin. Ap

Vierailija
8/8 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää. Olet riippuvainen alkoholista, vaikka et mikään suurkuluttaja ole ollutkaan. Alkoholittomat siiderit, viinit ja oluet ovat täysin tarpeettomia simulantteja. 

Mikä on säälittävää? Ai se, että nautin elämästäni nyt ilman Alkoa? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän