Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

stnan kampaaja!!

Vierailija
22.05.2014 |

Kävin eilen parturissa(kampaajalla) ja olen vaivalla saanut kasvatettua hiukseni n. Tisseihin asti. No ajattelin käydä ohennuttamassa ja vähän kerrostamassa, poistaen HIEMAN huonoja latvoja, kasvaapahan paremmin. No eipä ollut parturi tätä mieltä!

näytti minulle, että saako tämän verran lähteä pituudesta, lähtisi alle 3 senttiä, joten hyväksyin sen. Nooh, loppujen lopuksi hiukseni ovat nyt hieman pidemmät kuin solisluiden kohta, pituutta lähti yli 10 senttiä ja nut vituttaa! MIKSI PAKAN VIIVOITIN ON TUUMINA?!?!

Ymmärrän kyllä että kerrostuksessa otetut pätkät on pidempiä, mutta ei se nyt koko päätä latvoista kerrosta! En mene enää koskaan parturiin :(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut tarkasti minkälaisen kampauksen haluat.

Vierailija
2/24 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kokenut ja kyllä vitutti. Kampaaja ei kuunnellut tippaakaan, mitä halusin (ei edes katsonut kuvia, mitä näytin) vaan leikkasi jennifer anistomaisen tukan ja hiuksien pituudesta lähti 15cm. Kuljin tukka kiinni seuraavat 6kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ne tajua.

Vierailija
4/24 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:24"]Olisit sanonut tarkasti minkälaisen kampauksen haluat.

[/quote]

kerroin tarkalleen, ei olisi pitänyt ohentaa kuin hieman latvoja ja napsia huonommat pois. Miten se saa siitä lähes polkkatukan? Ap

Vierailija
5/24 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroksittainleikatuissa hiuksissa on se huonopuoli, että niitä huonoja latvoja on myös kerroksittain...

Vierailija
6/24 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt usein noin kun kampaajat ovat lähteneet sooloilemaan. Nyt käyn vain ja ainoastaan opiskelijoilla, sillä he eivät uskalla ottaa milliäkään yli sovitun. Rahaa säästyy ja tukka ei ole ikinä näyttänyt näin hyvältä.

Vierailija
7/24 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on aina niin hyviä! Leikkaa huonot pois ja sitten leikataan huonot pois niin tulikin leikattua liikaa. 

Vierailija
8/24 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:24"]Olisit sanonut tarkasti minkälaisen kampauksen haluat.

[/quote]

kerroin tarkalleen, ei olisi pitänyt ohentaa kuin hieman latvoja ja napsia huonommat pois. Miten se saa siitä lähes polkkatukan? Ap

[/quote]

hmm...huonot napsittiin pois?! Tuloksena lähes polkka, yllättävää?!

Vierailija
9/24 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt viimeksi kampaajalla marraskuussa ja nyt kovasti vieläkin kasvattelen, enkä mene kampaajalle. Tiedän, että tukka kasvaa vain, kun oikeasti malttaa kasvatella ja vaikka välillä ottaa päähän, kun ei oikein  saa kunnolla laitettua. Haluan todellakin pitkän tukan. Ajattelin tuossa syksyllä mennä sitten kampaajalle... Tiedän ap:n tunteen ! Olen saman joskus kokenut!

Vierailija
10/24 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et itse tajunnut että siitä tukasta sitä huonoa oli vähän pidempi pätkä kuin se 2 cm. Monesti ihmisillä on kuvitelma että siitä tukasta sentti on vähän kuivaa latvaa, vaikka todellisuudessa sitä kuiva elotonta jouhta on lähemmäs 10 cm. Ja tiedän jo vastauksesi, ei ei, sun tukka on huippukunnossa siinä ei oo mitään kuivaa!

Vierailija
11/24 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hiukset (kuollut aines) kasvaa paremmin, jos sen leikkaa?!?

Ei se kasva sieltä latvasta vaan juuresta, johon ei kyllä leikkaaminen vaikuta mitenkään!

Vierailija
12/24 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:37"]

Ei se kasva sieltä latvasta vaan juuresta, johon ei kyllä leikkaaminen vaikuta mitenkään!

[/quote]

Ei se paremmin kasvakaan vaan parempi kuntoisena.

Vierailija
13/24 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paka katsoi huonoja latvoja olevan sen 3 senttiä ja sanoi että ne leikataan, niin oletan että se ei lähde omin päin leikkaamaan enempää huonoja pois kysymättä minulta. Ja hiukset kasvavat parempikuntoisina kyllä kun niitä vähän napsitaan!

Vierailija
14/24 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:37"]

[/quote]

Kuollut hius näyttää aivan kamalalta, lisäksi koko hius kärsii kun latvat on huonossa kunnossa. 

Vierailija
15/24 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aidosti kyllä raivostuttavaa.

Itselläni kävi niin että laitatin hiustenpidennyksen, maksoi 450€, ja lopputulos oli aivan mahtava. Kampaaja sanoi että hän vielä lopuksi hieman muotoilee latvoista ja kappas nappasi ihan järjettömän monta senttiä pois niistä pidennyksistä! Vaikka koko ajan sanoin että haluan pitkät hiukset! (daa, otin pidennyksen!)

Mun mielestä kampaaja ei voi tuossa tilanteessa pätkiä niitä hiuksia sen mukaan mistä itse tykkää, vaan pitäisi aina sanoa asiakkaalle jos on ottamassa useamman sentin pois, eikä puhua "pienestä muotoilusta"

Vierailija
16/24 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia kampaajia on, valitettavasti. Itse käyn samalla kampaajalla, joka leikkaa tasan sen verran kun on sovittu. Latvat tarkoittaa siis latvoja, eikä 5cm. Hyvän kampaajan löytäminen on vaikeaa, ja sitten jos sellainen löytyy niin kannattaa pitää kynsin hampain kiinni.

Vierailija
17/24 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:24"]Olisit sanonut tarkasti minkälaisen kampauksen haluat.

[/quote]

[/quote] pyydä rahat takas!

Vierailija
18/24 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän että jos hiukset ovat yhtä hamppua korvaan asti niin siitä sovitaan asiakkaan kanssa, että leikataanko. Kampaaja sopi kanssani 3 sentistä, ja minä suostuin siihen. Ymmärrän myös että kerrostamalla lyhenee OSA hiuksista, mutta tietääkseni kerrostaminen ei ole lyhentämistä latvoista. Ap

Vierailija
19/24 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 14:09"]

Kyllä minä ymmärrän että jos hiukset ovat yhtä hamppua korvaan asti niin siitä sovitaan asiakkaan kanssa, että leikataanko. Kampaaja sopi kanssani 3 sentistä, ja minä suostuin siihen. Ymmärrän myös että kerrostamalla lyhenee OSA hiuksista, mutta tietääkseni kerrostaminen ei ole lyhentämistä latvoista. Ap

[/quote]

Joo joo, uskotaan. Ei tarvitse samaa jankata. Keskustelu on hiljentynyt tämän aiheen osaalta. Hyvää päivän jatkoa ja parempaa onnea seuraavalla kerralla.

Vierailija
20/24 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä: kampaaja sanoi minulle että täällä on "sellainen 3 senttiä vähän kuivaa latvaa" ja näytti määrän hiuksista.

edellisestä kerrasta ei kauaa ollut ja hiukseni ei oikeastikaan ollut mitään jouhta vaikka se selittelyltä kuulostaisikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi