Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen lapseni pilasi joulun kun ei tule kotiin vaikka kaikki muut lapset tulee. Suututtaa

Vierailija
23.12.2020 |

Yksi lapsista ilmoitti ettei pääsekään tulemaan koronan takia kun asuu vähän kauempana. Kaikki muut lapset tulevat, ja aina on kaikki tullut kotiin jouluksi. Itkettää ja raivostuttaa kun tuo yksi nyt itsekkäästi päätti ettei tulekaan. Mitä voin tehdä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jätin menemättä vanhemmilleni. Asun täällä melkein pahimmassa koronapesäkkeessä enkä riskiryhmäläisenä halua altistua julkisissa. Sori siitä, vietän ihan hyvän joulun yksinkin.

Vierailija
22/23 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vain ja ainoastaan hyväksyä tämän päätöksen. Hän on aikuinen ihminen, hän saa itse päättää, missä joulunsa viettää. Oli koronaa tai ei. Ilmeisesti tässä kuitenkin korona syynä, joten todella toivon, että kunnioitat lapsesi päätöstä etkä kiukuttele hänelle, koska hänellä voi oikeasti olla pelko koronasta. Joko että hän sairastuu itse tai sairastuttaa teidät muut. Tai molempia. Tiedän itse kokemuksesta kuinka inhottavaa se on, kun oma äiti ei ottanut tosissaan pelkoani saada korona. Hän oli niin surkeana kun en suostunut näkemään, koska hän oli mielestäni elänyt liian "vapaasti". Aikansa surkutteli, mutta lopulta onneksi ymmärsi ja molempien elämä helpottui. Sen jälkeen ollaankin nähty, kun hänkin on rajoittanut kontaktinsa minimiin ja käyttänyt maskia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollitrollit: tällaisia ihmisiä on. Kaikki pyörii sen ympärillä mitä itse haluaa kaikista olosuhteista huolimatta.