Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrankin saa viettää unelmien joulua. Koti todella sekaisin, enkä aio siivota

Vierailija
23.12.2020 |

Täydellistä. Rentouttavaa. Huomenna syön suklaata.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein.

Vierailija
2/9 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua stressaa sotkuisuus. Siksipä siivosinkin tänään. Nyt on kodikasta ja kaunista, puhdasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein sama. Paitsi en syö suklaata enkä muutakaan makeaa.

Pintapuolinen siivous suoritettu. Töttörötii

Vierailija
4/9 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vain ihan perussiivouksen, kun ollaan kotona omalla porukalla. Omat vanhempani olivat aina kireänä stressistä jouluisin. Ei ollut kiva ilmapiiri. Yhtä riitaa ja tiuskimista koko joulu. Tunnelma on tärkeintä ei suorittaminen.

Vierailija
5/9 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein vain ihan perussiivouksen, kun ollaan kotona omalla porukalla. Omat vanhempani olivat aina kireänä stressistä jouluisin. Ei ollut kiva ilmapiiri. Yhtä riitaa ja tiuskimista koko joulu. Tunnelma on tärkeintä ei suorittaminen.

Minua hämmentää tämä sana "perussiivous". Eikös se tarkoita suursiivousta. Perusteellisempaa sivousta? Ylläpitosiivous on kai sitten se kevyempi siivous?

Vierailija
6/9 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrattiin mökki. Se oli siivottu kun tultiin eilen ja ostettiin loppusiivous, niin ei tarvitse lähtiessä siivota.

Ostettiin jouluruuat ravintolasta.

Tässä katselen pimenevää iltaa ja nautin glögiä.

T. Vaihtoehto jouluhössötykselle

Vierailija
7/9 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua stressaa sotkuisuus. Siksipä siivosinkin tänään. Nyt on kodikasta ja kaunista, puhdasta.

Minä en pidä siisteydestä. Se ei ole kodikasta. Minä pidän vaatekasoista ja paperipinoista. Tavaroista siellä täällä. Jos on steriiliä, tulee olo kuin olisi sairaalassa.

Vierailija
8/9 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä siisteydestä. Se ei ole kodikasta. Minä pidän vaatekasoista ja paperipinoista. Tavaroista siellä täällä. Jos on steriiliä, tulee olo kuin olisi sairaalassa.

Ei meillä ole steriiliä, päinvastoin, värikästä ja boheemia. Ja siistiä 😊 Mukavaa joulua kaikille!

Vierailija
9/9 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ihan kaatopaikka koko koti, mutta ihan sama kun yksin täällä kökin. Enkä aio viettää koko joulua muutenkaan mitenkään, ei jouluruokia, ei koristeita, ei lahjoja, ei vieraita. Vain rentoa oleilua.