Merikukka Forsiuksen jymy-yllätys: kihlasi naisopettajan
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:22"]
Mä en kyllä ymmärrä tuommosia naisia. Mikä voisi enää olla rasittavampaa kuin elää toisen naisen kanssa?! Miehessäkin on kestämistä ja tyttären kanssa meillä on ristiriitoja tämän tästä. Joo ei, ei mee mun jakeluun, että joku nainen oikeasti haluaa elää toisen NAISEN kanssa.
[/quote]
Melkein aina toinen noista on selvästi se parin "mies".
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:17"]Minustakin välillä tuntuu että olisin onnellisempi naispuolison kanssa. Aina olen viihtynyt paremmin naisten kuin miesten kanssa. Seksi sinänsä on aika merkityksetön asia minulle, peniksiä en tarvitse kuin lisääntymiseen.
[/quote]
vähän sama mulla. Lapsi on jo peniksen kanssa tehty. Olisin valmis mummosuhteeseen kivan naisen kanssa.
[/quote]
Hullu oot!! Joutuisit tappelemaan useamman kerran jos olisitte yhtään tasaväkisiä.
Ai hitto mä sotkin ton Merituuli Lindströmiin ja säikähdin jo sen puolesta ja menin jo laittamaan viestiä voi vittu.
En todella tajua tuota kapeakatseista ajattelua, jonka mukaan toinen naisparin osapuolista on aina mies. Huoh. Osa lesbonaisista ei pukeudu tai ole tyyliltään valtavirran kauneusihanteiden mukaisia ns. "Victoria´s Secret" -tyttöjä, mutta eipä kyllä ole kaikki heteronaisetkaan.
Nainen on lesbo koska hän rakastaa naisia ja haluaa panna naisen kanssa. Kyllä siellä sängyssä on ihan vain kaksi naista, eikä mitään parisuhteen "mies-ja naisosapuolta".
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:25"]
Ehkö tuo selittää miksi Merikukan kaikki miessuhteet ovat loppuneet hyvin nopeasti.
[/quote]
Miten niin nopeasti?
Merikukka oli ensimmäisen miehensä Erkki Hakkaraisen kanssa varmaan 20 vuotta yhdessä.1980-luvulla aloittivat seurustelun ja avioliitto päättyi vuonna 2002.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:44"]
En todella tajua tuota kapeakatseista ajattelua, jonka mukaan toinen naisparin osapuolista on aina mies. Huoh. Osa lesbonaisista ei pukeudu tai ole tyyliltään valtavirran kauneusihanteiden mukaisia ns. "Victoria´s Secret" -tyttöjä, mutta eipä kyllä ole kaikki heteronaisetkaan.
Nainen on lesbo koska hän rakastaa naisia ja haluaa panna naisen kanssa. Kyllä siellä sängyssä on ihan vain kaksi naista, eikä mitään parisuhteen "mies-ja naisosapuolta".
[/quote]
Olet kai joskus kuullut termit butch ja femme?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:58"]
Linkki uutiseen?
[/quote]
Uuden Seiskan kansijuttu.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:58"]
Linkki uutiseen?
[/quote]
Uuden Seiskan kansijuttu.
[/quote]
Onko tuo ihan totta?
Jaksaisko joku kirjoittaa sen jutun tänne?
Ei saanut jallikselta sitä mitä saa naiselta, täytyykö tämä näin ymmärtää?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 09:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:49"]
Ehkö tuo selittää miksi Merikukan kaikki miessuhteet ovat loppuneet hyvin nopeasti.
[/quote]
Miten niin nopeasti?
Merikukka oli ensimmäisen miehensä Erkki Hakkaraisen kanssa varmaan 20 vuotta yhdessä.1980-luvulla aloittivat seurustelun ja avioliitto päättyi vuonna 2002.
[/quote]
Merikukka oli 29 v kun tuo suhde päättyi, ei ihan tainnut olla 20 vuoden suhde?
[/quote]
No ei, tapasivat kun Merikukka oli 16v. eli 12-13 vuotta olivat yhdessä.
Hei !:) olen merikukan naapuri tiedän tuon naisen nimen jos joitain nyt kiinnostaa niin nimi on MARIA!!! Olen oikeasti sen naapuri asun Nummelassa ja kyllä ovat samassakin koulussa! Miettikää miltä merkusta tuntuu!;( hän on tosi kiva hyppä juhannustakin juhlitaan yhdessä mariakin on hauska!!!!!!!!! Vitu idiootit ku tollasiin kirjotatte ! Ei koske positiivisia palautteita.:) PS. Olen lapsi ja käyn samas koulua kun Merkku!
Merkku on nimenomaan bi eikä lesbo, koska oli esim. koko ala-asteen ihan onnettoman rakastunut yhteen Makeen (josta tuli sittemmin menestynyt miesjääkiekkoilija).
Oli jo lapsena korostuneen maskuliininen, isot miehen (tai pojan) kourat, pukeutui aina vain sinisiin vaatteisiin.
Milloinkahan antavat jollekin lehdelle yhteishaastattelun, Merikukka ja nuorikkonsa siis? Onnea vaan heille!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:44"]En todella tajua tuota kapeakatseista ajattelua, jonka mukaan toinen naisparin osapuolista on aina mies. Huoh. Osa lesbonaisista ei pukeudu tai ole tyyliltään valtavirran kauneusihanteiden mukaisia ns. "Victoria´s Secret" -tyttöjä, mutta eipä kyllä ole kaikki heteronaisetkaan.
[/quote]
Monen ihmisen elämä olisi helpompaa jos yhteiskunta olisi suvaitsevampi ja mistä ihmeestä näihin homo-keskusteluihin saadaan ykköseksi seksi? Aivan kuin ihmisillä ei olisi muita tunteita? Vaikea kuvitella että esim. ne kauan naapurissa asuneet mummot jaksaisivat harrastaa eläimellistä seksiä joka yö ja kai homoissa on aseksuaaleja aivan kuin heteroissakin! Ja Merikukasta vielä, Varmaankaan monen bi- tai homoseksuaalin on täytynyt tehdä paljon töitä että pystyy rohkeasti kohtaamaan omat tunteensa ,ainakaan yhteiskunta ei ole siihen kannustanut. Tunnen syvää myötätuntoa esim. niitä nuoria kohtaan jotka sattuvat syntymään johonkin ahdasmieliseen uskonlahkoon, ei varmasti ole helppo elämä. Hyvää ja kaunista kesää kaikille IHMISILLE:)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:49"]
[/quote]
Miten niin nopeasti?
[/quote]
Merikukka oli 29 v kun tuo suhde päättyi, ei ihan tainnut olla 20 vuoden suhde?
No, voisit kyllä vähän kunnioittaa miehiäkin kuin vain ajatella heitä pelkkinä peniksinä. Onhan mies sentään lapsesi isä.
oliko toi valheen vangit tv ohjelma tehty heistä? Siinä oli kaksi lesbo-opettajaa jotka rakastui ja olivat samasa koulussa töissä, ja muuttivat kai vielä toiseen kouluun tai jotain kun halusivat välttyä puheilta. Toisen lapsi ei hyväksynyt sitä ja asui isänsä kanssa.
Luulen, että Leena Harkimo on sen verran fiksu ihminen ettei ajattele tuosta tai MKF:sta yhtään mitään. MKF oli mitä ilmeisimmin haastava äitipuoli Hjalliksen muille lapsille ja ongelmaksi muodostui myös ruotsinkielen puhuminen Danille (MKF:n ja Hjalliksen yhteinen lapsi). Leenan ja MKF:n kemiat eivät tainneet kohdata millään tasolla (vrt. Leena ja Helena, jotka taisivat olla ihan kavereita?), joten olen varma ettei Leena uhraa ajatustakaan MKF:lle.