Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merikukka Forsiuksen jymy-yllätys: kihlasi naisopettajan

Vierailija
22.05.2014 |

Ai sekin on lesbo :=D

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis bi-seksuaali. Voitteko opetella termit? Ja mitä sitten? Mies tai nainen, onnea heille! Ehkä joku kaunis päivä puolison sukupuolella ei ole mitään väliä, koska eipä sillä olekaan.

Vierailija
2/47 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 08:18"]Siis bi-seksuaali. Voitteko opetella termit? Ja mitä sitten? Mies tai nainen, onnea heille! Ehkä joku kaunis päivä puolison sukupuolella ei ole mitään väliä, koska eipä sillä olekaan.

[/quote]

Juuri näin. Jaksaa aina ällistyttää, kuinka mustavalkoisia ihmiset ovat: on vain heteroutta ja homoutta, ei mitään siltä väliltä. Todellisuudessa biseksuaalisuus tuntuisi olevan todella yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni näyttää, että nykynuorilla ei ole niin tarkkaa jakoa sukupuolten välillä. Eli bi-on nousevatrendi. Tai sitten tosiaan ilmapiiri on vapautuneempi ja seurustelut sukupuolesta riippumatta näkyvät julkisesti.

Vierailija
4/47 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteeko joku tuon kihlatun? Nimi kiinnostais...

Aika äijähän tuo MKF on kyllä :)

Vierailija
5/47 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpä mammoille haastetta. yrittäkää nyt pistää opettajien lahjomiset kihloja paremmaksi.

Vierailija
6/47 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 08:45"]Itsestäni näyttää, että nykynuorilla ei ole niin tarkkaa jakoa sukupuolten välillä. Eli bi-on nousevatrendi. Tai sitten tosiaan ilmapiiri on vapautuneempi ja seurustelut sukupuolesta riippumatta näkyvät julkisesti.

[/quote]

Tosin Merikukkaa ei voi enää laskea "nykynuoriin" :)

Vierailija
7/47 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 08:18"]

Siis bi-seksuaali. Voitteko opetella termit? Ja mitä sitten? Mies tai nainen, onnea heille! Ehkä joku kaunis päivä puolison sukupuolella ei ole mitään väliä, koska eipä sillä olekaan.

[/quote]

Se kaunis päivä tulee kyllä. Kuten tulee myös se päivä, että voi olla ennemmän kuin yksi intiimisuhde. 

Vierailija
8/47 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin välillä tuntuu että olisin onnellisempi naispuolison kanssa. Aina olen viihtynyt paremmin naisten kuin miesten kanssa. Seksi sinänsä on aika merkityksetön asia minulle, peniksiä en tarvitse kuin lisääntymiseen.

Vierailija
9/47 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole Hjalliksen ex-rouva?

Vierailija
10/47 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:20"]

Eikös tämä ole Hjalliksen ex-rouva?

[/quote]

ja aika monen muunkin...

Vierailija
11/47 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 08:18"]

[/quote]

Se kaunis päivä tulee kyllä. Kuten tulee myös se päivä, että voi olla ennemmän kuin yksi intiimisuhde. 

[/quote]

ja 300 vuoden päästä tottumukset heittää häränpyllyä ja suvaitsevaisuuskeskustelut alkaa taas alusta

Vierailija
12/47 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä tuommosia naisia. Mikä voisi enää olla rasittavampaa kuin elää toisen naisen kanssa?! Miehessäkin on kestämistä ja tyttären kanssa meillä on ristiriitoja tämän tästä. Joo ei, ei mee mun jakeluun, että joku nainen oikeasti haluaa elää toisen NAISEN kanssa.

Vierailija
13/47 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkö tuo selittää miksi Merikukan kaikki miessuhteet ovat loppuneet hyvin nopeasti.

Vierailija
14/47 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:22"]

Mä en kyllä ymmärrä tuommosia naisia. Mikä voisi enää olla rasittavampaa kuin elää toisen naisen kanssa?! Miehessäkin on kestämistä ja tyttären kanssa meillä on ristiriitoja tämän tästä. Joo ei, ei mee mun jakeluun, että joku nainen oikeasti haluaa elää toisen NAISEN kanssa.

[/quote]

Kaikki maailman naiset ei ole yks ja sama henkilö. Ollaan yksilöitä katsos. Ehkä löysi sielunsisaren :D

Vierailija
15/47 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpulikamu!

Vierailija
16/47 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:22"]

[/quote]

Mistä ne ongelmat sun kohdalla tulee? Toki on paljon yksilökohtaisia eroja mutta mun kokemuksen mukaan naiset ovat pääsääntöisesti joustavampia ja sopuisampia kuin miehet. Tytöillä on usein luonnostaan yksi vahva bestissuhde, miksei myös parisuhde onnistuisi paremmin tyttöjen kesken?

Vierailija
17/47 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös hänellä, luulisi olevan lailla määrätty oikeus henkilökohtaiseen yksityiselämään, ilman, että sitä ruodittaisiin mediassa tai jossakin vauvapalstalla.

Jos joillakin on tarve ruotia henk.kohtaisia asioita, niin mikä estää ap. tuomasta tänne omaa elämäänsä meidän kaikkien ruodittavaksi, muussa tapauksessa se osoittaa hienotunteisuuden ja käytöstapojen puutetta.

Enkä ole Merikukka Forsius, enkä myöskään tunne häntä henk.kohtaisesti, vaan muistan hänet eduskunta työstä vihreiden edustajana.

Vierailija
18/47 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän Hjallis Harkimo ajattelee? Hävettääköhän että piti aikoinaan tuollaisen takia tuhota pitkä avioliitto Leenan kanssa? Tai miltä Leenasta tuntuu?

Vierailija
19/47 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:31"]

Myös hänellä, luulisi olevan lailla määrätty oikeus henkilökohtaiseen yksityiselämään, ilman, että sitä ruodittaisiin mediassa tai jossakin vauvapalstalla.

Jos joillakin on tarve ruotia henk.kohtaisia asioita, niin mikä estää ap. tuomasta tänne omaa elämäänsä meidän kaikkien ruodittavaksi, muussa tapauksessa se osoittaa hienotunteisuuden ja käytöstapojen puutetta.

Enkä ole Merikukka Forsius, enkä myöskään tunne häntä henk.kohtaisesti, vaan muistan hänet eduskunta työstä vihreiden edustajana.

[/quote]

Hän on entinen kansanedustaja ja esitellyt aiemmin elämäänsä naistenlehdissä. Hänen yksityiselämänsä suoja on heikentynyt meihin taviksiin verrattuna. Etkö oikeasti tiennyt tätä?

Vierailija
20/47 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:17"]Minustakin välillä tuntuu että olisin onnellisempi naispuolison kanssa. Aina olen viihtynyt paremmin naisten kuin miesten kanssa. Seksi sinänsä on aika merkityksetön asia minulle, peniksiä en tarvitse kuin lisääntymiseen.

[/quote]

vähän sama mulla. Lapsi on jo peniksen kanssa tehty. Olisin valmis mummosuhteeseen kivan naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme