Minkä värinen juhlamekko vaalealle?
Lokakuussa olisi juhlat, joten ei kesähepeneitä. Olen siis vaaleatukkainen ja myös todella vaaleaihoinen. Minkä värinen juhlamekko tai minkä värinen ei missään nimessä? Onko tummansininen liian voimakas? Mustaa ei ole tarkoituskaan hommata.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Tummanpunainen
Jotenkin sekin tuntuu turhan voimakkaalta kalpeaa ihoa vasten... Ts. tummanpunaisia en ole koskaan edes ajatellut ostavani, mutta saattaisin jopa yllättyä! Ap
Yleensä itselleni turvallisia värejä on olleet mm. roosan sävyt, mutta onko sellainen hempeä roosa liian kesäinen? Ap
Onko sinulla jo kengät ja laukku, vai ostatko ne myös? Ehkä jotain niihin sopivaa.
Voit myös kokeilla jotain silmien väriin sopivaa.
Sammaleen vihreä on kiva väri syksyllä.
Eihän tuollaista voi arvailla. Sen värinen mikä itsellesi sopii. Olen myös tosi vaalea ja kaapissa roikkuu mekkoja ainakin väreissä punainen, violetti-sini-musta, tummansininen, tummanvihreä, puna-valkoinen, valko-musta, musta, musta-kultainen, kukallinen mustalla pohjalla, keltainen ja vaaleansininen 😄
Että joo. Kunhan se mekko sopii vartalollesi ja tunnet olosi mukavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jo kengät ja laukku, vai ostatko ne myös? Ehkä jotain niihin sopivaa.
Sammaleen vihreä on kiva väri syksyllä.
Ajatuksena olisi ihan tavalliset mustat korolliset avokkaat, jotka nyt löytyykin ja laukusta en ole varma... Silmäni ovat hieman vihertävät, joten vihreä ei olisi huono vaihtoehto... Ap
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuollaista voi arvailla. Sen värinen mikä itsellesi sopii. Olen myös tosi vaalea ja kaapissa roikkuu mekkoja ainakin väreissä punainen, violetti-sini-musta, tummansininen, tummanvihreä, puna-valkoinen, valko-musta, musta, musta-kultainen, kukallinen mustalla pohjalla, keltainen ja vaaleansininen 😄
Että joo. Kunhan se mekko sopii vartalollesi ja tunnet olosi mukavaksi.
Se siinä on, kun itselleni sopii juurikin ne kesän sävyt ja pastellisävyt parhaiten... Jotenkin vierastan vaan hempeän vaaleanpunaista lokakuussa... Musta nyt on aika varma, mutta jotenkaan en halua pukeutua näihin juhliin mustaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu perunasäkkiin
En viitsi. Ap
Kulta tai hopea (riippuen siitä, oletko lämmin vai viileä väritykseltäsi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että joo. Kunhan se mekko sopii vartalollesi ja tunnet olosi mukavaksi.Se siinä on, kun itselleni sopii juurikin ne kesän sävyt ja pastellisävyt parhaiten... Jotenkin vierastan vaan hempeän vaaleanpunaista lokakuussa... Musta nyt on aika varma, mutta jotenkaan en halua pukeutua näihin juhliin mustaan. Ap
Jaa. No, itse pidän mekkoja ympäri vuoden enkä koskaan ole edes miettinyt, että tietty väri ei muka käy tiettyyn vuodenaikaan. Kaikkea sitä oppii. Osta kuviollinen missä on useita värejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sammaleen vihreä on kiva väri syksyllä.Ajatuksena olisi ihan tavalliset mustat korolliset avokkaat, jotka nyt löytyykin ja laukusta en ole varma... Silmäni ovat hieman vihertävät, joten vihreä ei olisi huono vaihtoehto... Ap
Itse olen vihreäsilmäinen ja myös tumma violetti/viininpunainen näyttää hyvältä.
Olis kiva olla makutuomarina. Mutta joku freesi väri syksylle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että joo. Kunhan se mekko sopii vartalollesi ja tunnet olosi mukavaksi.Se siinä on, kun itselleni sopii juurikin ne kesän sävyt ja pastellisävyt parhaiten... Jotenkin vierastan vaan hempeän vaaleanpunaista lokakuussa... Musta nyt on aika varma, mutta jotenkaan en halua pukeutua näihin juhliin mustaan. Ap
Jaa. No, itse pidän mekkoja ympäri vuoden enkä koskaan ole edes miettinyt, että tietty väri ei muka käy tiettyyn vuodenaikaan. Kaikkea sitä oppii. Osta kuviollinen missä on useita värejä.
ei väri-sekamelskaa ainakaan !!!
Mutta onko se tummansininen paha? Olen siis todella vaalea ja kylmänsävyinen eli viekö se tummansininen viimeisenkin värin pois? 😄 toki meikki varmasti tekee ihmeitä... Ap
Vierailija kirjoitti:
Itselle mieluisan värinen.
No, kyllä... Mutta on nyt niin vaikeaa mukamas. Normaalisti olen hempeiden kukkamekkojen ystävä, mutta ei lokakuussa. Harvemmin sellaisia ns. kunnon juhlia on lokakuussa. Ap
Tummanpunainen