Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olit vielä lapsi ja vietitte perheen kesken joulua, niin teittekö jotain yhdessä lahjojen avaamisen jälkeen?

Vierailija
23.12.2020 |

Oliko siis ns. yhteistä aikaa koko perheen kesken? Leikittekö jotain, pelasitte pelejä, katsoitte yhdessä telkkaria? Vai häipyivätkö kaikki saman tien huoneisiinsa lahjojensa kanssa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjojen avaamisen jälkeen leikittiin/pelattii/käytettiin niitä lahjoja/lahjoilla. Mahdollisesti serkkujen kanssa pelattiin jonkun juuri saamaa peliä tai katsottiin jonkun saamaa elokuvaa. Aikuiset tekivät mitä tekivät. En tiedä mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla