Mulla ei oo muuta tekemistä kuin lukea AV:tä
Olen lapseton naimisissa oleva työssäkäyvä nainen. Roikun AV:llä monta tuntia illassa, pitäisikö hankkia elämä? Ei vaan oo oikeen mitään muutakaan tekemistä kun telkkaria en jaksa katsoa. Mies pelailee omiaan.
Kommentit (15)
Mä oon lapsellinen ja mieski löytyy ja roikun av:llä illat vaikka todentotta olis parempaa tekemistä :-D
Käytä ees hieman mielikuvitustasi ihminen hyvä!:D mene kirjastoon, ulos, liiku, pyöräile, ui, hanki harrastus, elävöitä ihmissuhteita, tee käsillä jtn, ELÄ!
Käyn salilla aamuisin ja koiran kanssa töiden jälkeen sekä teen ruuat yms. Silti jää liikaa aikaa. Ap
Käytä kaikki liikenevä vapaa-aikasi peukuttamiseen.
Älä huoli, tilanne ei oo vielä niin paha kuin minulla; olen sinkku, lapseton nuori nainen ja roikun kaikki päivät täällä, aamusta iltaan. Hohhoijaa.
Etsikää netistä jotain muutakin tekemistä.
Lukekaa lehtijuttuja, kuunnelkaa musiikkia, katsokaa elokuvia, sarjoja, videoita tai kuvia, selatkaa blogeja, opiskelkaa vaikka koreaa nettikurssilla.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 21:50"]Etsikää netistä jotain muutakin tekemistä.
Lukekaa lehtijuttuja, kuunnelkaa musiikkia, katsokaa elokuvia, sarjoja, videoita tai kuvia, selatkaa blogeja, opiskelkaa vaikka koreaa nettikurssilla.
[/quote]
Saatan kuunnella musiikkia ja/tai katsoa jotain elokuvaa tms samalla, kun olen av:lla :D t. teini
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 21:41"]Älä huoli, tilanne ei oo vielä niin paha kuin minulla; olen sinkku, lapseton nuori nainen ja roikun kaikki päivät täällä, aamusta iltaan. Hohhoijaa.
[/quote]
Mun tilanne plus ollut pitkään työttömänä. Mun päivissä ei ole mitään muuta sisältöä. Vinkkejä missä muualla vois surffailla?
Joo... mulla on mies ja lapsia ja silti mä täällä kaiket ajat roikun..
Onneksi suomen naisilla on AV.
t. Mies29
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:00"]Onneksi suomen naisilla on AV.
t. Mies29
[/quote]
Hyvin se näyttää tietyille miehillekin kelpaavan..
hahaha story of my life - onneks mies ei vielä tiedä mun addiktion syvyyttä! tää on parasta huvia ikinä
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 21:32"]Mä oon lapsellinen ja mieski löytyy ja roikun av:llä illat vaikka todentotta olis parempaa tekemistä :-D
[/quote]
No ei löydy kauaa.
Haluaisin opiskella pohjois-koreaa, onkohan se mahdollista etelä-suomessa?
Tuu meille siivoamaan