Miten suhtaudutte kohdatessanne entisen fb kaverin?
Eli jonkun joka on poistanut teidät kavereista? Sehän on niin trendikästä välillä siivota kaverilistaa sellaisista, jotka ei tykkää jutuistanne. Eli jutteletteko normaalisti, kun satutte esim kaupan kassalla peräkkäin?
Kommentit (27)
Ihan normaalisti. Osa on poistanut minut ja minä olen poistanut osan. Itse olen poistanut entiset työkaverit joiden kanssa ei silloinkaan tullut oltua tekemisissä hyvän huomenen toivotusta enempää. Olen myös poistanut exän joka alkoi häiriköimään yksityisviestien kautta.
Kukaan ainakaan mun läheinen kaveri ei oo poistanut mua fb kavereista. Tai siis kukaan sellainen jonka olisin huomannut. Jos joku on poistanut niin ne on ollut semmosia kenen kanssa ei muutenkaan kun vaan moikkailla. Eli vastaus kysymykseen: Moikkaisin, kuten aina ennenkin. Itse taas poistan FB:stä vaan sellaset ihmiset joiden kanssa en halua olla tekemisissä. Muut saa roikkua sielä listalla mun puolesta vaikkei oltaisi nähty vuosiin. Nää keitä en halua nähdä niin tietävät sen itsekin ja tajuavat mennä eri kassalle kun minä. Onneksi näitä tapauksia ei ole kun kaksi
No kyllä varmaan. Jos meillä nyt siis normaalit keskusteluvälit on. Voin myös vain moikata, jos tuntuu siltä että juttelu on väkinäistä eikä mitään järkevää synny kummaltakaan.
En mielelläni moikkaa sellaisia henkilöitä ollenkaan.
Mä poistin yhden vittupään kavereista, koska se oli niin ilkeä kaikille. Näin sitä nyt livenä ja oli poikkeuksellisen ivallinen. Katsoi silleen sadistisesti hymyillen. Varmaan kohta löytyy koiranpaskaa postilaatikosta tai jtn, ei vaikuta terveeltä.
Lisäyksenä viestiin nro 3: minusta on aika ikävää, että joku "siivoaa kaverilistaansa" vähän niin kuin vaatekaappiaan. Omasta mielestäni se on epäinhimillistä. Varsinkin, jos kyse ei ole siitä, että tämä poistettu fb-kaveri olisi kirjoittanut jotain loukkaavia statuspäivityksiä yms.. Itse ajattelen aina, että joku saattaa olla hirveän yksinäinen ihminen, ja tällaisella ihmisellä ei välttämättä ole muita kontakteja kuin ne fb-kaverit. Sen takia en itse poista ketään kaveriani.
Mä en ole kehdannut poistaa ketää, mutta minut on kyllä muutamien toimesta poistettu. Osa on ollut vielä sellaisia, jotka on itse pyytäneet kaveriksi ja sitten myöhemmin poistaneet. Kyllähän se vaikuttaa suoraan sanottuna vähän hassulta.
Paljon fiksumpaa on piilottaa kaverit ja oma seinä esim niiltä vähemmän tutuilta, jos ei halua kaikkea jakaa. Sitten voi muuttaa taas asetuksia, jos jostain syystä tutustuukin uudestaan, eikä kukaan pahoita mieltänsä.