Justiinsa joo. Saatiin sitten äsken matkustajakoneen KEROSIINIT NISKAAMME!
Eli tuo kone oli joutunut moottoriin menneen rusakon takia palaamaan kentälle ja vähensi laskeutumista varten painoaan. Onpas kivaa olla kerosiinin kastelema! :-(
Mehevä korvausvaade lähdössä.
Kommentit (15)
Miten se rusakko sinne joutui? 🤠
Se on varmaan aika ohutta sumua jo maahan laskeutuessaan, mutta onhan se hurjaa näinä vihreinä aikoina kun ajattelee että matkustajakone saattaa dumpata kymmeniä tonneja kerosiinia luontoon aina tuosta vain. Laivat jos tekisivät saman niin se olisi ympäristöonnettomuus ja rikos.
Mikä olisi ollut toinen vaihtoehto? Vaarallinen hätälasku ylipainoisella koneella?
Huvipuistohullu kirjoitti:
Miten se rusakko sinne joutui? 🤠
Meni nukkumaan
Miten noiden lentoyhtiöiden talous toimii ja miten ne voi kannattaa?
Lippuhinnat on muutama kymppi, sama kuin bussilippu. Kulut on kuitenkin melkoiset. Konetta ajaa kaveri joka nettoaa neljännesmiljoonan vuodessa. Kerosiinit päästetään taivaan tuuliin, kun oho sattui tämmöinen. Sit konetta pitää huoltaa. Kaikki matkustajat hotelliin yhtiön piikkiin. Sit se apinalauma joka kantaa väskyt ruumaan, menee lakkoon. Lentoyhtiö buukkaa tuhansille ihmisille korvaavan kyydin, eikä maksa mitään? Itse kone on kallis hankkia ja käyttää. Miten tää matematiikka toimii?
Vierailija kirjoitti:
Miten noiden lentoyhtiöiden talous toimii ja miten ne voi kannattaa?
Lippuhinnat on muutama kymppi, sama kuin bussilippu. Kulut on kuitenkin melkoiset. Konetta ajaa kaveri joka nettoaa neljännesmiljoonan vuodessa. Kerosiinit päästetään taivaan tuuliin, kun oho sattui tämmöinen. Sit konetta pitää huoltaa. Kaikki matkustajat hotelliin yhtiön piikkiin. Sit se apinalauma joka kantaa väskyt ruumaan, menee lakkoon. Lentoyhtiö buukkaa tuhansille ihmisille korvaavan kyydin, eikä maksa mitään? Itse kone on kallis hankkia ja käyttää. Miten tää matematiikka toimii?
Onneksi sinua paljon fiksummat ovat sen tajunneet
Ja ihan tiedoksi: olen 163 senttiä ja 75 kiloa eli hoikka, kiitos kysymästä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan tiedoksi: olen 163 senttiä ja 75 kiloa eli hoikka, kiitos kysymästä.
ap
Lievähköä itsepetosta havaittavissa
Huvipuistohullu kirjoitti:
Miten se rusakko sinne joutui? 🤠
Ehkä se oli näitä äärettömän harvinaisia rusakoita, joilla on siivet.
Pelikaaneja sinne on ennen mennyt, lieneekö rusakot ilmastonmuutoksen seurausta?
Vierailija kirjoitti:
Miten noiden lentoyhtiöiden talous toimii ja miten ne voi kannattaa?
Lippuhinnat on muutama kymppi, sama kuin bussilippu. Kulut on kuitenkin melkoiset. Konetta ajaa kaveri joka nettoaa neljännesmiljoonan vuodessa. Kerosiinit päästetään taivaan tuuliin, kun oho sattui tämmöinen. Sit konetta pitää huoltaa. Kaikki matkustajat hotelliin yhtiön piikkiin. Sit se apinalauma joka kantaa väskyt ruumaan, menee lakkoon. Lentoyhtiö buukkaa tuhansille ihmisille korvaavan kyydin, eikä maksa mitään? Itse kone on kallis hankkia ja käyttää. Miten tää matematiikka toimii?
Ei se toimikaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten noiden lentoyhtiöiden talous toimii ja miten ne voi kannattaa?
Lippuhinnat on muutama kymppi, sama kuin bussilippu. Kulut on kuitenkin melkoiset. Konetta ajaa kaveri joka nettoaa neljännesmiljoonan vuodessa. Kerosiinit päästetään taivaan tuuliin, kun oho sattui tämmöinen. Sit konetta pitää huoltaa. Kaikki matkustajat hotelliin yhtiön piikkiin. Sit se apinalauma joka kantaa väskyt ruumaan, menee lakkoon. Lentoyhtiö buukkaa tuhansille ihmisille korvaavan kyydin, eikä maksa mitään? Itse kone on kallis hankkia ja käyttää. Miten tää matematiikka toimii?
Me Suomessa maksamme valtion rahoista pahan mielen korvauksiakin Finnairin matkustajille anteliaasti.
Jos on esim. teroiskun vaara, niin kone voidaan ampua alas, jos se ei tottele hävittäjien saattamanakaan suuntaa, minne käsketään, vaan lentää vaikka suurta kaupunkia kohti.
Meilläkinhän oli kerran se Ranskasta lähtenyt kone, johon ei saatu yhteyttä. Ranska lähetti oitis hävittäjät viereen saattamaan. Onneksi oli vain vikaa yhteydessä koneeseen.
Justiinsa joo.