Petin miestäni ja nyt en saa poistua koko talosta
ilman miestä. Ei puhettakaan että lähtisin lenkille, kauppaan, kirjastoon jne. Mikä on tietysti ihan ymmärrettävää mut masentaa ja tylsistyttää tää yksin kotona olo vaikka itteenihän mä saan syyttää :(
Kommentit (25)
Ei toisen liikkumavapautta saa tuolla tavoin rajoittaa vaikka on pettänyt.
Pariterapiaan mars jos haluatte suhdettanne jatkaa. En suostuisi olemaan kotona tilanteessasi.
Olisit hoitanut pettämisen siististi jälkiä jättämättä. Pettämistä ei kannata kertoa toilselle se on taakan siirtämistä pois itseltä ja mielipahan tuottamista. Suurin osa pettäjistä ei jää koskaan kiinni. Tarvitaan sissin taitoja sanoi yksi seksikumppanini kauan sitten. Hän oli saanut armeijassa sissikoulutuksen.
Itse olen pettänyt lukuisia kertoja useiden kumppanien kanssa ja kertaakaan en ole jäänyt kiinni. Pelisäännöt selviksi, pelkkää seksiä. Jos rakastuu niin silloin pitää kuitenkin kuolettaa tunteet joko lopettaa suhde tai jatkaa sitä mutta salassa. Kotona pitää ponnistella niin ettei kumppani huomaa mitään. Tarvitaan hyviä näyttelijänlahjoja - itselleni kuuluisi Oscar.
Tuttava mies petti vaimoaan (ei suomalaissyntyinen). Rangaistukseksi mies joutui panemaan vaimoaan neljä kertaa päivässä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:12"]
Ei todellakaan ole miehelläsi mitään oikeutta tehdä noin! Ihme kommentteja täällä. Jotenkin en ihmettele että petit..
[/quote]
ei ole totta! miten voikin ihmisten reaktiot vaihdella näin rajusti. miten se aina kääntyykin naisen hyväksi oli tilann mikä tahansa. mies pettää, nainen on parka. nainen pettää, nainen on edelleen parka. mitäpä jos mies olisi pettänyt ja nainen pitäisi tätä silmällä tällä tavoin. jälleen vain ja ainoastaan oikein. kun mies pitää pettäjänaista silmällä, niin voi kamala, onpa törkeää, en ihmettele yhtään että petit alunperinkään.
Kyllä minä vastustan toisen vapauden rajoittamista ihan molemmilla sukupuolilla.
Erolla. Eihän tuossa suhteessa ole mitään mieltä.