Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panettaa koko ajan

Vierailija
21.05.2014 |

Mikä ihme mulla on, kun panettaa koko ajan! Voisin nussia monta kertaa päivässä, jos vain saisin tilaisuuden. Tuijotan kans kiimasesti kaikkia vähänkin pantavia miehiä niin töissä, harrastuksissa, kun kadulla yms. Mies panee minua ainakin kerran päivässä, yleensä illalla, mutta tuntuu ettei se riitä mihinkään. Koko ajan on pimpsa märkä ja ajatukset pyörii seksin ympärillä. Nyt keväällä tämä siis paheni tälläseksi. Talvella vielä pari panoa päivässä ja sain olla ajatuksilta rauhassa. Runkatakkaan en koko ajan jaksais.  Antakaa neuvoja mitä teen!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin vuosi sitten miehestäni( yhdessä lähes 10 vuotta).

Suhteemme aikana seksiä oli keskimäärin 2krt vuodessa, vaikka itse haluaisin päivittäin. Lopulta sydän särkyneenä väsyin odottamaan luvattua muutosta asiaan. Olen siis jo tottunut tähän kiduttavaan odotteluun, joka ei silti ole lähelläkään sitä kidutusta kuin pihtaavat rakkaan viereen nukahtaminen. Myös masturbointi oli kiellettyä hänen seurassaan, nyt saan sentään runkata vaikka koko illan, kun lapsi on mennyt nukkumaan, ja olen kiitollinen siitäkin. Ja kyllä, naisetkin runkkaavat, masturboinut vetävät käteen jne.

Vierailija
22/27 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kevättä kaikille runkkareille täällä! <3

Vierailija
24/27 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Sunkin kroppa aloitti kevään aikaisin!

Minun mieheltä saa max kerran viikossa ja tekisi mieli vaikka kerran tunnissa. Veikkaan, että ensi viikonloppuna jos joku tarpeeksi hyvännäköinen ja -kroppainen tulee lepertelemään, lähden mukaan. Pahinta tässä on, että niitä tilaisuuksia varmasti tulee ja selvinpäinkin itsehillintäni on tässä tilassa aika nolla..

Vierailija
25/27 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Sunkin kroppa aloitti kevään aikaisin!

Minun mieheltä saa max kerran viikossa ja tekisi mieli vaikka kerran tunnissa. Veikkaan, että ensi viikonloppuna jos joku tarpeeksi hyvännäköinen ja -kroppainen tulee lepertelemään, lähden mukaan. Pahinta tässä on, että niitä tilaisuuksia varmasti tulee ja selvinpäinkin itsehillintäni on tässä tilassa aika nolla..

Menkää seksuaaliterapiaan? ei se pettämällä parane halusi, päinvastoin, pää jää vetäjän käteen. Nyt vedät käteen niin maan penteleesti ja sitten vedät sen miehesi juttelemaan kun ei pimpsa maistu.

T. minä tiedän kyllä

Vierailija
26/27 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nykyisin naisystävä, joka haluaa enemmän kuin minä. Nautin hänen halustaan ja alistun mielellään pantavaksi. Aina en pysty mutta sitten esim. Sormetan orkun hänelle. Arvostan hänen seksuaalisuuttaan kovasti varsinkin kun olin vuosia suhteessa, jossa nainen osoitti vain vähäistä kiinnostusta seksiä kohtaan.

Nussikaa - ja tyydyttäkää itseänne naiset! Olette ihania.

Vierailija
27/27 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu kasvaa koko ajan kevään edetessä ja on huipussaan juhannuksen tienoilla. Esimerkiksi pyöräily normaaliin tapaan on lähes täysin mahotonta. Tulee hierottua pildeen satulaan koko ajan polkiessa eikä se varnaan ole kaikille soveliasta katsottavaa. Viime kesänäkin yksi autoileva mies rysäytti valotolppaan ohi ajaessaan.

Lämpimillä keleillä en pidä housuja hameen alla, et voin helposti vilautella miehille. Musta on tosi kiihottavaa härnätä heitä.

Ihanaa, kun tulee taas kesä ja voi paneskella luonnossakin. Puskia saisi kaupungeissa olla enemmän. Pusikoista on kiva houkutella ohikulkevia pantavan oloisia nuoriamiehiä pikapanolle kuin seireeni ikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan