Mikä asia oli, kun viimeksi avasit oven tuntemattomalle?
Kommentit (30)
Torin kautta myydyn lastentarvikkeen ostajat soittivat ovikelloa. Tiesin odottaa, että tulee sinä iltana, mutta tuntematon tyyppi silti.
vuokraisäntä tuli tsekkaamaan ongelmaa josta olin valittanut aikaisemmin. sitä ennen joku esiteini erehtyi ovesta kun oli kaveriaan hakemassa ulos..muita oven kolkuttelijoita ei ole ollut. itse kävin naapurilla rimpauttamassa kun halusin lainata sähkövispilää kun oma teki pänät kesken leipomisen.
Naapurin narkkari kävi pummimassa tupakkaa.
Olin raskaana, joten jäi hältä rööki saamatta. Muutettiin pois 1kk tämän jälkeen...
Eikä ollut edes kaupungin vuokra-asunto!
No eilen kävi joku perhe oven takana, olivat erehtyneet ovesta, naapuriin menossa. Ja melkein joka päivä avaan oven, vaikka ei tulija ei ole tiedossa. Yleensä on lasten kavereita tai joku lapsista (avain unohtunut) tai lasten isä.
Joku mies seisoi mykkänä ja piti jotain pientä lappua edessään. Mitään sanomatta pudistin päätäni ja laitoin oven kiinni. Siirtyi seuraavalle ovelle.
Naapuri tuli kysymään olenko menossa yhtiökokoukseen. Antoi valtakirjan.
Täällä kans oli muka mykkä joku romanikerjäläinen. Sitä ennen jehova, sitä ennen toinen mykkä likainen kerjäläinen, sitä ennen mykkä likainen joku taulumyyjä. Toissani olen ajatellut lopettaa oven avaamisen, kun tuossa on tämän vuoden yllätysvieraat...
Jehovan todistajat käväisivät tuomassa jotain lehtiä. :]
Äsken mulle tuotiin paketti (jota tosin tiesin odottaa), edellinen "odottamaton" ovikellonsoitto taisi tulla naapurilta joka lainasi ruuvimeisseliä. Ihan täysin tuntemattomia ja odottamattomia ovinkellonsoittajia täällä ei ole tainnut käydäkään.
Pääsiäisen tienoolla viimeksi oven avasin kun ovikello soi.
Siellä oli yksi vanhemoi Jehova-rouva, oka tuli kutsumaan mua johonki Pääsiaiseen liittyvään tapahtumaansa :P Mua hermostutti koko tilanne joten hymyilin (tiiätteks, hermostuneena tulee semmosta epävarmaa "virnuilua") joten rouva sitten tokas että mikä mua naurattaa. Alko saarnata että tää on vakava juttu. Ja yritin selitellä että naurattaa kun koirani pitää niin kovaa metakkaa kun tulee vieraita... nappasin kutsun käteeni ja suljin oven.
Yleensä en avaa noille ovea jo sen takia että koirani haukkuu vieraiden tullen, joten haluun välttää turhia vierailuja... mutta nyt hämäs ku ovisilmästä kattoessa hän oli yksin liikenteessä (eikö ne normaalisti kulje pareittain :D)...