Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettajan toive

Vierailija
21.05.2014 |

Olen kyllä nyt hoitovapaalla. Mutta olen tehnyt opettajan töitä n. 10 vuotta. Vilpitön toive  vanhemmille, kun taas kerran opettajien lahjat ovat keskustelunaiheina.

Ei servettejä, ei kynttilöitä, ei hauskoja kiroileva siili-mukeja. Toki ne kivoja on, mutta miettikääpä sitä, että töitä tekee monta kymmentä vuotta ja kaksi kertaa vuodessa tulee läjä servettejä ja pikku krääsää, minne ne laittaa.

Lahjoja en tarvitse, mutta jos haluatte antaa, niin jotain helposti hävitettävää: Viiniä, syötävää, lahjakortti kahdelle kahvioon. Sellaista, mitä ei tarvitse säilyttää ja mikä harmittaa hävittää, koska kaappitilaa ei yksinkertaisesti ole.

Paras lahja toki on hyvinkäyttäytyvä oppilas.

Ope, hoitovapaalla.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 09:56"]

Omena varmaan jees

[/quote]

Mieluummin omasta puusta, eli sopinee jouluksi paremmin.

Ymmärrän hyvin aloittajan ja monen muun opettajan tuskastumisen krääsään. Silloin se vielä menee, jos vain pari-kolme lasta luokasta tuo jotain kräsää, mutta kiitos vaan, liika on liikaa.

Vierailija
2/58 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 09:08"]Useimmat normaaleilla köyöstavoilla varustetut ihmiset käyttää ne servietit grillibileisdä kesän aikana ja kokevat ne helposti hävitettäviksi. Mut sama se, mä en koskaan ole ymmärtänyt, miksi opettajia pitäisi jotenkin lahjoa siitä, etttä juuri ja juuri tekevät työnsä, joten itse en anna mitään.