Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia tyylimokia olet bongannut nyt säiden lämmettyä?

Vierailija
21.05.2014 |

Toppi, minkä alta näkyy eriväriset rintsikan olkaimet. :-X

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen kolmekymppinen kauhistelee kans niitä pakarat paljastavia shortseja sekä legginsejä lyhyen paidan kanssa. Sen sijaan minusta legginseissä hameen tai mekon kanssa ei ole mitään vikaa, converset näyttää aina hyvältä arkipukeutumisessa ja topin alta näkyvät rintaliivien olkaimet ei ole kauhistus.

Vierailija
62/81 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoiset ihmiset ilman rusketusta ängettynä minimini pöksyihin paljastaen karvat ja verisuodet jaloissa. Hyvänä plussana ne kainalokarvatkin on unohtunut ajella joten nekin vilahtelee topissa jossa on hikiset keltaiset jäljet..

ylipäänsä naiset jotka laittavat liian pieniä vaatteita ja ne selkä ja jenkkakahvat muotoutuu selkeästi .. Hyrrr.. Kylmiäväreitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 18:32"]

Minä itse asiassa näin jo erään stay upeilla ja lyhyellä hameella varustetun tytön...

[/quote]

Ei hitto. Miksen minä näe koskaan tuollaista. Alkaisin kyllä kuolaamaan.

Vierailija
64/81 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhantärkeä kommentointi toisten ihmisten vaatteista.

Vierailija
65/81 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsit kirjoitettuna ilman kolmatta geetä. Se, että viisisataa törppöä kirjoittaa sen väärin, ei tee siitä yhtään oikeampaa.

Vierailija
66/81 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 18:33"]

Tällainen kolmekymppinen kauhistelee kans niitä pakarat paljastavia shortseja sekä legginsejä lyhyen paidan kanssa. Sen sijaan minusta legginseissä hameen tai mekon kanssa ei ole mitään vikaa, converset näyttää aina hyvältä arkipukeutumisessa ja topin alta näkyvät rintaliivien olkaimet ei ole kauhistus.

[/quote]

Tällainen kakskymppinen kauhistelee samaa perseenvilkkumistrendiä. Kovin nuorilta vielä näyttävät kyseisten pöksyjen kantajat.

Vierailija
67/81 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:37"]

Miniminisortsien alta pilkottavat reippaasti näkyvissä olevat pakaranpuolikkaat pariinkin kertaan. Mautonta. Mautonta. Mautonta. Ja erään, jonka minisortsit olivat yhtä tiukat ja samaa kokoluokkaa kuin omat pikkarini, joita itse käytän vaatetukseni alla kuukautisten aikaan. Mitä ne jotkut nuoret naiset oikein aattelee pukeutuessaan kaupungille siten?

[/quote]

Täytyy sanoa, että näin miehenä se ei kyllä haittaa yhtään.

[/quote]

Toivottavasti kerrot näin myös tyttärellesi

Vierailija
68/81 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:54"]Sori, ei oo varaa ostaa joka topille mätsääviä liivejä :(

[/quote]

Mä ratkaisin tuon ongelman sillä, että en omista enää muita, kuin mustia vaatteita. Kaikki mätsää \o/

Vierailija
69/81 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehille vielä: Suosittelen käyttämään kuumilla keleillä oikein reippaasti sitä Axea tai Rexonaa. Ja suihkussa vähintään se pari kertaa vrk. Vaikeaa ilmeisesti olla sisäsiisti ja ilman kitkeränkatkeraa pissa-aromia ilmassa, mutta yrittäkää edes. t. 48

Vierailija
70/81 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 19:22"]

Ja miehille vielä: Suosittelen käyttämään kuumilla keleillä oikein reippaasti sitä Axea tai Rexonaa. Ja suihkussa vähintään se pari kertaa vrk. Vaikeaa ilmeisesti olla sisäsiisti ja ilman kitkeränkatkeraa pissa-aromia ilmassa, mutta yrittäkää edes. t. 48

[/quote]

Neuvoisin enemmänkin: Käykää suihkussa ja peskää vaatteenne!!!!!!!!!!!!!!!!!

Myyjänä on kesäisin aivan helvettiä kun noin 60% miehistä haisee aivan järkyttävälle. Haju on lähes sitä luokkaa, että luulisi kaverilla olevan paskat housussa.

Kun ei peseydytä, eikä vaihdeta vaatteita ja hikoillaan kun siat, niin haju on kammottava.

Kun näitä epeleitä sitten tulee kokonainen jono kassalla, niin pahoinvointi on taattu. Oksennus ei ole kaukana.

Vierailija
71/81 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 19:22"]

[/quote]

molemmat niin axe ja reksona on kyllä niin hyöteismyrkkyä että ei sellasen lähellä voi olla!! Ne on ihan järkyttävän hajusia KAIKKI!

Jos kuitenkin panostais vähän laadukkaampaan..

Vierailija
72/81 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänlaisia. Paitsi no joo, alipukeutuneet (siis about bikineissä kuljeskelevat) nuoret kaupungilla. Tosin taisin itse olla teininä samanlainen, mutta nyt tajuaa, miten karsealta se näyttää :P

Vierailija
73/81 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 17:26"]

Mitä mautonta on legginseissä ja farkkuhameessa? En itse käytä noin, mutta kiinnostaa että  mikä siinä mättää?

[/quote]

omastasta mielestäni se ei näytä hyvältä siksi, että se jotenki pätkii jalat,

[/quote]

Mitä välliä sinun mielipiteelläsi on, jos käyttäjä itse pitää vaatteistaan? Voit kääntää katseesi sekunnin sadasosassa toiseen suuntaan.

Vierailija
74/81 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 17:34"]Tänään näin juuri sellaiset sukkahousunohuet legginsit/lyhyt paita-yhdistelmän. Henkilö ajoi polkupyörällä edelläni, ja niiden legginsien alla hänellä oli string-pikkuhousut. Näin meillä Joensuussa. 

[/quote]

Mä näin tänään Joensuussa niin lyhyet shortsit että pyllyposket näkyi kun tyttönen ajoi pyörällä. Täällä on nähty myös kamelinvarvas... ! Wellcome to Joensuu.

Vierailija
75/81 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 17:34"]Tänään näin juuri sellaiset sukkahousunohuet legginsit/lyhyt paita-yhdistelmän. Henkilö ajoi polkupyörällä edelläni, ja niiden legginsien alla hänellä oli string-pikkuhousut. Näin meillä Joensuussa. 

[/quote]

Mä näin tänään Joensuussa niin lyhyet shortsit että pyllyposket näkyi kun tyttönen ajoi pyörällä. Täällä on nähty myös kamelinvarvas... ! Wellcome to Joensuu.

[/quote]

Joo, kyllä täällä Joensuussa näkyi useampi nyrpeä täti tänäänkin. Heidän vaatetustaan en pannut merkille.

Vierailija
76/81 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JONKA!!!!!!

Vierailija
77/81 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä crocsit paljaissa jaloissa eskari-info-tilaisuudessa. :-O

Vierailija
78/81 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 01:20"]JONKA!!!!!!

[/quote]

Mihin väliin se nyt taas pitäisi tunkasta?? Ei sovi mihinkään.

Ap

Vierailija
79/81 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjemittaisia legginsejä. Paljon.

Vierailija
80/81 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen  väärin otsikoitu! Pitäisi olla: "Millaisia tyylivirheitä olet havainnut nyt säiden lämmettyä?".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi