Minkälaisia tyylimokia olet bongannut nyt säiden lämmettyä?
Toppi, minkä alta näkyy eriväriset rintsikan olkaimet. :-X
Kommentit (81)
Sori, ei oo varaa ostaa joka topille mätsääviä liivejä :(
Sukkahousunohuet legginssit ja lyhyt (=ei peitä takapuolta ollenkaan) paita.
Odotan koska on ok kävellä stay-upeissa, alkkareissa ja lyhyessä t-paidassa.
Minifarkkushortsit ja karseat kanannahkan väriset läskireidet joissa raskausarpia ja jotain muitakin jälkiä sekä toppi jonka alta näkyy eriväriset rintsikoiden olkaimet. Peilissä näin, useampana päivänä.
No yhdelläkin oli housut ja paita kenkien kanssa - huh huh!
Mä oon se, joka kulkee kamalissa paksuissa mustissa leggareissa tuolla pitkin maita ja mantuja :D olen siivooja ja käytän niitä työhousuina (työpaita peittää perseen), työpaikalla ei vaatteidenvaihtomahdollisuutta.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:54"]
[/quote]Ehkä ei kannattaisi ostaa toppeja, jotka eivät peitä rintsikoita.
Miksi ap:n mielestä eriväriset rintsikat olisi tyylimoka. Päinvastoin. Kivaa väriä vaatetukseen, olettaen että rintsikat on kauniit eikä jotkut likaiset, värjääntyneet jne
Ankean harmaat löysät caprit, paskanruskea trikoopaita ja ruskeat terveyssandaalit. Ei näin.
legginsithän imartelevat hoikkia jalkoja. Mitä niitä peittelemään?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:57"]
[/quote]
miten naruolkaiminen toppi voisi peittää rintsikan olkaimet? Ei niiden näkymisessä ole mitään ihmeellistä. Olet nyt vähän jäljessä nykymuodista
Valkoiset pohjemittaiset leggingsit farkkuminihameen kanssa.
Tuubitopit ja tavalliset rintaliivit. Ps. Niiden painijanselkätoppien kanssa voi rintsikoiden olkaimet laittaa ristiin tai jos ei eivät irtoa niin kiinnittää sellaisella euron maksavalla muoviosalla yhteen selästä, niin eivät vilku... Minusta tuo on lähes sama asia kuin kulkisi alushousut näkyvissä.
Suomalaisilla naisilla (usein, ei aina!!) ja nuorilla lähtee tyylitaju jonnekin kun kesä tulee. Aivan järkyttävää katseltavaa oli eilenkin kaupungilla varsinkin:
Vilauttelut (perse, tissit...) ja läpinäkyvät paidat/hameet
Ylipainoisilla makkarankuoret ja jäätävät minarit ja mikroshortsit. usein ylipainoiset vielä tunkee ne tissit tiskiin niin, että keneltäkään ei jää huomaamatta niitä TISSEJÄ!
Rintaliivien olkaimet näkyy topin alta näin
http://marionberrystyle.com/wp-content/uploads/2013/08/racerback.jpg
Aika tehokkaasti pilaa tuollaisen topin idean.
Ja ei, ei tartte ostaa erikseen uusia kalliita rintaliivejä, näillä pärjää
27, pelastit just selkärankapotilaan elämän. Mistä noita muovijuttuja saa?
Tarkoitatko niitä rintaliivilisukkeita joilla kurotaan olkaimia? Esim. Lindexiltä, ja käsittääkseni aika yleisesti muualtakin (varmaan löytyy esim. Sokos, Stocka, KappAhl, rintaliiviliikkeet?).
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 17:00"]
27, pelastit just selkärankapotilaan elämän. Mistä noita muovijuttuja saa?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 01:19"]Toppi, minkä alta näkyy eriväriset rintsikan olkaimet. :-X
[/quote]
Mä valkkaan rintsikat tarkotuksella eri väriseksi jos olkaimet näkyy. Mutta farkkuhame-caprileggins yhdistelmä korokepohja-sandaaleilla bongattu, mauton. Mikroshortsit ja yli-iso paitis - yhdistelmä, mauton. Kevyt kesämekko ja olalla iso tum.ruskea "talvilaukku", mauton.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:57"]
[/quote]
miten naruolkaiminen toppi voisi peittää rintsikan olkaimet? Ei niiden näkymisessä ole mitään ihmeellistä. Olet nyt vähän jäljessä nykymuodista
[/quote]Naruolkaintopit ritsikoiden kanssa eivät ole nykymuotia, enemmän jotain ysäriä tai 2000-luvun alkua...
Sukkahousunohuet legginssit ja lyhyt (=ei peitä takapuolta ollenkaan) paita.
Odotan koska on ok kävellä stay-upeissa, alkkareissa ja lyhyessä t-paidassa.[/quote]J
Joo, mä en myöskään ymmärrä noita sukkahousun ohuita leggareita liian lyhyen paidan kans. En siltikään että olen ilmeisesti kamala ilmestys itse käyttäessäni legginsejä edelleen. En välttämättä usein, mutta käytän kuitenkin. Sukkahousuja en tykkää pitää, ohuitakaan koska onnistun saamaan ne helposti rikki ja mulla on kalpean kirjava iho jaloissa, joten jotenkin ne on peitettävä jos hametta tai tietynlaista mekkoa pidän. En jaksa paahtua farkuisskaan jos on 30 lämmintä.
Totuus siis mun legginsien käytöstä on se, että yritän säästää teidän kanssasisarien silmiä olemalla paljastamatta liikaa, mutta kuitenkin pukeutumalla kelin mukaan. Sorry jos ette kestä, näin teen jatkossakin.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:37"]
Miniminisortsien alta pilkottavat reippaasti näkyvissä olevat pakaranpuolikkaat pariinkin kertaan. Mautonta. Mautonta. Mautonta. Ja erään, jonka minisortsit olivat yhtä tiukat ja samaa kokoluokkaa kuin omat pikkarini, joita itse käytän vaatetukseni alla kuukautisten aikaan. Mitä ne jotkut nuoret naiset oikein aattelee pukeutuessaan kaupungille siten?
[/quote]
Täytyy sanoa, että näin miehenä se ei kyllä haittaa yhtään.