Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pääsin vahingossa mieheni fb-tilille

Vierailija
20.05.2014 |

Olin koneella vähän tylsistyneenä ja aloin jostain syystä vitsillä kokeilla miehen fb-tilin salasanoja. Kirjottelin kaikkea mitä se voisi olla miehen kiinnostusten perusteella ja yhtäkkiä oon sisässä miehen facebookissa :O Yksi arvaus menikin sit ihan oikein. Jos vähän nyt kurkistan täällä kun ollaan...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä akka

Vierailija
2/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro meillekin jos pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen joillain naispuolisilla kavereilla näkyy olevan vähän ihmeellisiä juttuja seinillään. En tiedä näistä naisista edes kolmasosaa! Mikä idea on 30-45-vuotiailla naisilla jakaa jotain naurettavia mietelauseita? Tai kuvailla naamaansa tai varpaitaan viidestä eri kuvakulmasta. On näköjään luppoaikaa.

t. ap, jota vähän naurattaa

Vierailija
4/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kävi katsoo kanssa. Pistin "ukon seinälle" kun huomasin miehen käyneen. Jokainen kirjautuminen, klikkaus kirjautuu luettavaksi.

Vierailija
5/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerron jos löytyy pettämisestä merkkejä :S

ap

Vierailija
6/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti mikä ääliö. Nyt kirjaudut sieltä ulos, kerrot miehellesi mitä tuli tehtyä ja pyydät vaihtamaan salasanaa. Ja sitten läimäytät itseäsi oikein kunnolla.

Vierailija
7/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteluissa ei ainakaan vielä ole mitään kummallista löytynyt. Perusrupattelua lähinnä.

ap

Vierailija
8/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tämmönen ketju. Kohta ap vauhkoaa täällä pettämisestä, kun huomaa että ukko on tykännyt jonkun saman naisen naamakuvasta pari kertaa tai joku nainen on linkittänyt sen seinälle arkihaasteen jossa on kuva makuuhuoneesta.... *hakee popparia*

Vierailija
9/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUST JOO! Nyt sit tää... Joku naisista on laittanut miehen seinälle ystävänpäivänä jonkun nallekuvan jossa on "runo" heidän työporukastaan. Mä en ole koskaan nähnyt miehen seinällä tätä linkkiä, ja miehellä lukee linkin kulmassa "mukautettu". Eli on sit pitänyt piilottaa multa toi nallejuttu??

ap

Vierailija
10/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua miehen tykkäilyt haittaa. Näköjään tykkäillyt ihan normaaleista kuvista. Ei siinä mitään.

ap

Vierailija
11/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt heti ulos sieltä. Ei kuulu sulle.

Vierailija
12/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 00:00"]

JUST JOO! Nyt sit tää... Joku naisista on laittanut miehen seinälle ystävänpäivänä jonkun nallekuvan jossa on "runo" heidän työporukastaan. Mä en ole koskaan nähnyt miehen seinällä tätä linkkiä, ja miehellä lukee linkin kulmassa "mukautettu". Eli on sit pitänyt piilottaa multa toi nallejuttu??

ap

[/quote]

Hei oot luvatta sen facebookissa tällä hetkellä. En ihmettele ton nalle-jutun piilottamista yhtään, vaikutat vainoharhaiselta :D

Vierailija
13/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro lisää!!

Vierailija
14/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?! Etkö sä itse  sitten ole fb:ssa vai onko miehesi piilottanut sinulta kaiken (tykkäämiset, seinänsä jne.) ja jos on, niin MIKSI? Mikä sellainen parisuhde on, että blokkaa fb:ssa puolisonsa??

Vierailija
15/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaaah... Kaipa sitä joutaa kirjautumaan ulos. Ei mitään kovin jännää ollut. Lähinnä toi nallejuttu ihmetytti. Okei, kirjauduin ulos NYT! Onko hyvä?

ap

Vierailija
16/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on suhde.

Vierailija
17/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 00:06"]

Häh?! Etkö sä itse  sitten ole fb:ssa vai onko miehesi piilottanut sinulta kaiken (tykkäämiset, seinänsä jne.) ja jos on, niin MIKSI? Mikä sellainen parisuhde on, että blokkaa fb:ssa puolisonsa??

[/quote]

Oon mä facebookissa ja mieheni kavereissa. Ei ole piilotellut minulta muuta. Uutena juttuna tuli toi nallejuttu. Ilmeisesti pelkästään sen linkin laittanut multa piiloon :(

ap

Vierailija
18/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja ap:llä on selvästi eri käsitykset vahingoista. Jotenkin en näe vahinkona sitä että järjestelmällisesti naputtelee salasanakohtaan miehen tykkäämiä asioita ja murtautuu toisen fb tilille..

Vierailija
19/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoitko privaviestit? Eihän nyt seinältä mitään outoa löydy. Hölömö.

Vierailija
20/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa todellinen vahinko...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä