pääsin vahingossa mieheni fb-tilille
Olin koneella vähän tylsistyneenä ja aloin jostain syystä vitsillä kokeilla miehen fb-tilin salasanoja. Kirjottelin kaikkea mitä se voisi olla miehen kiinnostusten perusteella ja yhtäkkiä oon sisässä miehen facebookissa :O Yksi arvaus menikin sit ihan oikein. Jos vähän nyt kurkistan täällä kun ollaan...
Kommentit (31)
Miehen joillain naispuolisilla kavereilla näkyy olevan vähän ihmeellisiä juttuja seinillään. En tiedä näistä naisista edes kolmasosaa! Mikä idea on 30-45-vuotiailla naisilla jakaa jotain naurettavia mietelauseita? Tai kuvailla naamaansa tai varpaitaan viidestä eri kuvakulmasta. On näköjään luppoaikaa.
t. ap, jota vähän naurattaa
Mun mies kävi katsoo kanssa. Pistin "ukon seinälle" kun huomasin miehen käyneen. Jokainen kirjautuminen, klikkaus kirjautuu luettavaksi.
Joo, kerron jos löytyy pettämisestä merkkejä :S
ap
Helvetti mikä ääliö. Nyt kirjaudut sieltä ulos, kerrot miehellesi mitä tuli tehtyä ja pyydät vaihtamaan salasanaa. Ja sitten läimäytät itseäsi oikein kunnolla.
Keskusteluissa ei ainakaan vielä ole mitään kummallista löytynyt. Perusrupattelua lähinnä.
ap
Vai tämmönen ketju. Kohta ap vauhkoaa täällä pettämisestä, kun huomaa että ukko on tykännyt jonkun saman naisen naamakuvasta pari kertaa tai joku nainen on linkittänyt sen seinälle arkihaasteen jossa on kuva makuuhuoneesta.... *hakee popparia*
JUST JOO! Nyt sit tää... Joku naisista on laittanut miehen seinälle ystävänpäivänä jonkun nallekuvan jossa on "runo" heidän työporukastaan. Mä en ole koskaan nähnyt miehen seinällä tätä linkkiä, ja miehellä lukee linkin kulmassa "mukautettu". Eli on sit pitänyt piilottaa multa toi nallejuttu??
ap
Ei mua miehen tykkäilyt haittaa. Näköjään tykkäillyt ihan normaaleista kuvista. Ei siinä mitään.
ap
Ap, nyt heti ulos sieltä. Ei kuulu sulle.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 00:00"]
JUST JOO! Nyt sit tää... Joku naisista on laittanut miehen seinälle ystävänpäivänä jonkun nallekuvan jossa on "runo" heidän työporukastaan. Mä en ole koskaan nähnyt miehen seinällä tätä linkkiä, ja miehellä lukee linkin kulmassa "mukautettu". Eli on sit pitänyt piilottaa multa toi nallejuttu??
ap
[/quote]
Hei oot luvatta sen facebookissa tällä hetkellä. En ihmettele ton nalle-jutun piilottamista yhtään, vaikutat vainoharhaiselta :D
Häh?! Etkö sä itse sitten ole fb:ssa vai onko miehesi piilottanut sinulta kaiken (tykkäämiset, seinänsä jne.) ja jos on, niin MIKSI? Mikä sellainen parisuhde on, että blokkaa fb:ssa puolisonsa??
Plaaah... Kaipa sitä joutaa kirjautumaan ulos. Ei mitään kovin jännää ollut. Lähinnä toi nallejuttu ihmetytti. Okei, kirjauduin ulos NYT! Onko hyvä?
ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 00:06"]
Häh?! Etkö sä itse sitten ole fb:ssa vai onko miehesi piilottanut sinulta kaiken (tykkäämiset, seinänsä jne.) ja jos on, niin MIKSI? Mikä sellainen parisuhde on, että blokkaa fb:ssa puolisonsa??
[/quote]
Oon mä facebookissa ja mieheni kavereissa. Ei ole piilotellut minulta muuta. Uutena juttuna tuli toi nallejuttu. Ilmeisesti pelkästään sen linkin laittanut multa piiloon :(
ap
Minulla ja ap:llä on selvästi eri käsitykset vahingoista. Jotenkin en näe vahinkona sitä että järjestelmällisesti naputtelee salasanakohtaan miehen tykkäämiä asioita ja murtautuu toisen fb tilille..
Katoitko privaviestit? Eihän nyt seinältä mitään outoa löydy. Hölömö.
Hirveä akka