Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pääsin vahingossa mieheni fb-tilille

Vierailija
20.05.2014 |

Olin koneella vähän tylsistyneenä ja aloin jostain syystä vitsillä kokeilla miehen fb-tilin salasanoja. Kirjottelin kaikkea mitä se voisi olla miehen kiinnostusten perusteella ja yhtäkkiä oon sisässä miehen facebookissa :O Yksi arvaus menikin sit ihan oikein. Jos vähän nyt kurkistan täällä kun ollaan...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 00:06"]

Plaaah... Kaipa sitä joutaa kirjautumaan ulos. Ei mitään kovin jännää ollut. Lähinnä toi nallejuttu ihmetytti. Okei, kirjauduin ulos NYT! Onko hyvä?

ap

[/quote]

No niin, sitten voitkin siirtyä kohtiin B ja C.

B) Mietit miltä tuntuisi, jos miehesi olisi tehnyt saman.

C) Kerrot miehelle tekosistasi.

Vierailija
22/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin totta kai myös viestiboxin. Siellä ei oikein ollut mitään ihmeellistä. Jotain työ- ja kahvakuulajorinoita. Ei jaksanut lukea. Muutaman naisen kanssa jotain kuulumistenvaihtoa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 00:12"]

Plaaah... Kaipa sitä joutaa kirjautumaan ulos. Ei mitään kovin jännää ollut. Lähinnä toi nallejuttu ihmetytti. Okei, kirjauduin ulos NYT! Onko hyvä?

ap

[/quote]

No niin, sitten voitkin siirtyä kohtiin B ja C.

B) Mietit miltä tuntuisi, jos miehesi olisi tehnyt saman.

C) Kerrot miehelle tekosistasi.

[/quote]

Mun oma facebook on usein auki, ja mies saattaa joskus istahtaa vähäks aikaa koneelleni jos ei ole avannut omaansa. Se on saattanut hyvinkin lukee mun facebookia, mut mulla ei oo juuri salattavaa.

Ja joo, on kyllä vahinko päästä toisen tilille, jos niin onnettoman arvattavan salasanan laittaa...

ap

Vierailija
24/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö toimintaasi moraalisena ja oikeutettuna?

Vierailija
25/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä tehnyt ihan oikein. Mut en sentäs käyttänyt tiliä vääriin tarkoituksiin, kuten poistellut hänen kavereitaan, estellyt ketään tai muuta vastaavaa.

ap

Vierailija
26/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sellainen parisuhde on, että blokkaa fb:ssa puolisonsa??

[/quote]

Sellainen, jossa sairaalloisen mustasukkainen kumppani murtautuu toisen fb-tilille ja itkee av:lle jostain nallekuvista.

Vierailija
27/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit menny sen profiilissa Näytä toimintaloki- toimintaan, siellä näkyy kaikki tykkäykset ja kaikki mitä se siellä facessa on tehny ja ketä käynyt kyttäämässä Facessa :)

Vierailija
28/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 00:00"]

JUST JOO! Nyt sit tää... Joku naisista on laittanut miehen seinälle ystävänpäivänä jonkun nallekuvan jossa on "runo" heidän työporukastaan. Mä en ole koskaan nähnyt miehen seinällä tätä linkkiä, ja miehellä lukee linkin kulmassa "mukautettu". Eli on sit pitänyt piilottaa multa toi nallejuttu??

ap

[/quote]

Kai idiootti tiesit, että sen nallekuvan postaaja on jo alunperin voinut laittaa sen näkymään vain tietyille ihmisille. Eli todennäköisesti vain heidän työporukkansa jäsenille.

Ja AP on kyllä säälittävin mahdollinen ihminen vähään aikaan johon on tällä palstalla tullut törmättyä.

Vierailija
29/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 00:23"]

En ehkä tehnyt ihan oikein. Mut en sentäs käyttänyt tiliä vääriin tarkoituksiin, kuten poistellut hänen kavereitaan, estellyt ketään tai muuta vastaavaa.

ap

[/quote]

Se nyt vielä puuttuisi, että olisit poistanut tai estänyt kavereita! Teit väärin jo siinä, kun tietoisesti murtauduit puolisosi tilille. Häpeäisit.

Vierailija
30/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne toimintalokiin mä meninkin. Näin sieltä että ihan normaaleista kuvista oli tykkäillyt.

ap

Vierailija
31/31 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko siihen fb:n ''näytä miten kaveri näkee sivuni'' systeemiin muuten oikeasti luottaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi