Mies pesee itsensä KÄDELLÄ
Eli tuli vastaan tosi oksettava paljastus miehestä. Ollaan tapailtu kuukauden verran ja sain selville, ETTÄ
Pesee kädellä itsensä suihkussa. Ei käytä pesusientä tai mitään muutakaan pesuvälinettä. HYI!!!!!!!!!
Kommentit (36)
Minä pesen itseni aina kirveellä.
-uros
Eikös se ole hyvä, että pesee ja oletkos tullut ajatelleeksi minkälainen bakteeripesä tuollainen sieni on?
Niin minäkin saippuoin märkää vartaloani kädellä ja nestemäisellä saippualla. Liukuu hyvin. Sienissä muhii kaiken maailman pöpöt, se on yöks.
Ja olen nainen.
Pesusieni kerää bakteerit. Kättä voi pestä hyvin. Ei kai kukaan rassaa takamustaan sienellä ja käytä samaa koko ajan. Joskus myytiin tosin harsomaisia kuivuvia muulle iholle.
Hinkkaan itseäni marsulla raivoisasti.
Totta kai kädellä. Hygieenistä. Älä laita sientä ainakaan pyllyosastoon.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole hyvä, että pesee ja oletkos tullut ajatelleeksi minkälainen bakteeripesä tuollainen sieni on?
tämä, itsekin käytin ennen pesusientä tai sitä verkkopallohärväkettä..ihoni on ollut paremmassa kunnossa ihan käsillä pesten, toki kädelle laitetaan suihkusaippuaa ennen kun pestään iho :D ja sitten vielä huuhdellaankin. Kovin monen iholla kovakourainen hinkkaaminen millään sienillä ei tee hyvää, päin vastoin saattaa rikkoa ihoa ja siitä ne ongelmat sitten alkaa. Peseethän sä kädetkin pelkällä saippualla eikä millään sienellä.
Eksäni pesi juuriharjalla. Nyksä taas pesee patapatalla. Puhtaita ukkoja!
Nyt kerrankin tämä sopii eli:
JÄTÄ SE SIKA!
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää esinahkaa koko mies.
Teräsvillalla kun hankaa niin lähtee satiaisetkin jotka sai maksulliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää esinahkaa koko mies.
xD
Toivottavasti nykypäivänä on sen verran hygieniaosaamista, että kukaan ei käytä mitään pesusientä. Hyi mikä bakteeripesäke.
Ja tiskirättien vaihtaminen riittävän usein on suotavaa. Pyyhkeetkin kuuluu pestä tasaisin väliajoin jne
On siis samanaikaisesti KÄDELLÄ kun pesee itsensä? Jos antaisit välillä seksiä, niin ehkä mies ei sitten olisi noin.
Mun mies pesee vedellä. Ja saippualla.