Thigh gap eli reisirako
Mitä mieltä? Näyttääkö luonnottomalle vai hyvälle? Omistatko itse?
Meillä oli nimittäin parin kaverin kanssa pieni väittely asiasta. Kaveri totesi että jalkani näyttävät ruman anorektisilta tuon rakosen takia. Auts.
Kommentit (54)
Mullakin on reisien välissä rako ja näyttää mun mielestä ihan hyvältä. En näytä anorektiselta, olen kevyt rakenteinen.
Itsellä on, ja eihän sille itse mitään voi koska se riippuu luuston rakenteesta. Ei se mua haittaa, ihan kivan näköistä siihen asti kunnes jalkojeb välissä ei ole metriä tyhjää if you know what I mean :D
Kun jalat vaan avaa tarpeeks levälleen niin kaikilla on thigh gap
Parempi raolla kuin ilman ehdottomasti. Itselläni on sellainen, ollut aina. Rakenteellinen juttu.
Mulla on, en ole oikein mitään mieltä. Ihan luonnollista kun olen pitkä ja hoikka, eipähän hankaudu yhteen. En tosin ymmärrä joidenkin pakkomiellettä saavuttaa sellainen, minusta pulleammatkin reidet ovat oikein kauniita ja naisellisia. Luonnollista hajontaa, ei tarvetta määrittää "parasta" reisityyppiä
Minulla on itselläni ja mielipiteeni on, että evvk.
Mmm... parasta
http://3.bp.blogspot.com/-gijU88RrdP0/UieZQNtU5eI/AAAAAAAALPw/e1pHkoTDGPo/s1600/IMG_1718.JPG
Ei se mistään luuston rakenteesta riipu, eihän ne luut siinä yhteen ota. Riippuu pitkälti rasvakudoksen määrästä sisäreisissä, toinen vaihtoehto jos ihan hillittömät lihakset sillä alueella.
Yleinen väärinkäsityshän on, että vain laihoilla ihmisillä on reisirako. Tämä ei ole totta. Reisirako johtuu reisien muodosta. Minulla on aina ollut, enkä ole ylpeä siitä. Mutta minkäs mahdan. Oli reisirako myös silloin, kun olin normaalipainoinen. Törkeää, että siitäkin jaksetaan ihmisiä haukkua...
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:24"]Ei se mistään luuston rakenteesta riipu, eihän ne luut siinä yhteen ota. Riippuu pitkälti rasvakudoksen määrästä sisäreisissä, toinen vaihtoehto jos ihan hillittömät lihakset sillä alueella.
[/quote]
Minulla on todella leveä lantio(=jalat kaukana toisistaan), pitkät reisiluut ja pieni bmi, rasvan määrä normaali. Joten kyllä se luustokin osittain vaikuttaa asiaan.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:26"]
Yleinen väärinkäsityshän on, että vain laihoilla ihmisillä on reisirako. Tämä ei ole totta. Reisirako johtuu reisien muodosta. Minulla on aina ollut, enkä ole ylpeä siitä. Mutta minkäs mahdan. Oli reisirako myös silloin, kun olin normaalipainoinen. Törkeää, että siitäkin jaksetaan ihmisiä haukkua...
[/quote]
Öö, siis kuka haukkuu slimmeistä reisistä?
Mä käsitin, että viestiketju tarkoitti sitä "koloa" joka jää polvien ja yläreisien väliseen kohtaan kun jalat yhdessä: ei siis sitä, että jalat kaukana ja "irrallaan" toisistaan?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:26"]
Yleinen väärinkäsityshän on, että vain laihoilla ihmisillä on reisirako. Tämä ei ole totta. Reisirako johtuu reisien muodosta. Minulla on aina ollut, enkä ole ylpeä siitä. Mutta minkäs mahdan. Oli reisirako myös silloin, kun olin normaalipainoinen. Törkeää, että siitäkin jaksetaan ihmisiä haukkua...
[/quote]
Öö, siis kuka haukkuu slimmeistä reisistä?
[/quote]
Luitko aloituksen?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:29"]Mä käsitin, että viestiketju tarkoitti sitä "koloa" joka jää polvien ja yläreisien väliseen kohtaan kun jalat yhdessä: ei siis sitä, että jalat kaukana ja "irrallaan" toisistaan?
[/quote]
Thigh gap = jos polvet laittaa yhteen, reisien väliin jää rako. Amerikkalaista hömpötystä.
Mulla menee koko matkalta yhteen jalat!
12 vielä jatkaa, että on niin vänkyrät jalat, ettei edes polvet osu yhteen, kun jalkaterät ovat kosketuksissa. Sattuu paljon, jos puristan ne yhteen. Jalkani näyttävät suunnilleen tältä: () Se ei ole kaunista...
Minä en itselleni sellaista haluaisi, eikä sellaista ole. Rakastan muotojani, myös muhkeita, vahvoja reisiäni. Vartaloni on muutenkin naisellinen ja kurvikas (mutta six pack näkyy!). Tämä timmi tiimalasi on se, jonka minä valitsisin kauneimmaksi, mutta toki näkee myös äärettömän kauniita pitkiä, todella hoikkia, varsamaisia kaunottaria, joille mielestäni thigh gap sopii mahtavasti.
Musta on vain jotenkin outoa, että ihmisen luonnollinen vartalonmuoto voi olla tai olla olematta muotia.
Mä en tykkää. Mulla oli pieni rako reisien välissä mutta olen treenannut sen salilla umpeen. Tykkään siis enempi lihaksikkaista reisistä.